بلاگ

خرید اجاق گاز رومیزی شیشه ای

خرید اجاق گاز رومیزی شیشه ای

نکات مهم در خرید اجاق گاز رومیزی شیشه ای

اجاق گاز یکی از اجزای جدا نشدنی هر آشپزخانه ایرانی به شمار می‌رود که کیفیت آن تاثیر به سزایی بر روی سهولت در پخت و پز غذا خواهد داشت، در این میان برخی از افراد به دلیل فضای کوچک آپارتمان ها استفاده از اجاق گاز رومیزی را به جای اجاق گاز فردار در اولویت کار خود قرار داده اند و انواع مختلفی از اجاق گاز رومیزی را برای آشپزخانه خود می پسندند.
اجاق گاز رومیزی شیشه ای را می توان یکی از زیباترین انواع اجاق گاز رومیزی دانست که طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به نکات مهم در خرید اجاق گاز رومیزی شیشه ای بپردازیم. در این مقاله با مستر ماکان همراه باشید.

انواع اجاق گاز شیشه ای

اجاق گاز شیشه ای با توجه به نیاز روز بازار و همچنین پیشرفت تکنولوژی دارای انواع مختلفی است و در شکل های مختلف به دست مصرف کنندگان می رسد. به صورت کلی اگر بخواهیم به انواع اجاق گاز شیشه ای بپردازیم، می توان گفت این محصول در دو دسته کلی زیر قرار داده می شود:
۱٫ اجاق گاز تمام شیشه ای
در این مدل از اجاق گاز همان طور که از نامش پیداست تنها از ماده اولیه شیشه استفاده شده است و ترکیبات دیگری در داخل این اجاق گاز وجود ندارد. کیفیت این محصول تا حدود زیادی به شیشه به کار رفته در داخل آن بستگی دارد و معمولاً برای تولید این نوع اجاق گاز از شیشه های کامل نشکن و مقاوم در برابر حرارت استفاده می شود.
۲٫ اجاق گاز شیشه و استیل
این محصول با استفاده از ترکیبی از شیشه و استیل تولید شده است و به دست مصرف کنندگان می رسد. در اکثر موارد قسمت های زیرین اجاق گاز از جنس استیل تشکیل می شود و تنها برای صفحه و رویه این محصول شیشه در نظر گرفته می شود که به بالاتر رفتن زیبایی کار کمک می‌کند.

خرید اجاق گاز رومیزی شیشه ای

خرید اجاق گاز رومیزی شیشه ای

اجاق گاز شیشه ای رومیزی روکار بهتر است یا توکار؟

یکی از نکات مهم در خرید اجاق گاز شیشه ای رومیزی را می‌توان روکار و یا توکار بودن این محصول عنوان نمود. برای درک بهتر این قضیه باید توجه داشته باشید که اجاق گاز های روکار به راحتی قابلیت حمل و نقل و جابجایی دارند، این در حالی است که اگر این محصول از انواع توکار باشد، قابلیت حمل و نقل و جابجایی آن از دست می رود و حتماً باید روی کابینت در محل ثابتی نصب گردد و سپس مورد استفاده قرار گیرد.
به صورت کلی اجاق گاز رومیزی شیشه ای روکار به دلیل دارا بودن قابلیت جابجایی مشتریان بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد. زیرا گاز یکی از مکان هایی است که همواره در معرض روغن و کثیفی و چربی قرار دارد و به همین دلیل اگر قابلیت جابجایی داشته باشد، به راحتی می‌توان آن را جابجا کرد و محل مورد نظر را به صورت کامل پاک کرد. این در حالی است که اگر اجاق گاز توکار نصب شده باشد، پاک کردن آن به آسانی امکان پذیر نیست.
یکی دیگر از مزایای اجاق گاز شیشه‌ای روکار، عدم نیاز به صرف هزینه های هنگفت برای نصب کردن اجاق گاز است، اما در اکثر موارد اجاق گاز توکار باید توسط متخصصان نصب شود که هزینه های جانبی با خود به همراه دارد.

مطالعه کنید
هود آسانسوری چیست

تعداد شعله های اجاق گاز

اجاق گاز رومیزی شیشه ای به صورت کلی ممکن است دارای تعداد ۲ الی ۶ عدد شعله باشد. تعداد شعله ها را می توان یکی از نکات مهم برای خرید اجاق گاز شیشه ای رومیزی دانست که علاوه بر تاثیرگذاری بر روی قیمت این محصول، باعث تاثیر بر میزان سهولت و سرعت آشپزی خواهد شد.
در بازار امروزه اجاق گاز های ۴ و ۵ شعله برای استفاده بیشتر از سایر اجاق‌گاز ها مورد استفاده قرار می گیرند و بالاترین میزان فروش را به خود اختصاص می‌دهند، این اجاق گازها از ترکیبی از شعله های کوچک و بزرگ تولید شده اند که برای پخت غذای زیاد یا کم مناسب هستند. در برخی از موارد مانند استفاده از این محصول در باغ ها و یا استفاده برای مصارف کم، اجاق گازهای دو و سه شعله نیز به علت دارا بودن قیمت مناسب مشتریان مخصوص به خود را دارند.

خرید اجاق گاز رومیزی شیشه ای

خرید اجاق گاز رومیزی شیشه ای

خرید اجاق گاز شیشه ای

شما می توانید برای خرید انواع اجاق گاز شیشه ای از محصولات مسترماکان دیدن کنید. مسترماکان محصولات درجه یک با قیمت رقابتی را برای مشتریان خود عرضه می کند. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال قبل از خرید مشاوره رایگان دریافت کنید.

مطالعه کنید
نحوه نگهداری از سینک گرانیتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *