بلاگ

تجهیزات سرویس بهداشتی

تجهیزات سرویس بهداشتی

تجهیزات سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی یکی از مکان های بسیار مهم در ساختمان است. سرویس بهداشتی نیازمند تجهیزات مختلفی است که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های مختلفی هستند. سال ها قبل، تجهیزات سرویس بهداشتی تنوع زیادی نداشتند. اما در حال حاضر شما می توانید تجهیزات سرویس بهداشتی را در رنگ ها و تنوع های مختلف مشاهده کنید.
اغلب افراد قبل از آنکه سرویس بهداشتی خود را تجهیز کنند به دنبال یک لیست هستند. ما در این مقاله از مسترماکان، می خواهیم یک لیست از تجهیزات مهم سرویس بهداشتی را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه با ما همراه باشید. زیرا این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا خرید هوشمندانه تری داشته باشید.

توالت

توالت بدون شک اصلی ترین بخش یک سرویس بهداشتی است. توالت ها در حالت کلی به دو نوع ایرانی و فرنگی تقسیم می شوند. هر کدام از این توالت ها معایب و مزایای مخصوص به خود را دارند. شما بهتر است که با توجه به راحتی خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. البته در صورتی که سرویس بهداشتی شما فضای کافی دارد می توانید هر دو توالت را در سرویس نصب کنید.

تجهیزات سرویس بهداشتی

تجهیزات سرویس بهداشتی

روشویی

بعد از توالت، روشویی از مهم‌ترین تجهیزات سرویس بهداشتی است. سرویس های بهداشتی در انواع مختلفی وجود دارند. یکی از مهم ترین تفاوت های روشویی مربوط به جنس آن ها است. روشویی ها دسته بندی ها مختلفی دارند. برخی از نمونه های رایج روشویی عبارتند از: روشویی بدون لبه (زیرسنگی)، روشویی لبه‌دار، روشویی پایه‌دار، روشویی کاسه‌ای، روشویی یکپارچه، روشویی کابینت‌دار، روشویی دیواری، روشویی صفحه‌ای، روشویی کنسولی، روشویی لگن عمیق و …
در انتخاب روشویی شما باید به فضای سرویس بهداشتی خود توجه کنید. در صورتی که سرویس بهداشتی شما بزرگ نیست، باید به سراغ روشویی هایی با ابعاد کوچکتر بروید. از طرف دیگر باید بودجه خود را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال؛ روشویی های سنگی کمی گران تر از سایر روشویی ها هستند.

مطالعه کنید
روش های تمیز کردن سرویس بهداشتی

آینه

یکی دیگر از تجهیزات سرویس بهداشتی آینه است. آینه نه تنها در سرویس بهداشتی بسیار ضروری است، بلکه در دکوراسیون داخلی نیز تاثیر زیادی دارد. آینه ها در طرح های مختلفی موجود هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود از میان آن ها انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که بهتر است آیینه را هماهنگ با سبک سرویس بهداشتی خود بخرید. به عنوان مثال اگر سبک سرویس شما کلاسیک است، نباید به سراغ آیینه های مدرن بروید. زیرا ناهماهنگی های ایجاد شده اصلا جالب نخواهد بود.

سطل زباله

یکی از مهم ترین تجهیزات هر سرویس بهداشتی، سطل زباله است. سطل زباله ها در مدل ها و جنس های مختلفی موجود هستند. هنگام خرید سطل زباله حتما به این توجه داشته باشید که جنس سطل زباله ضد آب باشد. زیرا احتمال اینکه سطل زباله در سرویس بهداشتی در معرض آب قرار بگیرد بسیار زیاد است. در صورتی که جنس سطل زباله ضد آب نباشد، بعد از مدتی خراب خواهد شد و شما مجبور به تعویض آن خواهید شد.
از طرف دیگر بهتر است که سطل زباله را از نمونه های درب دار انتخاب کنید تا زباله هایی که داخل سطل انداخته می شود در اولین ورود به سرویس بهداشتی به چشم نخورد. از طرف دیگر درب سطل زباله؛ از انتشار بوی بد زباله ها جلوگیری می کند.

مطالعه کنید
قدرت شعله در گاز فردار و رومیزی

پایه رول دستمال کاغذی

یکی دیگر از تجهیزات سرویس بهداشتی پایه رول دستمال کاغذی است. پایه دارای یک غلطک برای چرخش دستمال توالت و استفاده راحت از آن است. مدل‌های مختلفی از پایه رول دستمال کاغذی وجود دارد و در جنس‌های مختلفی هم ساخته شده‌اند که انتخاب آن‌ها وابسته به نظر شماست. البته به صورت کلی می‌توان گفت پایه رول دستمال کاغذی که دارای محفظه بسته است بهتر از سایرمد‌ل‌ها می‌باشد زیرا آلودگی هوای محیط و رطوبت به دستمال کاغذی نفوذ نمی‌کند و کاملا در امان است.

جاصابونی

جا صابونی هم یکی دیگر از تجهیزات سرویس بهداشتی است که خرید آن ضروری نیست و بستگی به شخص دارد زیرا برخی از افراد از صابون جامد در سرویس بهداشتی استفاده نمی‌کنند و از خرید جا صابونی خودداری می‌کنند. در صورتی که جا صابونی می خرید حتما توجه داشته باشید که جای کافی برای گذاشتن آن داشته باشید. از طرف دیگر بهتر است جنس جا صابونی مرغوب باشد. زیرا در صورتی که از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، بعد از مدت کدر یا خراب خواهد شد و جلوه خوبی نخواهد داشت. به همین دلیل شما مجبور به تعویض آن خواهید شد.

تجهیزات سرویس بهداشتی

تجهیزات سرویس بهداشتی

خرید تجهیزات سرویس بهداشتی

برای خرید تجهیزات سرویس بهداشتی می توانید از محصولات مسترماکان دیدن کنید. تجهیزات سرویس بهداشتی موجود در مسترماکان از بهترین برندها هستند و شما می توانید بدون نگرانی از آن ها سال های طولانی استفاده کنید.

مطالعه کنید
راه های بالا بردن طول عمر سینک ظرفشویی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *