بلاگ

جدیدترین مدل های روشویی پایه دار

جدیدترین مدل های روشویی پایه دار

جدیدترین مدل های روشویی پایه دار

جدیدترین مدل های روشویی پایه دار را می توانید از بهترین و معتبرترین سایت ها به صورت آنلاین و اینترنتی در مدت زمان بسیار کوتاه خریداری کنید. روشویی مهمترین وسیله بهداشتی در خانه به شمار می رود. انواع مدل های جدید روشویی برای سلیقه های مختلف تولید می شود و فروش بسیاری از این محصولات به صورت آنلاین صورت می پذیرد. این محصولات دارای جنس های مختلف، رنگ و طرح های متنوع هستند. این محصولات از جنس چینی، سرامیک و سنگ هستند. سرویس بهداشتی در تمامی منازل و مکان های عمومی و خصوصی دارای اهمیت خاصی است و باید در چیدمان و استفاده از روشویی دقت شود تا نمایی زیبا به سرویس های بهداشتی بدهد. انواع مدل های روشویی جدید پایه دار از طریق همکاران ما در سایت مستر ماکان در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.

انواع مدل های جدید روشویی پایه دار

در گذشته مدل های بسیار کمی از انواع روشویی های پایه دار و بدون پایه و از جنس چینی تولید می شد. اما رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی علاوه بر استفاده از متریال های گوناگون مدل ها و انواع روشویی تغییر کرده و بسیار زیبا تر شده اند. طرح های امروزی زیبا و جذاب هستند و از طرح های ساده شروع شده و به طرح های مجلسی و سلطنتی خاتمه می یابند.
مدل های پایه دار طرفداران بیشتری پیدا کرده و در این مدل ها کاسه روشویی روی یک پایه قرار داده شده و در زیر کاسه انواع مدل های کمد و محفظه های زیبا برای جایگذاری انواع وسایل و محصولات بهداشتی طراحی شده است. مدل های روشویی پایه دار که در کارخانه ها تولید می شوند معمولا از جنس چینی، سنگ گرانیت، مرمر و دیگر متریال ها هستند که استحکام و مقاومت بالایی در مقابل انواع ضربه را دارا هستند.

مزایا و معایب رو شویی پایه دار

روشویی پایه دار مدل های متنوع و زیادی دارد و از جمله مزایای این نمونه روشویی ها می توانیم به پوشاندن انواع لوله و اتصالات اشاره کنیم. در برخی مواقع که لوله و اتصالات داخل دیوار قرار داده نمی شوند با استفاده از روشویی های پایه دار لوله ها و اتصالات جانبی توسط پایه ها پوشانده شده و نمای کار زیباتر و جذابتر به معرض نمایش گذاشته می شود. یکی دیگر از مزایای روشویی های پایه دار جدید این است که این محصولات در سایزهای مختلف برای فضاهای کوچک و بزرگ بر اساس سلیقه افراد تولید می شود. از عیوب مدل های روشویی پایه دار می توانیم به طرح های قدیمی آنها اشاره کنیم. نصب روشویی، تمیز کردن و پاکیزه کردن، ضدعفونی کردن روشویی های قدیمی کاری سخت است ولی روشویی های جدید به راحتی قابل تمیز کردن هستند. تمامی روشویی ها دارای ارتفاع ثابت ۸۵ سانتی متر هستند و با توجه به تنوع مدل ها ارتفاع هیچ تغییری نمی کنند.

جدیدترین مدل های روشویی پایه دار

جدیدترین مدل های روشویی پایه دار

انواع روشویی پایه دار

روشویی های پایه دار به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از: روشویی پایه دار چینی، روشویی پایه دار سنگی و روشویی پایه دار کابینتی.
در ادامه خصوصیات و ویژگی های هر یک از این محصولات را به تفصیل بیان خواهیم کرد.

  • روشویی پایه دار چینی

از نمونه قدیمی ترین روشویی های موجود در بازار که به صورت های مختلف هم به فروش می رسد، روشویی پایه دار چینی است. این محصولات قابلیت نصب بسیار ساده و آسانی دارند و مزایای آنها ارتفاع ثابت و تمیز کردن آن ها است این نمونه روشویی ها طرح ها و رنگ های متنوعی ندارند و در اندازه های مختلف تولید می شوند. برای فضاهای کوچک می توانید از روشویی های پایه دار کوچک و برای فضاهای بزرگ می توانید از روشویی های پایه دار بزرگ با توجه به سلیقه خود استفاده کنید.
زیبایی فضا و سرویس بهداشتی بستگی به انتخاب نوع روشویی دارد. روشویی های چینی استحکام مناسبی دارند و قیمت آنها در مقایسه با انواع دیگر روشویی کمتر است. این مدل ها جزو مدل های ساده به شمار رفته و برای کسانی که فضای زیادی برای سرویس بهداشتی ندارند، می توانند گزینه مناسبی باشند.

  • روشویی پایه دار سنگی

این نمونه روشویی ها از سنگ های طبیعی تهیه و تولید شده اند و دارای استحکام بالایی هستند. سنگ هایی که در تهیه و تولید این نمونه روشویی ها استفاده شده است، معمولاً سنگ مرمر و گرانیت است که جزو مستحکم ترین محصولات به شمار می روند. روشویی های سنگی نسبت به دیگر انواع روشویی ها تنوع بالایی دارند. شما می توانید به زیباترین شکل طراحی و دیزاین داخلی سرویس بهداشتی را با استفاده از روشویی سنگی انجام دهید. این نمونه محصولات در طرح های دایره ای، مربعی و بیضی شکل تولید شده و اندازه های آنها مختلف و متفاوت است. روشویی های سنگی به دلیل استحکام بالا دارای طول عمر بیشتری نسبت به روشویی های چینی هستند و در طول مدت زمان رنگ آن ها ثابت است و تمیز کردن آنها بسیار راحت انجام می شود. معمولاً در مکان های عمومی روشویی های سنگی بیشتر به چشم می خورند.

  • روشویی پایه دار کابینتی

این نمونه روشویی ها جلوه زیباتری به سرویس های بهداشتی می دهند. وجود کابینت در زیر روشویی ها سبب شده تا افراد به راحتی بتوانند وسایل بهداشتی و نظافتی خود از جمله انواع شوینده، پودرها، شامپو، صابون و دیگر محصولات را داخل کابینت روشویی قرار دهند. وسایل تزیینی نیز روی پیشخوان روشویی کابینتی قرار داده می شود. طرح ها و سایز روشویی های کابینتی که جدیداً تهیه و تولید شده اند، بسیار متنوع است و برای فضاهای کوچک و بزرگ و دکوربندی های مختلف استفاده می شوند. این نمونه محصولات نسبت به دو نوع دیگر، دارای وزن پایین تری هستند و نصب و حمل و نقل آنها بسیار راحت انجام می شود.
تنوع رنگ نیز در روشویی های کابینتی بسیار بالاست و حتی ترکیبات رنگی در تولید این نمونه روشویی ها سبب شده تا دیزاین زیباتری در سرویس های بهداشتی به چشم بخورد. شما می توانید سنگ های روشویی کابینتی را از جنس های مختلف مانند چینی، سنگ مرمر و غیره انتخاب کنید. نکته حائز اهمیت برای انتخاب این نوع روشویی ها جنس کابینت است. جنس های این نمونه مدل ها باید ضد آب باشند تا در هنگام شستشو دچار زنگ زدگی و یا پوسیدگی نشوند. معمولاً کابینت روشویی های پایه دار جدید از جنس پی وی سی هستند و خیال مصرف کننده را از بابت پوسیدگی و زنگ زدن راحت می کنند.

مطالعه کنید
برندهای تولیدکننده هود ایرانی

خرید جدیدترین مدل های روشویی پایه دار

جدیدترین مدل های روشویی پایه دار دارای تنوع طرح و رنگ و همچنین سایز هستند. مدل ها و جنس متریال بکار رفته در تولید این نوع روشویی ها سبب شده تا افراد زیادی به دنبال خرید این محصولات باشند. برای آنکه بتوانید سرویس های بهداشتی خود را با روش های جدید دیزاین کنید، بهتر است از مدل ها و طرح های جدید سایت دیدن کنید. فروشگاه اینترنتی مستر ماکان یکی از فروشگاه های پیشرفته برتر به صورت اینترنتی است که خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می دهد. خرید آنلاین سبب دریافت تخفیف های ویژه شده و قیمت این محصولات را تا حد امکان پایین می آورد.

جدیدترین مدل های روشویی پایه دار

جدیدترین مدل های روشویی پایه دار

سخن پایانی
دکوراسیون داخلی منزل برای همه افراد بسیار مهم است. یکی از جاهایی که در خانه باید از طراحی مناسب برخوردار باشد، سرویس بهداشتی است. استفاده درست از جدیدترین مدل های روشویی پایه دار سبب زیبایی خاص سرویس بهداشتی می شود. برای آنکه بتوانید بهترین روشویی بهداشتی را انتخاب کنید بهتر است با کارشناسان و مشاوران سایت مستر ماکان ارتباط بگیرید.

مطالعه کنید
روش تمیز کردن هود شومینه ای