بلاگ

معایب، مزایا و قیمت سینک ظرفشویی روکار

معایب، مزایا و قیمت سینک ظرفشویی روکار

سینک های ظرف شویی یکی از وسایل ضروری آشپزخانه به حساب می آیند که از اهمیت بسیار بالای برخوردار هستند. در گذشته خرید سینک ظرف شویی کار ساده ای بود، اما امروزه به دلیل تنوع بالای سینک های ظرف شویی از نظر جنس، کیفیت، برند و تنوع در سبک ظرف شویی (روکار،‌ توکار، زیرکار)، انتخاب کمی سخت شده و نیاز به دقت بالایی دارد. ‌اگرچه سینک های ظرف شویی مدرن و شیک تاثیر زیادی بر زیبایی آشپزخانه میگذارد، اما بهتر است در هنگام خرید سینک ظرف شویی بر جنس و نوع سینک ظرف شویی حتما توجه شود. در این مقاله به بررسی معایب، مزایا و قیمت سینک ظرفشویی روکار می پردازیم در ادامه با مستر ماکان همراه باشید.

 

سینک ظرف شویی روکار چیست؟

سینک روکار نوعی سینک ظرف شویی است که بر روی صفحه کابینت نصب می شود و لبه سینک بیرون از صفحه قرار دارد. این دسته از سینک ها به دلیل نصب راحت، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

معایب، مزایا و قیمت سینک ظرفشویی روکار

معایب، مزایا و قیمت سینک ظرفشویی روکار

مزایای سینک ظرف شویی روکار

سینک های روکار با وجود تنوع کمی که در بازار دارند، بازهم نسبت به سایر سینک های ظرف شویی از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. به دلیل استقبال زیاد مشتریان از این نوع سینک، طراحان به دنبال طراحی جدید و بالا بردن تنوع آن در بازار هستند تا مشتریان به راحتی بتواند مطابق با سلیقه خود یک سینک ظرف شویی زیبا و با کیفیت را خریداری کنند. مزایای سینک ظرف شویی روکار عبارتند از:

مطالعه کنید
معرفی کم صداترین هود آشپزخانه در بازار

• سینک های ظرف شویی روکار از قیمت پایین تری نسب به سایر سینک ها برخوردار هستند.

• این دسته از سینک ها به دلیل عدم تجمع آب در سطح کابینت، دیر تر فرسوده می شود و نیاز به مراقبت خاصی ندارند.

• سینک روکار موجب پوسیدگی کابینت نمی شود.

• سینک روکار به دلیل فروش بالا به راحتی در بازار یافت می شود.

• نصب راحت تری نسبت به انواع دیگر سینک های ظرف شویی دارند.

معایب، مزایا و قیمت سینک ظرفشویی روکار

معایب، مزایا و قیمت سینک ظرفشویی روکار

معایب سینک ظرف شویی روکار

اگرچه سینک های روکار نسبت به سایر سینک های ظرف شویی بیشتر مورد استفاده قرار می‌‌گیرند اما ممکن است نسبت به انواع دیگر سینک های ظرف شویی معایبی نیز داشته باشند. در ادامه چند مورد از معایب این دسته از سینک ها اشاره شده است.

• سینک های روکار نسبت به سایر سینک ها از تنوع کمتری در بازار برخوردار هستند.

• سینک های روکار به دلیل طراحی ساده ای که دارند، زیبایی و دیزاین خاصی را در محیط ایجاد نمی کنند.

مطالعه کنید
اجاق گاز شیشه ای بهتر است یا استیل

 

نصب سینک ظرف شویی روکار

نصب سینک ظرف شویی روکار اگرچه ممکن است کار آسانی باشد اما بهتر است برای نصب سینک ظرف شویی از افراد متخصص و باتجربه کمک بگیرند. قبل از نصب سینک، ابتدا باید ابعاد سینک اندازه گیری شود و سپس به اندازه همان ابعاد، کابینت برش داده شود تا سینک روی آن قرار بگیرد. همچنین قبل از نصب سینک باید تمامی لوله کشی ها و نصب شیرآلات انجام شود تا محل قرارگیری سینک کاملا مشخص شود. سینک روکار به وسیله چسب های مخصوصی بر روی کابینت محکم شده و سپس اطراف کار به وسیله چسب های سیلیکونی درز گیری می شود.

معایب، مزایا و قیمت سینک ظرفشویی روکار

معایب، مزایا و قیمت سینک ظرفشویی روکار

نکات مهم در هنگام خرید شیر روکار

خرید سینک ظرف شویی روکار اگرچه ممکن است کار راحتی باشد، اما اگر مشتریان در هنگام خرید آن از اطلاعات کافی برخوردار نباشند، ممکن است خرید خوبی نداشته باشند. برخی از نکات مهمی که هنگام خرید شیر روکار باید به آن ها توجه شود عبارتند از:

• قبل از خرید سینک ظرف شویی، ابعاد کابینت آشپزخانه (ارتفاع، طول، عرض) اندازه گیری شود تا سینکی مناسب با کابینت خریداری شود.

• قبل از خرید سینک، نوع شیرآلات باید مشخص شود تا ارتفاع شیر آسیبی به سینک ظرف شویی و کابینت ایجاد نکند.

مطالعه کنید
تأثیر شیرآلات در دکوراسیون داخلی

• سینک ظرف شویی باید از استیل با کیفیت و ضد زنگ تهیه شده باشد.

• سینک ظرف شویی را از برند های معتبر و ضمانت دار تهیه کنند.

معایب، مزایا و قیمت سینک ظرفشویی روکار

معایب، مزایا و قیمت سینک ظرفشویی روکار

قیمت سینک ظرف شویی روکار

قیمت سینک های ظرف شویی نسبت به سینک های زیر کار یا تو کار پایین تر است؛ اما در حالت کلی عوامل زیادی هستند که بر روی قیمت سینک تاثیرگذار هستند. برخی از فاکتورهای موثر در قیمت سینک ظرف شویی روکار عبارتند از:

• ابعاد سینک ظرف شویی روکار

• ضمانت و نوع برند سینک ظرف شویی

• نوع استیل به کار رفته در سینک ظرف شویی روکار

• ایرانی یا خارجی بودن سینک ظرف شویی

به دلیل فروش زیاد سینک های ظرف شویی روکار، کارخانجات زیادی سینک های با کیفیت پایین تولید می کنند. نکات بالا به مشتریان کمک می کند تا بتوانند انتخاب مناسبی از برند های خارجی یا ایرانی داشته باشند و سینکی متناسب با آشپز خانه خود تهیه کنند. مستر ماکان در راستای مشتری اقدام به عرضه انواع سینک با بالاترین کیفیت به صورت آنلاین کرده است. برای انتخاب سینک ظرفشویی توکار کافی است در دسته محصولات بر روی سینک کلیک کنید. مهم ترین مزیت رقابتی این مجموعه ارسال رایگان محصولات اصل در سریع ترین زمان ممکن است. همچنین خدمات پرداخت در محل نیز برای مشتریان فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *