در حال نمایش 5 نتیجه

توالت فرنگی ایساتیس

توالت فرنگی ابتدا در کشورهای اروپایی و غربی استفاده می‌ شد به همین دلیل با نام توالت فرنگی شناخته می شود. اما بعد از ورود به کشور ما با استقبال رو به رو شد و امروزه در بسیاری از منازل ایرانی توالت فرنگی را می ‌توان دید. توالت فرنگی توسط شرکت و برندهای مختلف تولید و عرضه می‌ شود که نوع مرغوب و با کیفیت آن توسط شرکت ایساتیس تولید می‌ شود. از این رو در این مقاله قصد داریم توالت فرنگی ایساتیس را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با مسترماکان همراه باشید.

معرفی برند ایساتیس

ایساتیس با هدف تولید محصولات با کیفیت و ارائه تکنولوژی روز ایتالیا در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد. ایساتیس نام خود را از نام باستانی شهر یزد گرفته است که هدف آقای حسین آبادی از انتخاب این نام برای شرکت خود حفظ فرهنگ و تمدن ایران باستان بود.
در ابتدای کار شرکت ایساتیس با آریستون ایتالیا با عقد قراردادی اقدام به وارد کردن پکیج ‌های دیواری کرد. این اقدام با استقبال خوب ایرانیان مواجه شد و در نتیجه این شرکت تشویق شد که قطعات پکیج دیواری را وارد کند و نمونه‌ داخلی آن را مونتاژ کند. در نهایت پکیج دیواری آریستون نام خود را به ایساتیس داد. اما تغییری در کیفیت نمونه ایرانی با نمونه‌ ایتالیایی به وجود نیامد و با بهترین کیفیت و قیمت مناسب‌ در بازار عرضه شد.
بعد از مدتی به دلیل واردات بی رویه پیکج و پایین آمدن تقاضا، این شرکت در سال 1390 خط تولید رادیاتور پنلی را راه اندازی کرد. با این کار توانست جزو اولین شرکت ‌های تولید کننده رادیاتور پنلی باشد. این شرکت یکی از موفق ترین برندها در تولید محصولات چینی و محصولات با کیفیت استانداردهای جهانی است. شرکت ایساتیس با هدف رعایت اصول و معیارهای زیست ‌محیطی و صرفه ‏جویی در مصرف آب، ترکیبی از کیفیت پایدار و.. کار خود را شروع کرد. شركت چيني بهداشتي ایساتیس با نام تجاري ایساتیس پيشگام در صنعت چيني بهداشتي خاورمیانه است. لذا در ادامه قصد داریم به معرفی یکی از محصولات با کیفیت این شرکت یعنی توالت فرنگی ایساتیس بپردازیم.

توالت فرنگی ایساتیس

توالت فرنگی ایساتیس

افتخارات گروه صنعتی ایساتیس

اولین دارنده تندیس طلایی کیفیت در سطح ملی
دریافت کننده تندیس طلایی برگزیده استاندارد و تولیدات
دارنده تندیس برگزیده نشان مرغوبیت کالا
دارنده تندیس برگزیده ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان
برگزیده تندیس تولیدکننده جوان در سطح ملی در سال‌های 90 تا 94
دریافت کننده تندیس واحد نمونه استان
و….

آشنایی با توالت فرنگی ایساتیس

توالت فرنگی در شکل و طرح‌ های مختلف تولید و عرضه می ‌شود. توالت فرنگی ایساتیس ویژگی‌ هایی دارد که برای هر خانه و هر سلیقه ای مناسب است. جنس توالت فرنگی‌ ایساتیس از سرامیکی با لعاب مخصوص است که برای کاربردهای خانگی مناسب است. نوع دیگری از این توالت ها از جنس استیل است که برای هواپیما و مکان ‌های شلوغ استفاده می ‌شود.

هنگام خرید توالت فرنگی ایساتیس باید به چه نکاتی توجه شود

• برای درست کار کردن توالت فرنگی نیاز است که از دیوار فاصله داشته باشد که این فاصله اغلب 25 تا 35 سانتی ‌متر است. پس در هنگام خرید توالت فرنگی ایساتیس به فضای موجود در سرویس بهداشتی خود توجه کنید. قبل از خرید فاصله از دیوار را اندازه بگیرید سپس مدلی را انتخاب کنید که برای این فاصله مناسب باشد.
• دومین نکته توجه به میزان توانایی سیفون است. توالت فرنگی های این شرکت دارای دو مدل سیفون‌ هستند که یکی آب با فشار زیاد وارد می‌ شود و تخلیه سریع دارد. مدل دوم آب را به صورت چرخشی وارد می‌ کند و تخلیه به آرامی صورت می ‌گیرد. سیفون با تخلیه آرام کاربرد خانگی دارد.
• توالت فرنگی با ارتفاع زیاد برای افراد قدبلند باعث درد زانو و کمر درد می ‌شود و برای کودکان مناسب نیست پس در هنگام خرید ارتفاع توالت فرنگی را در نظر بگیرید. اندازه استاندارد این توالت ‌ها ۴۰ سانتی ‌متر است.
• شرکت ایساتیس با دو نوع لگن بیضی و دایره ای شکل توالت فرنگی های خود را تولید و عرضه می‌ کند. هرکدام از این لگن ها دارای مزایایی هستند،برای مثال؛ نوع گرد آن به فضای کمتری نیاز دارد، اما نوع بیضی شکل برای نشستن راحت تر است و از نظر نظافت نیز کمتر کثیف می‌ شود.

