بلاگ

روشویی پایه دار

روشویی پایه دار

روشویی، کاسه‌ای است که برای شستشوی دست و صورت از آن استفاده می‌شود. روشویی با استفاده از پیچ و مهره در محل خود ثابت نگه‌داشته می‌شود. روشویی‌ها در جنس‌های مختلف سرامیکی و فلزی تولید می‌شوند. روشویی‌های سرامیکی بیشترین تقاضا را در بین مشتریان خرید روشویی دارند. انواع روشویی‌ها را برحسب مدل‌هایی که دارند نام‌گذاری می‌کنند. یکی از انواع روشویی‌های پرکاربرد، روشویی‌های پایه دار هستند. همان طور که از اسمش مشخص است روشویی پایه دار از دو قسمت کاسه و پایه تشکیل شده است. روشویی‌های پایه دار از نظر طراحی و زیبایی، بسیار ساده و شیک هستند. به راحتی می‌توان روشویی پایه دار را در هر مکانی با هر مدل دکوراسیونی نصب و استفاده کرد. از این مدل روشویی‌ها از گذشته تاکنون در جاهای مختلف استفاده می‌شود. در این مقاله به معرفی انواع روشویی پایه دار می‌پردازیم. در ادامه با مسترماکان همراه باشید.

 

مزایای روشویی پایه دار

روشویی پایه دار به دلیل مزایایی که دارد از مدل‌های پرطرف‌دار روشویی به شمار می‌رود. مهم‌ترین مزایای روشویی پایه دار عبارتند از:

  • یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که روشویی‌های پایه دار دارند، پایه آن است. در جاهایی که از لوله کشی روکار استفاده شده است، از پایه روشویی پایه دار برای مخفی کردن لوله‌ها و اتصالات می‌توان استفاده کرد.
  • جنس پایه و کاسه روشویی‌های پایه دار هر دو شفاف و قابل شستشو هستند. این موضوع هم زیبایی بیشتری به محیط پیرامون می‌دهد و هم تمیز کردن و شستشوی روشویی‌ها را ساده و راحت می‌کند.
  • پایه روشویی‌های پایه دار در ارتفاع‌های مختلفی تولید می‌شوند، بنابراین می‌توان متناسب با قد افراد، پایه مورد نظر را خریداری کرد.
مطالعه کنید
آینه سرویس بهداشتی گرد

 

کاربرد روشویی پایه دار

از روشویی‌های پایه دار در مکان‌های مختلفی استفاده می‌شود. بیشترین کاربرد روشویی‌های پایه دار در توالت و حمام است. همچنین از روشویی‌های پایه دار در اتاق‌هایی مانند مطب دندان پزشکی، کارگاه‌ها، آرایشگاه‌ها و… نیز می‌توان استفاده کرد.

 

انواع روشویی پایه دار

روشویی پایه دار در حالت کلی در دو نوع زیر طراحی تولید می‌شود:

روشویی پایه دار ساده

روشویی‌های پایه دار ساده از دو قسمت کاسه و پایه نیم‌دایره‌ای شکل تشکیل شده است. جنس بیشتر این نوع روشویی‌ها از چینی است.

روشویی پایه دار کابینتی

این نوع روشویی‌ها از دو قسمت کاسه و کابینت زیر آن تشکیل شده است. کابینت به عنوان پایه در روشویی‌های پایه دار است. روشویی‌های کابینتی به علت طراحی خاص و جادار بودن آن‌ها، قابل توجه مشتریان زیادی هستند.

روشویی پایه دار

روشویی پایه دار

جنس روشویی پایه دار

جنس کاسه بیشتر روشویی‌های پایه دار سرامیک چینی هستند. جنس پایه روشویی‌های پایه دار ساده نیز، از سرامیک چینی هستند. جنس پایه‌های کابینتی روشویی‌های پایه دار کابینتی متفاوت است. جنس پایه‌های کابینتی معمولاً از چوب یا فلز یا pvc هستند. جنس سرامیک چینی در روشویی‌های پایه دار، محبوبیت ویژه‌ای در میان خریداران روشویی‌ها دارد. سرامیک چینی قابلیت شستشوی بسیار راحتی دارند و زیبایی ظاهری آن‌ها متناسب با هر دکوراسیونی است.

مطالعه کنید
انواع فلاش تانک

 

ابعاد روشویی پایه دار

روشویی‌های پایه دار در ابعاد مختلف تولید می‌شوند. ابعاد مختلف روشویی‌های پایه دار دایره انتخاب را برای خریداران روشویی‌های پایه دار باز کرده است. برای هر فضایی از محل مورد نظر می‌توان اندازه متناسب با آن فضا را انتخاب کرد. همچنین برای رفاه بیشتر، ارتفاع روشویی‌های پایه دار را می‌توان با قد افرادی که از آن استفاده می‌کنند، هماهنگ کرد. کاسه‌های روشویی‌ها نیز اندازه‌های مختلفی دارند و بنا به نیاز می‌توان از اندازه‌های مختلف آن‌ها استفاده کرد.

 

نصب روشویی پایه دار

باتوجه‌به سادگی مدل روشویی پایه دار، نصب آن نیز ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. برای نصب روشویی‌های پایه دار می‌توان از نصابان معتبر این کار کمک خواست. ابتدا محل گذاشتن روشویی پایه دار باید مشخص شود و با گذاشتن روشویی پایه دار در مکان مناسب خود، جای پیچ‌ها علامت گذاری شود. برای نصب درست روشویی پایه دار علامت گذاری دقیق جای پیچ‌ها بهتر است از تراز استفاده شود. بعد از نصب اتصالات شیرهای آب گرم و آب سرد، پایه روشویی پایه دار را بنا به مدل آن‌ها به دیوار یا زمین نصب می‌کنند. در ادامه کاسه روشویی را روی پایه می‌گذارند و با پیچ و مهره محکم آن را می‌بندند. در پایان کار با استفاده از چسب سیلیکونی، فاصله بین روشویی پایه دار و دیوار و همچنین فاصله بین روشویی و دیوار را آب بندی می‌کنند.

مطالعه کنید
لوازم جانبی سرویس بهداشتی

 

قیمت روشویی پایه دار

قیمت روشویی پایه دار به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از اصلی‌ترین فاکتورهای مؤثری که در خرید یک روشویی پایه دار حائز اهمیت است، می‌توان به جنس، اندازه و برند روشویی‌های پایه دار اشاره کرد. هرچه جنس روشویی مرغوبیت و کیفیت بالایی داشته باشد قیمت بالایی خواهد داشت. روشویی‌های بزرگ با قیمت بیشتر و روشویی‌های کوچک با قیمت کمتری در بازار یافت می‌شوند. یک برند خوب روشویی پایه دار دارای تمامی استانداردهای تولیدی است. همچنین حجم مشتریان متقاضی برندهای نامی و با کیفیت بسیار بالا است. بنابراین برندهای خوب روشویی به دلایل خدمات تولیدی خوب، از قیمت‌هایی بالایی برخوردار هستند.

 

خرید روشویی پایه دار

یکی از سؤالات رایج افرادی که قصد خرید روشویی پایه دار را دارند این است که برای خرید روشویی پایه دار باید به کجا مراجعه کنند؟ مسترماکان جهت رفاه حال مشتریان خود انواع روشویی پایه دار را در مدل‌های مختلف به مشتریان خود عرضه می‌کند. جنس محصولات موجود در فروشگاه ماکان بسیار با کیفیت بوده و دارای قیمت بسیار مناسب می‌باشند. در صورتی که نیازمند به دریافت مشاوره پیش از خرید هستید می توانید با کارشناس پشتیبان مسترماکان در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *