در حال نمایش 8 نتیجه

توالت زمینی کرون (مروارید)

1,161,000 تومان

توالت زمینی مگا (مروارید)

1,225,000 تومان

توالت زمینی کریستال (مروارید)

1,081,000 تومان

توالت زمینی النا طبی (مروارید)

1,105,000 تومان

توالت زمینی الگانت (مروارید)

1,123,000 تومان

توالت زمینی یاریس (مروارید)

1,105,000 تومان

توالت زمینی والنتینا (مروارید)

تماس بگیرید

توالت زمینی پارمیدا (مروارید)

1,081,000 تومان

توالت ایرانی مروارید

همواره سرویس های بهداشتی یکی از مهم‌ترین بخش های هر منزلی محسوب می شوند و رفت و آمدهای بسیاری در این مکان صورت می گیرد. با وجود گسترش طراحی های مدرن و گرایش مردم به مدرنیته هنوز توالت های ایرانی جایگاه خود را در میان مردم حفظ کردند. از این رو بسیاری از شرکت ها در صدد تولید مدل های مختلفی از این توالت ها هستند. یکی از شرکت های معتبر داخلی در زمینه تولید سرویس های چینی بهداشتی شرکت مروارید است که توانسته است در زمینه تولید توالت ایرانی از سایر رقبا پیشی بگیرد. در ادامه به تاریخچه این شرکت و بررسی توالت ایرانی مروارید می پردازیم، در ادامه با مسترماکان همراه باشید.

توالت ایرانی مروارید

توالت ایرانی مروارید

تاریخچه شرکت چینی بهداشتی مروارید

این شرکت اولین بار در سال ۱۳۶۸ در شهرک صنعتی یزد فعالیت خود را آغاز کرد که از همان ابتدا قادر به تولید ظرفیتی در حدود ۳۰۰۰ تن در سال بود. در حال حاضر توانایی تولید این شرکت به بیش از ۱۹۰۰۰ تن در سال می رسد. شرکت چینی بهداشتی مروارید طی سه دهه فعالیت، علاوه بر توسعه کمی محصولات، با به کارگیری افرادی متخصص و تکنولوژی روز دنیا توانسته است کیفیت محصولات خود را نیز به خوبی ارتقا دهد و گامی فراتر از عرصه تولیدات ملی بردارد.

این شرکت با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه توانسته است محصولاتی با استاندار‌های بالای جهانی تولید کند. محصولات این شرکت متناسب با سلیقه مشتریان، نیاز‌های روز و درک درست از تغییرات جامعه به بازار عرضه می شود. همچنین دارای طراحی های منحصر به فرد، کیفیت بی نظیر و کارکردی مطمئن هستند که به خوبی توانسته است رضایت خریداران را جلب کند.

محصولات این شرکت علاوه بر نام تجاری morvarid با نام برندهای unik و plus Morvarid نیز در ایران و بازار‌های جهانی عرضه می شوند. plus یک برند زیر مجموعه و اولین شرکت خارجی است که تحت لیسانس این شرکت اقدام به تولید محصول کرده است. تمام این مسائل بیانگر آوازه شرکت مروارید در بین شرکت های بین المللی است. محصولات این شرکت به نیجریه، عربستان و سایر کشور‌ها صادر می شود.

تاریخچه شرکت چینی بهداشتی مروارید

تاریخچه شرکت چینی بهداشتی مروارید

افتخارات شرکت چینی بهداشتی مروارید

  • چینی مروارید موفق به کسب گواهینامه 2008 ISO 9001\ از کشورهای فرانسه و آلمان شده است.
  • شرکت چینی بهداشتی مروارید توانسته است جهت صادرات به کشور نیجریه استاندارد SONCAP را اخذ کند.
  • این گروه صنعتی در راستای صادرات به کشور عربستان موفق به کسب استاندارد SASO شده است‌.
  • شرکت صنعتی مروارید موفق به کسب استاندارد CE اروپا گردیده است.
  • این برند محبوب دارای استاندارد‌های ISO 1401\2004 و OHSAS از سازمان محیط زیست است.

معرفی توالت ایرانی مروارید

این شرکت در همان سال های اولیه شروع فعالیت خود خط تولید توالت های ایرانی را راه اندازی کرد. شرکت چینی بهداشتی مروارید تا کنون موفق به تولید ۱۵ نوع توالت ایرانی در مدل های مختلف شده است که هر یک از نظر ابعاد، نوع آبریز و شکل ظاهری با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه انواع مختلف توالت ایرانی مروارید را مورد بررسی قرار می دهیم تا بیشتر با این محصولات آشنا شوید.

انواع آبریز به کار رفته در توالت ایرانی مروارید

ریم یا آبریز کانالی است که در لبه داخلی کاسه توالت قرار دارد و قابل دیدن نیست و از طریق آن آب وارد کاسه توالت می شود و در نتیجه داخل آن را شستشو می دهد. در توالت ایرانی مروارید سه نوع آبریز به کار برده شده است.

  • توالت آبریز بسته: توالت های آبریز بسته دارای طراحی مدرنی هستند، به گونه ای که هنگام باز کردن آب، جریان آب با فواصل معینی وارد کانال آبریز می شود و با افزایش حجم آب، توالت را به خوبی شستشو می دهد. این روش شستشو از تجمع حشرات و فضولات داخل کاسه توالت جلوگیری می کند.
  • توالت آبریز باز: این توالت ها در مقایسه با توالت های آبریز بسته، طراحی ساده تر و قدیمی تری دارند و از نظر بهداشتی در رده پایین تری قرار می گیرند. کانال این نوع توالت ایرانی حفره هایی با فواصل منظم ندارد و پس از باز شدن جریان آب فقط قادر به شستشوی بخش کوچکی از کانال آبریز است. بخش زیادی از این آب مستقیماً وارد حفره توالت می شود.
  • توالت آبریز لس: در این نوع توالت کانالی جهت جریان آب وجود ندارد و شستن توالت توسط ورود آب پر فشار از سه نقطه انجام می شود. طراحی این توالت ها بسیار مدرن است و عمل سیفون کردن آن ها مشابه توالت های فرنگی است. این نوع آبریز‌ها در هنگام شستشو حداقل صدا را ایجاد می کنند. همچنین آب به بیرون از فضای کاسه ترشح نمی کند.
انواع آبریز به کار رفته در توالت ایرانی مروارید

انواع آبریز به کار رفته در توالت ایرانی مروارید

توالت ایرانی طبی مروارید

یکی از توالت های محبوب این شرکت توالت های طبی هستند این توالت ها توسط مهندسان و متخصصان به منظور کاهش فشار به نقاطی مانند؛ کمر و زانو و مچ پا طراحی می شوند. شیبی در محل قرارگیری پاها وجود دارد که وزن بدن را به سمت جلو می کشاند و بدین طریق از میزان فشار وارده بر مفاصل می کاهد. این موضوع احتمال ابتلا به بیمار‌هایی مانند کمر درد، پا درد را در افراد کاهش می دهد.

انواع مدل های توالت ایرانی مروارید

  • دلتا: این مدل توالت ایرانی مروارید دارای آبریز باز است و طراحی بسیار ساده ای دارد. محل قرار گیری پاها دارای برآمدگی های اریب است که به منظور جلوگیری از لیز خوردن طراحی شده است.
  • فیروزه: این مدل طراحی شبیه دلتا دارد، تنها تفاوت بین آن ها مربوط به محل قرار گیری حفره خروجی آب است. این توالت به صورت کاسه گود تولید می شود.
  • رویال: آبریز استفاده شده در این مدل از نوع باز است محل قرار گیری پاها دارای بر آمدگی‌هایی به صورت نیم دایره است. این مدل به صورت طبی و شیب‌دار طراحی شده است.
  • کلاسیک: این نوع توالت ایرانی مروارید از نوع آبریز باز است و وزنی در حدود ۱۳.۵ کیلوگرم دارد. محل قرار گیری پا‌ها دارای تعداد زیادی برامدگی های دایره ای کوچک است.
  • والنتینا: آبریز این مدل از نوع بسته است و یکی از زیباترین طراحی ها را به خود اختصاص می دهد، محل قرار گیری پا در آن به صورت اشکال گل مانند طراحی شده است.
  • یاریس: دارای آبریز بسته هستند از این رو نظافت راحت و وزنی در حدود ۱۵.۴ گرم دارند. این مدل از نظر ظاهری به مدل دلتا شبیه است.
  • الگانت: این توالت ها از نوع تخت هستند و آبریز بسته دارند. دارای ظاهری گرد و دایره ای هستند.
  • رومینا: این مدل نسبت به سایر مدل ها دارای ابعاد کوچک تر و وزن کمتری است و طراحی ظاهری متفاوتی دارد. آبریز به کار برده شده در مدل رومینا از نوع بسته است.
  • النا: محل قرار گیری پا در این مدل دارای برآمدگی های مواجی است و یکی از انواع توالت های طبی هستند.
  • کریستال: این مدل یکی از انواع توالت های تخت است. اسم کریستال به دلیل وجود اشکال کریستالی اطرف کاسه توالت به آن نسبت داده شده است.
  • پارمیدا: این مدل ها دارای آبریز بسته هستند و طراحی خاص و دایره ای دارند.
  • نگین: توالت ایرانی مروارید مدل نگین جز طرح های مدرن محسوب می شود. این مدل علاوه بر طبی بودن دارای آبریز‌های لس و سیفون دار است.
  • مگا: این مدل ها به دلیل دارا بود آبریز‌های لس از درجه بهداشتی بالایی برخوردار هستند و به صورت طبی تولید می شوند. میزان تجمع قارچ و باکتری در مدل مگا بسیار کمتر از سایر مدل‌ها است.
  • کرون: مدل های کرون از انواع توالت های طبی و سیفون دار هستند و محل قرار گیری پاها دارای طرحی شبیه ریسمان است.
  • موندیال: این مدل ظاهری تخت و ساده دارد و آبریز به کار رفته در آن از نوع لس است.
انواع مدل های توالت ایرانی مروارید

انواع مدل های توالت ایرانی مروارید

ویژگی های توالت ایرانی مروارید

طراحی و تولید این محصولات به گونه ای انجام شده است که کمترین لطمه را به محیط زیست بزنند و از اتلاف منابع آبی جلوگیری شود. تمام محصولات این شرکت با استفاده از کنترل کیفیت جامع TMQ و توسط پیشرفته ترین تکتولوژی های رباتیک موجود در دنیا مانند Low pressure، High pressure casting و… تولید و به بازار عرضه می شود. همه عوامل مذکور دست به دست هم می دهند که محصولات این شرکت از نظر شفافیت، ضخامت، درخشندگی لعاب، مقاومت در برابر ساییدگی و جرم گیری از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

خرید توالت ایرانی مروارید

با توجه به مطالب گفته شده درمی یابیم که در هنگام خرید توالت ایرانی باید به چه نکاتی توجه کنیم و چگونه متناسب با نیاز خود اقدام به تهیه این کالای اساسی کنیم. طرح های متنوع این شرکت به شما این امکان را می دهد که به راحتی و متناسب با دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل خود انتخابی درست و مناسب را انجام دهید. شما می توانید مدل های مختلف توالت ایرانی مروارید را از مسترماکان تهیه کنید. هدف این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان است. در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید، از طریق شماره های درج شده در سایت، می توانید با کارشناسان مسترماکان در ارتباط باشید.