بلاگ

دکوراسیون یک حمام شیک

دکوراسیون یک حمام شیک

دکوراسیون یک حمام شیک

شاید سال ها قبل از این توجه چندانی به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی نمی شد اما امروزه این بخش از خانه از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال این هستید که یک حمام شیک و مدرن داشته باشید مطالعه این مقاله را از دست ندهید. زیرا در این مقاله از مسترماکان می خواهیم به نکات مهمی بپردازیم که چگونه می توانید یک حمام شیک داشته باشید.

انتخاب رنگ برای حمام

یکی از رنگ های رایج که برای سرویس بهداشتی شیک و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد، رنگ سفید است. رنگ سفید به راحتی با همه چیز هماهنگ می شود. از طرف دیگر با توجه به این که روی رنگ سفید آلودگی ها به سرعت قابل مشاهده هستند برای پاک کردن آن نیز به سرعت اقدام خواهید کرد که از لحاظ بهداشتی بسیار خوب است.
برای دیوارها می توانید از کاشی های روشن استفاده کنید تا فضا بزرگ تر به نظر برسد و نکته مهم در مورد کف حمام و توالت، بهداشت و امنیت است. کفپوش سرامیک هم امنیت و بهداشت را حفظ می کند و هم باعث می شود سرویس بهداشتی مدرن و شیک شما بزرگ تر دیده شود.

نورپردازی مناسب برای حمام

استفاده از نور کافی در سرویس بهداشتی برای داشتن یک دکوراسیون مدرن و شیک بسیار مهم است. نورپردازی با استفاده از لامپ های کوچک در قسمت های مختلف می تواند ایجاد شود. این لامپ ها هم سرویس بهداشتی مدرن و شیک را بزرگ تر جلوه می دهند و هم در مواقع مختلف کارایی زیادی دارند.
پیشنهاد می شود اگر از نورهای نقطه سفقی استفاده می کنید، محل منبع نورها را در سمت راست و چپ نازل سقفی دوش (فاصله ۳۰ الی۴۰ سانتی متری از مرکز نازل آب دوش) و در نزدیکی دیوار اطراف قرار دهید. این نزدیکی به دیوارهای جانبی علاوه بر خلق زیبایی بصری و جلوه بیشتر کاشی ها، باعث قابل رویت بودن محل شامپو و صابون ها نیز می شود.

دکوراسیون یک حمام شیک

دکوراسیون یک حمام شیک

خرید شیرآلات مدرن

در طراحی دکوراسیون داخلی برخی از افراد توجه زیادی به شیرآلات نمی کنند. اما نباید از توجه به این نکته غافل شد که با نصب شیرآلات مناسب در حمام و سرویس بهداشتی تفاوت و زیبایی آن به خوبی دیده می شود. بنابراین انتخاب شیرآلات مدرن بسیار حائز اهمیت است.
حمام با شیرآلات مدرن می تواند جلوه بسیار زیبایی داشته باشد. اگر چه در نگاه اول این شیرآلات بسیار ساده به نظر می آیند اما تاثیر بسزایی در زیبایی حمام دارند. یکی از رنگ هایی که از زمان قدیم مورد توجه بوده است رنگ طلایی است. استفاده از رنگ طلایی در سرویس های بهداشتی حس لوکس و لاکچری بودن را در ذهن بیننده تداعی می کند. به همین دلیل رنگ طلایی اکثراً روی مدل های فانتزی و لوکس تولید می شود.
اما در سال های اخیر شیرآلات در انواع مختلف در بازار موجود هستند و شیرآلات طلایی تنها انتخاب شما برای داشتن یک حمام شیک و مدرن نیستند. در صورتی که در این زمینه ایده ندارید می توانید جستجوی کوتاهی در اینترنت داشته باشید و ایده بگیرید.

مطالعه کنید
نحوه تمیز کردن علم دوش

انتخاب طرح کاشی

اولین و مهم ترین چیزی که در یک حمام به چشم میخورد کاشی است. در خانه های مدرن استفاده از کاشی های بزرگ و تیره ی ساده که یک طرح مینیمال دارد می تواند نتیجه بسیار خوبی داشته باشد. البته باید توجه داشته باشید که هرچقدر طرح کاشی ها ساده تر باشد شیک تر به نظر خواهد آمد. یکی از طرحهای پرطرفدار برای کاشی های حمام سبک شطرنجی است اما اگر شما جزو افرادی هستید که دوست دارید کاشی ها به صورت یک دست باشند می توانید به سراغ رنگ های تیره مانند خاکستری ، مشکی و… بروید.
در صورتی که حمام شما کوچک است استفاده از کاشی های رنگ روشن را به شما پیشنهاد می دهیم که فضای حمام را بزرگ تر جلوه بدهد.

استفاده از شلف و قفسه در حمام

استفاده از قفسه ها و حتی کمد های مخصوص برای محیط های رطوبت دار مانند حمام بسیار مهم است. زیرا در صورتی که قفسه ها توانایی مقابله با رطوبت و آب را نداشته باشند بعد از مدت کوتاهی خراب خواهند شد که در این صورت جلوه بسیار بدی پیدا خواهند کرد.
استفاده از شلف و قفسه ها در حمام بسیار کاربرد است و در صورتی که به صورت هوشمندانه انتخاب شود می تواند تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی حمام داشته باشد..
اگر حمام بزرگی دارید پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از قفسه، از ترکیب کمد و شلف استفاده کنید که امروزه طرح های بسیار زیبا و شیک لاکچری را دارند که زیبایی حمام را چندین برابر می کنند، به علاوه اینکه کاربردی نیز هستند.

دکوراسیون یک حمام شیک

دکوراسیون یک حمام شیک

صحبت نهایی
در این مقاله در مورد نکاتی صحبت کردیم که با توجه به آن ها می توانید یک حمام شیک داشته باشید. در صورتی که نیاز به تهیه انواع شیرآلات، روشویی، لوازم بهداشتی و … داشتید می توانید از محصولات مسترماکان دیدن کنید. فروشگاه مستر ماکان با هدف فروش به صورت اینترنتی شروع به فعالیت کرده تا بتواند در صنعت ساختمان یکی از پیشگامان باشد که فروش مجازی را در صنعت ساختمان در ایران پایه گذاری کند و در امر خرید بهترین گزینه مورد نظر را به مشتری ارائه دهد.

مطالعه کنید
قیمت هود توکار و روکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *