بلاگ

بهترین جای سینک ظرفشویی در آشپزخانه

بهترین جای سینک ظرفشویی در آشپزخانه

بهترین جای سینک ظرفشویی در آشپزخانه

انتخاب محل سینک ظرفشویی آشپزخانه یکی از چالش های مهم اغلب افراد است. با توجه به این که سینک ظرفشویی کاربرد زیادی دارد تعیین مناسب و درست جای سینک ظرفشویی در آشپزخانه اهمیت زیادی پیدا می‌کند.
در این مقاله از مسترماکان می خواهیم در مورد این صحبت کنیم که فاکتورهای مهمی که باید هنگام انتخاب جای سینک ظرفشویی در نظر گرفت کدام است. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین جای سینک ظرفشویی در آشپزخانه

بهترین جای سینک ظرفشویی در آشپزخانه

فاکتورهای موثر در انتخاب جای سینک ظرفشویی

هنگام انتخاب جای سینک ظرفشویی توجه به نکات زیر می تواند کمک بسیار زیادی در پیدا کردن محل مناسب بکند.

  • محل لوله کشی آشپزخانه

اولین فاکتور که باید در تعیین محل سینک ظرفشویی به آن توجه کرد، محل لوله کشی آشپزخانه است. شما باید بررسی کنید که خروجی لوله، که سینک به آن متصل می شود، کجاست و آیا در محلی است که می خواهید سینک ظرفشویی خود را قرار دهید؟
در صورتی که خروجی لوله همان جایی باشد که شما می خواهید سینک را نصب کنید نیاز به هزینه اضافی برای لوله کشی نخواهید داشت اما در غیر این صورت مجبور خواهید بود که محل لوله کشی را تغییر دهید.

  • داشتن فضای کافی برای گذاشتن وسایلی که باید در کنار سینک باشد
مطالعه کنید
معرفی بهترین برند هود ایرانی

برخی از لوازم هستند که بهتر است در کنار سینک ظرفشویی قرار بگیرند. از جمله این لوازم می توان به ماشین ظرفشویی اشاره کرد. ماشین ظرفشویی بهتر است که در کنار سینک باشد تا هنگام قرار دادن ظرف های کثیف نیاز به رفت و آمد بین سینک و ماشین ظرفشویی نباشد.
از طرف دیگر بهتر است در اطراف سینک فضایی برای قرار دادن سطل زباله وجود داشته باشد. زیرا هنگام ریختن پسماند غذا و دورریزهای دیگر به آن نیاز خواهید داشت و ازآنجاکه این کار را نزدیک سینک انجام می‌دهید، هرچه سطل به سینک نزدیک‌تر باشد، کارتان راحت‌تر خواهد بود.
قرار گرفتن ماشین ظرفشویی و سطل زباله در کنار سینک ظرفشویی باعث می‌شود آشپزخانه‌تان کمتر کثیف شود و اگر هم کثیف شد، راحت‌تر آن را تمیز کنید.

  • منظره روبروی سینک

از آن جایی که سینک ظرفشویی یکی از بخش هایی در آشپزخانه است که اغلب افراد وقت زیادی را در کنار آن می گذرانند، بسیار مهم است که منظره روبروی سینک زیبا باشد. پس هنگام تعیین جای سینک، باید این نکته را هم مدنظر قرار دهید که منظره روبه‌روی آن، تاحدامکان زیبا و دل‌نواز باشد تا مدت‌زمانی که صرف ایستادن جلوی سینک می‌کنید، حوصله‌تان سر نرود. انتخاب منظره به عوامل مختلفی مثل موقعیت قرارگیری آشپزخانه و تمایلات شخصی شما بستگی خواهد داشت. به‌طورکلی چند انتخاب پیش رو دارید:
در صورتی که در آشپزخانه شما پنجره وجود دارد می توانید سراغ چیدمان‌های سنتی بروید و سینک ظرفشویی را زیر پنجره قرار دهید. البته در اغلب خانه های امروزی به دلیل نداشتن فضای کافی، دیوار پشت سینک ظرفشویی قرار می گیرد. در این شرایط اگر جایی در خانه هست که به نظرتان زیبا می‌آید و از دیدن آن لذت می‌برید، مثلا جایی در اتاق هال یا پذیرایی، می‌توانید سینک را رو به آن نقطه بخصوص قرار دهید. با این کار شانس آن را هم خواهید داشت که هنگام کار با سینک ظرفشویی، با اعضای خانواده یا مهمانانتان گپ بزنید یا مواظب کودکان باشید.

مطالعه کنید
انواع آبکاری شیرآلات 

 

بهترین جای سینک ظرفشویی در آشپزخانه

بهترین جای سینک ظرفشویی در آشپزخانه

خرید سینک ظرفشویی آشپزخانه

شما می توانید انواع سینک ظرفشویی را در سایز و در مدل های دلخواه خود در مسترماکان سفارش دهید. هدف ما در مسترماکان ارائه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب و اصل است.تحویل سریع و پرداخت در محل و ارسال رایگان تنها بخشی از خدمات مسترماکان به مشتریان خود است. شما می توانید در حین خرید از مشاوره کارشناسان پشتیبان مسترماکان بهره مند شوید تا بتوانید خرید خود را با خیال راحت انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *