بلاگ

انواع مدل های سینک اخوان

انواع مدل های سینک اخوان

انواع مدل های سینک اخوان

سینک های ظرفشویی یکی از وسایل مهم و پرکاربرد در آشپزخانه به شمار می روند که می توان متناسب با فضا و دکوراسیون آشپزخانه خود یکی از انواع آن را از نظر جنس، طرح و مدل دلخواه انتخاب و خریداری کنید. در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع مدل های سینک اخوان بپردازیم.

آشنایی با برند اخوان

اخوان یک برند نام آشنا در زمینه تولید لوازم آشپزخانه با بهترین کیفیت که توسط محسن اخوان جم در سال ۱۳۴۸ و با هدف تاسیس لوازم توکار آشپزخانه تاسیس شده است. برند اخوان از تنوع محصولات زیادی برخوردار است که از میان آن ها می توان به انواع فر توکار، مدل های مختلف هود آشپزخانه و انواع سینک اشاره کرد. سینک های ظرفشویی اخوان یکی از پر کاربردترین و پر طرفدارترین محصولات این شرکت هستند که در ادامه بحث بیشتر به آن می پردازیم.

مدل های مختلف سینک اخوان

برند اخوان توانسته با تولید بیش از ۵۰۰ مدل سینک ظرفشویی از جمله بزرگ ترین تولیدکنندگان در خاورمیانه به شمار می رود. این شرکت با تولید مدل های مختلف سینک به خوبی پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان بوده و محصولات خود را در اندازه های ۸۰، ۱۰۰، ۱۱۶ و ۱۲۰ تولید می کند که هر کدام از تنوع طرح و شکل های زیادی برخوردار هستند. مدل های مختلف سینک اخوان را می توان در چهار دسته تقسیم بندی کرد:

انواع مدل های سینک اخوان

انواع مدل های سینک اخوان

  • سینک های توکار و روکار

سینک توکار در ابعاد مناسب با کابینت و در واقع درون آن قرار خواهد گرفت که امروزه این مدل سینک به دلیل این که ظاهر زیبا و مناسبی را در محیط آشپزخانه ایجاد می کند، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سینک های روکار اخوان نیز نسبت به سینک های توکار از طراحی قدیمی تری برخوردار هستند. در نصب این مدل سینک ها، لبه های آن باید در قسمت بالایی کابینت قرار گیرد و برای آب بندی اطراف سینک باید با استفاده از چسب های آکواریوم یا نوار آب بندی شود.
ورقه استیلی که در تولید سینک های توکار و روکار به کار رفته، دارای ضخامت حدود ۰.۶ تا ۰.۸ میلی متر خواهد بود که در انواع یک لنگه، یک و نیم لنگه، دو لنگه و دو نیم لنگه به دو صورت فانتزی و نیمه فانتزی تولید و به بازار عرضه شده است.

  • سینک های باکسی
مطالعه کنید
بهترین برندهای توالت طبی

سینک های باکسی دارای لگن های مستطیل هستندکه شبیه به جعبه خواهد بود؛ از این رو این محصول را با نام باکسی می شناسند. این مدل سینک مناسب آشپزخانه هایی است که دارای طراحی مدرن هستند و به گونه ای طراحی شده که عمق لگن ها در آن بیشتر از مدل های دیگر خواهد بود.

  • سینک های زیرکورینی

این مدل از سینک های اخوان از ظاهری شیک و زیبا برخوردار هستند که در نوع خود منحصر به فرد است. سینک زیرکورینی به صورت زیرکار قابل نصب روی کابینت های کورینی یا سنگی خواهد بود. ورقه استیلی که در این مدل سینک ها به کار می رود دارای قطری حدود یک میلی متر است؛ همچنین این مدل در ابعاد مختلف و به صورت تک لنگی یا دو لنگی تولید می شود.

انواع سینک اخوان از نظر جنس

همان طور که بیان شد شرکت اخوان سینک های تولید شده را در انواع مختلف تولید می کند. یکی از انواع این محصول را می توان از نظر جنس به چند دسته تقسیم کرد که عبارتند از:
۱٫ سینک ظرفشویی استیل اخوان: یکی از سینک های با کیفیت و پر طرفدار سینک استیل است که از ورق های استیل ۳۰۴ تولید می شود. این محصول از جمله مرغوب ترین تولیدات برند اخوان به شمار می رود. استیل به کار رفته در این محصول ضد خش و بسیار شفاف است که نظافت آن نیز بسیار آسان خواهد بود.
۲٫ سینک ظرفشویی سنگی اخوان: یکی دیگر از مدل های سینک ظرفشویی اخوان که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است می توان به سینک سنگی اشاره کرد. این نوع سینک ها از جنس گرانیت یا مرمر تولید می شوند؛ بنابراین می توانید شاهد تنوع فراوانی در این مدل سینک ها باشید. سینک ظرفشویی سنگی اخوان از مقاومت بالایی در برابر ضربات برخوردار و دارای عمر طولانی است.
۳٫ سینک ظرفشویی شیشه ای اخوان: در حقیقت می توان گفت یکی از انواع و مدل های جدید سینک اخوان از جنس شیشه تولید و عرضه می شود که در طراحی و تولید آن، جنس لگن ها از استیل و بدنه سینک از جنس شیشه است. این مدل سینک مناسب آشپزخانه های مدرن و مجلل خواهد بود که جلوه خاصی به فضای آشپزخانه می بخشد. سینک شیشه ای اخوان در طرح ها و اشکال متنوع تولید و در بازار موجود است؛ البته به دلیل ظرافت این نوع سینک نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

مطالعه کنید
قیمت اجاق گاز رومیزی

قیمت سینک اخوان

صرف نظر از کیفیت بالای سینک های اخوان و ظاهر زیبای آن قیمت سینک اخوان یکی از مواردی است که هنگام خرید این محصول مورد توجه قرار می گیرد. البته باید گفت که قیمت این محصول به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. مانند مدل و ضخامت ورق های به کار رفته در سینک، میزان استیل استفاده شده در آن که با توجه به تو کار یا روکار بودن متفاوت خواهد بود؛ همچنین متعلقات و نوع طراحی سینک ظرفشویی مواردی هستند که قیمت این محصول را تعیین خواهند کرد. برای خرید و اطلاع از قیمت دقیق این محصول و دیدن مدل ها و طرح های متنوع آن می توانید به سایت مستر ماکان مراجعه کنید.

انواع مدل های سینک اخوان

انواع مدل های سینک اخوان

سخن پایانی
معمولا به دلیل این که از سینک های ظرفشویی برای شستن ظروف، شستن میوه و… استفاده خواهد شد و به طور متداول با آب و ضربه برخورد خواهد داشت؛ بنابراین باید در انتخاب این محصول دقت کافی را داشته باشید تا علاوه بر ایجاد ظاهر زیبا در آشپزخانه از طول عمر مفید و مقاومت بالایی برخوردار باشد. به همین جهت سینک های اخوان در انواع، طرح و جنس و ابعاد متفاوت و متناسب با سلایق مختلف تولید و در بازار موجود هستند. برای خرید مطمئن و دریافت اطلاعات لازم در رابطه با این محصول به سایت مستر ماکان مراجعه کنید.

مطالعه کنید
مواد شوینده مناسب برای ست سرویس بهداشتی