بلاگ

اجاق گاز استیل یا لعاب

اجاق گاز استیل یا لعاب

اجاق گاز استیل یا لعاب

اجاق گاز به عنوان یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین اجزای یک آشپزخانه ساده یا مجهز شناخته می شود. بنا به کاربردهای زیادی که اجاق گاز دارد، لازم است بهترین نوع و جنس آن خریداری شود. اجاق گازها در جنس های متنوع استیلی، لعابی و شیشه ای تهیه و تولید می شوند. هر یک از این جنس های ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارند. برای داشتن یک انتخاب درست بایستی اطلاعات کاملی پیرامون این ویژگی ها داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که اجاق گاز استیل یا لعاب خوب است؟ برای دریافت پاسخ این سوال تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی های یک اجاق گاز خوب

اجاق گاز مهم ترین وسیله در آشپزخانه شناخته می شود و هر فردی در آشپزخانه حدود چند ساعت با این وسیله پرکاربرد پخت و پز می کند. از این رو لازم است در انتخاب یک اجاق گاز خوب، نکات مهمی در نظر گرفته شود. در نظر گرفتن این نکات باعث طولانی تر شدن عمر اجاق گاز خواهد شد. از جمله ویژگی های یک اجاق گاز خوب عبارتند از:
• دارای ایمنی کافی باشد و قطعات فندک و ترموکوپل آن به درستی و با استانداردهای لازم نصب شده باشند.
• جنس شعله ها، بدنه و صفحه آن دارای مقاومت کافی در برابر وزن قابلمه و همچینین حرارت پخش شده باشد.
• اندازه اجاق گاز بایستی بر اساس اندازه آشپزخانه و محل نصب آن به صورت دقیق انتخاب شده باشد.
• تعداد شعله های انتخابی منتاسب با میزان استفاده از اجاق گاز یا تعداد اعضای خانواده باشد.
• قابلیت تمیز شدگی راحت و آسانی داشته باشد.
• به راحتی بتوان آن را در محل های کوچک در محیط آشپزخانه نصب و راه اندازی کرد.
• برند و نام معتبری داشته باشد.
• دارای علامت استاندارد و خدمات پس از فروش باشد.

اجاق گاز استیل یا لعاب

اجاق گاز استیل یا لعاب

ویژگی های اجاق گاز استیل

اجاق گازهای استیلی دارای صفحه و بدنه از جنس استیل هستند. جنس استیل به دلیل جذابیت و زیبایی ظاهری که دارد، دارای محبوبیت بیشتری در بین مشتریان اجاق گاز است. استفاده از استیل مرغوب باعث شفاف تر دیده شدن رنگ اجاق گاز می شود. اجاق گاز استیلی را به راحتی می توان تمیز کرد و چربی روی آن باقی نمی ماند. ولی تمیز کردن آن به آسانی تمیز کردن اجاق گازهای لعابی نخواهد بود. اجاق گازهای استیلی را می توان با تمامی رنگ های موجود در آشپزخانه ست کرد. این نوع اجاق گازها دچار چربی گرفتگی نمی شوند. اغلب برندهای معتبر داخلی و خارجی انواع اجاق گازهای برقی و گازی از جنس استیل را تولید می کنند.

مطالعه کنید
رادیاتور پنلی بهتر است یا پره ای؟

ویژگی های اجاق گاز لعابی

اجاق گازهای لعابی دارای رویه و بدنه از جنس لعاب هستند. مهم ترین و بارزترین ویژگی این اجاق گازها، تمیز کردن آسان چربی ها از روی اجاق گاز است. به طوری که با یک دستمال تمیز و مرطوب به راحتی می توان تمامی چربی ها را از بین برد. اجاق گازهای مبله یا همان ایستاده اغلب از جنس لعابی هستند. یکی از معایب این نوع اجاق گازها، رنگ گرفتن موادی مانند زردچوبه و رب روی صفحه اجاق گاز است.

اجاق گاز استیل یا لعاب

برای داشتن یک اجاق گاز همیشه تمیز بهتر است اجاق گاز از جنس لعابی خریداری کنید. برای داشتن یک اجاق گاز مقاوم در برابر خوردگی و ضربه، اجاق گاز استیلی خریداری کنید. در هر دو جنس، اجاق گازها با برندهای معتبر از کیفیت جنسی مرغوب و بالایی استفاده می کنند و مشتریان می توانند انتخاب راحت و آسانی داشته باشند.

اجاق گاز استیل یا لعاب

اجاق گاز استیل یا لعاب

سخن پایانی
در مطالب بالا به بررسی اجاق گازهای استیلی و لعابی پرداخته شد. اجاق گازهای لعابی قابلیت تمیز شدن سریع دارند و اجاق گازهای استیلی مقاومت بالایی در برابر اجسام سنگین و حرارت نشان می دهند. بسته به نیاز مشتری و میزان استفاده از اجاق گاز، بهترین اجاق گاز انتخاب می شود. فروشگاه اینترنتی مستر ماکان با ارائه بهترین اجاق گازهای استیل و لعاب با برندهای معتبر در خدمت مشتریان عزیز است. برای استعلام قیمت و ثبت سفارش می توانید به سایت مستر ماکان مراجعه نمایید و سفارش خود را در سریع ترین زمان و در آدرس مورد نظر در تمامی نقاط ایران دریافت نمایید.

مطالعه کنید
۶ روش آسان پاک کردن چربی فیلتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *