در حال نمایش 10 نتیجه

شیرآلات KWC مدل کلاسیک

2,041,000 تومان2,917,000 تومان

شیرآلات KWC مدل متیس

1,998,000 تومان2,882,000 تومان

شیرالات KWC مدل مایا

3,305,000 تومان3,918,000 تومان

شیرالات KWC مدل اراتو

3,438,000 تومان4,939,000 تومان

شیرالات KWC مدل کواترو

3,761,000 تومان4,873,000 تومان

شیرالات KWC مدل زئوس

3,321,000 تومان3,794,000 تومان

شیرالات KWC مدل زو

3,428,000 تومان7,188,000 تومان

شیرالات KWC مدل ورونا

4,185,000 تومان5,214,000 تومان

شیرآلات KWC مدل ریتا

1,743,000 تومان3,613,000 تومان

شیرالات KWC مدل آوا

1,913,000 تومان4,475,000 تومان

شیرآلات KWC

شیرآلات از ضروری ترین و پرکاربردترین تجهیزاتی هستند که در بخش های مختلف ساختمان از آن ها استفاده می شود. امروزه در بازار برندهای بسیار متنوع ایرانی و خارجی وجود دارند که انواع شیرآلات آشپزخانه، سرویس بهداشتی و… را تهیه و تولید می کنند. انتخاب یک برند خوب و مناسب و دارای استانداردهای لازم به کار سختی تبدیل شده است. قبل از خرید از هر نوع برندی، بایستی اطلاعات کافی در مورد آن برند داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی شیرآلات KWC و همچنین انواع مختلف شیرآلات تولیدی این برند نام آشنا بپردازیم. برای آشنایی بیشتری در این زمینه تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

شیرآلات KWC

شیرآلات KWC

معرفی برند KWC

برند نام آشنا و معتبر KWC یکی از معروف ترین برندها در تولید شیرآلات و لوازمی جانبی انواع شیرها است. این شرکت سالیان درازی است که با داشتن تکنولوژی مدرن در تولید شیرآلات فعالیت می کند و محصولات آن تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس تولید می شوند. انواع شیرآلات ساختمانی و صنعتی با استفاده از مجهزترین دستگاه های ریخته گری، قالب سازی، ماشین کاری، پولیش و آبکاری تهیه می شوند. کارخانه تولیدی برند KWC در سال 1363 در شهر صنعتی ساوه تاسیس و از محصولات آن در سال 1383 بهره برداری شد. این شرکت محصولات متنوع و با کیفیت خود را در بازارهای داخلی و بین المللی با افتخار به فروش می رساند.

انواع شیرآلات KWC

در دنیای مدرنیته امروزی برای هر بخشی از ساختمان نوع خاصی از شیرآلات در نظر گرفته می شود. همچنین انتخاب شیرآلات ساختمان متناسب با طراحی داخلی بخش هایی مانند آشپزخانه، حمام و توالت خواهد بود. برای داشتن یک خرید درست و مناسب بهتر است در زمینه انواع شیرآلات KWC بررسی داشته باشیم. از جمله انواع شیرآلات KWC عبارتند از:

شیرآلات توکار
شیرهای توکار همان طور که از نامش مشخص، بیشترین بخش های آن از دید پنهان است. این شیرآلات زیبایی و ظرافت خاصی به محیط می بخشند و لوازم جانبی آن زیر کابینت، روشویی یا دیوار پنهان می ماند. خیس نخوردن بخش پنهان شده و رسوب نبستن آن توسط ذرات آب، از جمله مزایای شیرآلات توکار است.

شیرآلات هوشمند
از مدرن ترین نوع شیرآلات می توان به شیرهای هوشمند اشاره داشت. این نوع شیرها بر مبنای دریافت و ارسال مادون قرمز کار می کنند. سنسورهای مادون قرمز با تشخیص دست در نزدیکی شیر، جریان آب را باز و با دور شدن دست جریان آب را قطع می کند. صرفه جویی در آب از مهم ترین مزایای این شیرآلات به شمار می آید.

شیرآلات ترموستاتیک
این نوع شیرها، دما و جریان آب را در رادیاتور تنظیم می کنند. شیرآلات ترموستاتیک قابلیت شناسایی دمای اتاق را دارند و با تغییر دما، باعث باز یا بسته شدن سوپاپ می شوند. به طوری که در زمان گرم شدن دمای اتاق موجب مسدود شدن دریچه بدنه رادیاتور می شوند تا آب کمتری به درون رادیاتور وارد شود.

شیرآلات الکترونیکی
شیرآلات الکترونیکی همان شیرآلات چشمی هستند که به کمک حسگر تعبیه شده روی شیر کار می کنند. در این شیرها جریان آب به طور اتوماتیک قطع و وصل می شود. اغلب از این نوع شیرها در توالت و حمام استفاده می کنند.

شیرآلات رنگی
تمامی برندهای موجود در بازار در خط تولید شیرآلات رنگی نیستند. تنها شرکت هایی که دارای تنوع بسیار بالایی هستند شیرهایی با تنوع رنگی بالا تولید می کنند. جنس اغلب این شیرها از کروم است و به راحتی آن را می توان با سایر لوازم محیط پیرامون ست کرد.

شیرآلات KWC

شیرآلات KWC

ویژگی های شیرآلات KWC

افرادی که نیاز به خرید شیرآلات دارند، بایستی پیرامون هر برند انتخابی اطلاعات جامعی داشته باشند. در این بخش از مطلب به مهم ترین ویژگی های شیرآلات KWC اشاره خواهیم داشت.

  • دارای کیفیت بسیار بالا و مرغوب در تولید تمامی جنس های شیرها
  • دارای آبکاری مقاوم
  • دارای عمر مفید طولانی
  • دارای رنگ بندی متنوع
  • دارای انواع مدل ها و طرح های مدرن و کلاسیک
  • دارای جذابیت و جلوه ظاهری بسیار شیک و زیبا
  • دارای نصب آسان و کارکردی ساده
  • دارای کیفیت بالای قطعات داخلی آن
  • دارای خدمات پس از فروش
  • دارای ضمانت نامه چند ماهه در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض
  • دارای مناسب ترین قیمت در بازار نسبت به کیفیت آن
شیرآلات KWC

شیرآلات KWC

سخن پایانی

در مطالب بالا به بررسی شیرآلات KWC و انواع مختلف شیرآلات این برند پرداخته شد. شیرهای آشپزخانه، شیرهای توکار، شیرهای رنگی، شیرهای هوشمند و… از انواع شیرآلات KWC محسوب می شوند. کیفیت مرغوب، داشتن ضمانت نامه خرید و تنوع بالای جنس از مهم ترین ویژگی های شیرآلات KWC هستند.

فروشگاه اینترنتی مستر ماکان با ارائه شیرآلات KWC در خدمت مشتریان عزیز است. برای استعلام قیمت و ثبت سفارش می توانید به سایت مستر ماکان مراجعه نمایید و سفارش خود را در سریع ترین زمان و در آدرس مورد نظر در تمامی نقاط ایران دریافت نمایید.