 

توالت فرنگی ایساتیس

توالت فرنگی ایساتیس

انواع مدل های توالت فرنگی ایساتیس

مدل کالادیوم: این مدل با خروجی 6 سانتی ‌متری و سیستم تخلیه سه شوتینگ، درب آرام بند و با عملکرد دو زمانه و با طول 59 سانتی ‌متر و عرض 34 سانتی ‌متر تولید و عرضه می ‌شود. این مدل برای اکثر ساختمان ‌ها مناسب است.
مدل آترینا: دارای قابلیت تنظیم آب و سیستم تخلیه 5 شوتینگ است که صدای شوتینگ آن هنگام تخلیه آب کم است. این مدل نسبت به مدل آبشاری قدیمی میزان مصرف آب کم تر ولی فشار بالایی دارد. این مدل همچنین دارای درب آرام بند است. لعاب این فرنگی از مواد اولیه درجه یک ساخته شده است و اکثرا برای آپارتمان‌ ها مورد استفاده قرار می گیرد.
مدل کیمیا: دارای آکس 20 سانتی ‌متری، خروجی 10 سانتی‌ متری و درب آرام بند با پایه‌ پهن است تخلیه در توالت فرنگی ‌های آبشاری بر اثر فشار آب بر مخزن انجام می گیرد. این مدل برای اکثر ساختمان ‌ها مناسب است.
مدل آیناز: از نظر تخلیه در زیر گروه سیفونیک ‌ها قرار دارد. سیستم تخلیه این مدل توالت فرنگی ایساتیس سه شوتینگ است و تخلیه را با فشار بسیار بالا انجام می‌ دهد. این مدل جزء لوکس ‌ترین مدل ‌های توالت محسوب می ‌شود و برای اکثر ساختمان ‌ها مناسب است.
مدل آریکا: سیستم تخلیه این مدل از نوع آبشاری واش دان است. خروجی آن بین 80 تا 90 سانتی‌ متر است و نسبت به آبشاری قدیم از مصرف آب بهینه تری برخوردار است ولی فشار آب بالایی دارد.
مدل ملینا: این مدل نیز از نظر تخلیه در زیر گروه سیفونیک ‌ها قرار دارد و همراه با فلاش دو زمانه و درب آرام بند عرضه می شود. این نوع توالت فرنگی ایساتیس دارای آکس 20 سانتی‌ متری و سیستم تخلیه واش دان است و ساختار آن به صورت یک تکه طراحی می شود و با نازل ‌ترین قیمت ‌ها عرضه می‌ شود.
مدل آزالیا: این مدل دارای سیستم تخلیه دو شوتینگ است و اندازه خروجی سیفون آن 90 سانتی‌ متر است. این توالت فرنگی اولین محصول کاملا ایرانی است و از جنس سرامیک درجه یک ساخته شده است.

استفاده از توالت فرنگی ایساتیس چه مزایایی دارد؟

مهم ‌ترین مزیت این توالت ‌ها مصرف بهینه آب آن ها است.
توالت های فرنگی نسبت به توالت های ایرانی بهداشتی‌ تر هستند و به مواد تمیز کننده کمتری نیاز دارند، چون از جنس‌ مرغوبی ساخته می ‌شوند.
توالت فرنگی ایساتیس بهترین گزینه برای افراد مسن و کسانی است که مشکل زانو یا کمر درد دارند. البته نحوه درست نشستن روی این توالت ‌ها ملاک سلامتی است.

قیمت توالت فرنگی ایساتیس

توالت فرنگی ایساتیس از نوع یک تکه و دو تکه است. در نوع دو تکه مخزن و کاسه توالت آن از یکدیگر جدا می ‌شوند، به همین منظور نوع دوم گران تر است. اما این نوع توالت به دلیل اینکه قابلیت جدا شدن دارد به راحتی قابل شستشو و نظافت است. نوع دیگری توالت فرنگی وجود دارد که پایه ندارد و روی دیوار نصب می ‌شود که نسبت به توالت ‌های دیگر گران تر است. این توالت نظافت راحتی دارد و باعث زیبا شدن سرویس بهداشتی می‌ شود و برای نصب آن دیوار باید از استحکام بالایی برخوردار باشد. ایساتیس به دنبال جلب رضایت مشتری است لذا محصولات خود را با قیمت ‌های مناسب عرضه می ‌کند.

خرید توالت فرنگی ایساتیس

انواع مدل های توالت فرنگی‌ ایساتیس زیبایی منحصر به فردی دارند و با آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته می‎ شوند. این برند محبوب با بهره گیری از فناوری روز ایتالیا محصولات بی‌ نظیر تولید می ‌کند. همچنین با کیفیت بالا و قیمت مناسب، در مدل ‌های کالادیوم، آترینا، کیمیا، آیناز، ملینا و آزالیا و آریکا تولید و عرضه می ‌شود. استفاده از توالت فرنگی با کیفیت و زیبا متناسب با سرویس بهداشتی از ملزومات هر محیطی است. مسترماکان انواع توالت فرنگی ایساتیس را با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می کند. هدف مسترماکان ارائه محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی است. در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.