بلاگ

ویژگی های شیرآلات کی آی جی

ویژگی های شیرآلات کی آی جی

ویژگی های شیرآلات کی آی جی

یکی از تجهیزات که از آن برای قسمت‌ های مختلف ساختمان استفاده می‌کنند، شیرآلات است. در دنیای مدرن امروز، شیرآلات بسیار پیشرفته، توسط شرکت های مختلف تولید شده اند که استانداردهای لازم در تولید آن ها رعایت شده است. برند کی آی جی، از برندهایی هست که شیرآلات خود را با بهترین کیفیت و مرغوب ترین مواد اولیه تولید می‌ کند. تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا ویژگی های شیرآلات کی آی جی و انواع آن را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی برند کی آی جی

شرکت کی آی جی با بیش از ۳۰ سال تجربه تمام تلاش خود را برای تولید و ساخت بهترین محصولات و با دوام زیاد، به کار گرفته است. این شرکت در تولید شیرآلات حمام، آشپزخانه، توالت، روشویی و… فعالیت می‌کند و تمامی مراحل اعم از تراشکاری، آبکاری پی وی دی مونتاژ، قالب سازی، طراحی و … را با بهترین پرسنل به درستی و کاملا استاندارد انجام می‌دهد.
تمامی محصولات شرکت کی آی جی بسیار مقاوم و با کیفیت هستند؛ همچنین این شرکت در تلاش است که کیفیت محصولات خود را به جهت ایمن تر شدن محصولات افزایش بدهد و آن ها را با خیالی آسوده در اختیار مشتریان قرار دهد.

ویژگی های شیرآلات کی آی جی

ویژگی های شیرآلات کی آی جی

ویژگی شیرآلات کی آی جی

شیرآلات کی آی جی از ویژگی های بسیاری برخوردار هستند که وجود برخی از ویژگی ها در شیرآلات کی آی جی، سبب شده تا این نوع شیرآلات از دیگر برندها متمایز شوند. در زیر ویژگی های شیرآلات کی آی جی را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  • طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد
مطالعه کنید
مزایا و معایب آبگرمکن برقی

در دنیای امروزی، ظاهر اولین چیزی است که به چشم کاربر می‌خورد؛ همچنین نقش بسیار مهمی در محبوبیت ایفا می‌کند.‌ طراحان شیرآلات کی آی جی تمامی شیرآلات خود را با ظاهری بسیار فوق العاده تولید کرده اند که در نتیجه این ویژگی باعث برتری شیرآلات کی آی جی نسبت به دیگر برندها می‌شود.

  • گارانتی محصول

یکی از نکات مهم که به هنگام خرید وسایل آشپزخانه و منزل باید به آن توجه داشت، به خصوص وسایلی که باید چندین سال از آن ها استفاده کرد، داشتن گارانتی آن برند است. گارانتی و ضمانت نامه محصولات، نشان دهنده کیفیت بالا در آن ها هست.

  • تنوع بالا در شیرآلات

به علت این که دکوراسیون منزل و سلیقه هر فردی با دیگری متفاوت بوده، شیرآلات نیز باید از تنوع بسیاری برخوردار باشند. شیرآلات کی آی جی از تنوع بسیاری در رنگ، نوع نصب، مدل و قیمت برخوردارند؛ همچنین رنگ های رزگلد، طلایی، سفید، شیری طلایی و کردم مات بسیار محبوب هستند و می‌توان یکی از آن ها را برای منزل خود انتخاب نمود.

  • جنس بدنه شیرآلات

یکی از عوامل مهم در میزان دوام شیرآلات، جنس بدنه آنها است. جنس بدنه شیرآلات باید بسیار مرغوب باشد؛ زیرا کیفیت و سالم بودن آب خروجی به جنس شیر بستگی دارد. تمامی محصولات کی آی جی از جنس آلیاژ برنج استاندارد هستند که بهترین و مرغوب ترین نوع جنس محسوب می‌شود.

  • آبکاری مناسب

یکی دیگر از ویژگی های شیرآلات کی آی جی، براق و زیبا بودن آن است که بستگی به دوام روکش و آبکاری آن دارد. شیرآلات کی آی جی به شیوهPVD پوشش داده می شوند که طی چندین سال ظاهر خود را حفظ خواهند کرد؛ همچنین ظاهری براق و درخشان خواهند داشت.

  • قطعات با کیفیت
مطالعه کنید
سینک ظرفشویی در آشپزخانه

شیرآلات کی آی جی علاوه بر ظاهری زیبا از قطعاتی بسیار با کیفیت نیز تولید شده اند. این برند برای تولید شیرآلات خود از پرلاتور استاندارد که برای صرفه جویی است و از کارتریج سرامیکی که برای کارایی شیر بوده، استفاده می‌ کند.

انواع شیرآلات محبوب کی آی جی

برند کی آی جی انواع شیرآلات را در طرح و رنگ های مختلف تولید کرده و به علت قیمت مناسب شیرآلات، کیفیت بالا و… تمامی آن ها بسیار پر فروش و محبوب هستند. در زیر به برخی از محبوب ترین انواع شیرآلات کی آی جی اشاره خواهیم کرد:
• شیر حمام کی آی جی مدل دلالی
• شیر حمام کی آی جی مدل جنوا
• شیر حمام کی آی جی مدل فیگارو
• شیر روشویی پایه بلند کی آی جی مدل مارگون
• شیر روشویی پایه بلند کی آی جی مدل ونتو
• شیر ظرفشویی کی آی جی مدل ویولن
• شیر ظرفشویی کی آی جی مدل ریمو
• شیر ظرفشویی کی آی جی مدل لاتون
• شیر توالت کی آی جی مدل کوانتوم
• شیر توالت کی آی جی مدل استور
• شیر توالت کی آی جی مدل لاتون
• شیر توالت کی آی جی ریمو

خرید شیرآلات کی آی جی

به هنگام خرید شیرآلات باید به جنس و متریال استفاده شده در آن ها دقت کرد؛ همچنین مواد اولیه ای که در تولید آن به کار رفته است از اهمیت زیادی برخوردار هست. تمامی شیرآلات کی آی جی از جنس بسیار عالی تولید شده اند که محکم و مقاوم در برابر عوامل محیطی و رطوبت هستند.
برای خرید شیرآلات کی آی جی باید به نمایندگی های معتبر دسترسی داشته باشید؛ از این رو به تمامی مدل های شیرآلات کی آی جی دسترسی پیدا خواهید کرد و از قیمت های منصفانه آن ها مطلع و مطمئن خواهید شد.

ویژگی های شیرآلات کی آی جی

ویژگی های شیرآلات کی آی جی

قیمت شیرآلات کی آی جی

بیشتر افراد به قیمت محصول اهمیت زیادی می ‌دهند و در واقع قیمت مناسب محصولات، خرید آسان را به دنبال می آورد. محصولات کی آی جی به دلیل این که از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند، افراد به راحتی می‌ توانند با هر بودجه ای که دارند، یک مدل شیر مقرون به صرفه را انتخاب و خریداری کنند. به علت نوساناتی که در بازار وجود دارد، نمی‌توان قیمت دقیقی از شیرآلات کی آی جی را بیان نمود.

مطالعه کنید
انواع سیستم تخلیه در توالت فرنگی

سخن پایانی
در دنیای مدرن امروز انواع شیرآلات ساختمانی تولید و به بازار عرضه شده اند. قبل از خرید شیرآلات باید به برخی ویژگی ها که در یک خرید ایده آل لازم است، دقت کافی را داشته باشید؛ زیرا با خرید شیرآلاتی که جنس نامرغوبی دارند با مشکلات گوناگونی مواجه خواهید شد. اگر قصد خرید شیرآلات کی آی جی را دارید، می‌توانید از طریق سایت مستر ماکان اقدام کنید. این سایت در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش شما را ثبت می‌ کند.