نمایش 1–12 از 31 نتیجه

هود SA 101 (استیل البرز)

2,253,000 تومان

هود SA 102 (استیل البرز)

2,331,000 تومان

هود SA 105 (استیل البرز)

2,555,000 تومان

هود SA 106 (استیل البرز)

2,518,000 تومان

هود SA 107 (استیل البرز)

2,518,000 تومان

هود SA 115 (استیل البرز)

2,724,000 تومان

هود SA 118 (استیل البرز)

2,518,000 تومان

هود SA 119 (استیل البرز)

2,518,000 تومان

هود SA 120 (استیل البرز)

2,423,000 تومان

هود SA 201 (استیل البرز)

3,139,000 تومان

هود SA 461 W (استیل البرز)

3,308,000 تومان

هود B 202 (استیل البرز)

تماس بگیرید

هود استیل البرز

هواکش آشپزخانه که با نام هود شناخته می شود، در واقع وسیله ای برای برطرف کردن بوی نامطبوع هنگام پخت و پز در آشپزخانه های امروزی است. به طور کلی هودها از نظر ظاهر به چند دسته اصلی هود های آشپزخانه شومینه ای، هود مخفی و هود آشپزخانه جزیره ای تقسیم می شود. هود یکی از مهم ترین اجزای آشپزخانه محسوب می شود که وجود آن در آشپزخانه های امروزی امری ضروری است. در این مقاله سعی داریم که یکی از معتبرترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات آشپزخانه در خاورمیانه به نام شرکت استیل البرز را به شما معرفی کنیم.

این شرکت محصولات مختلفی را از جمله هود استیل البرز تولید می کند و به همراه تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش به بازار عرضه می نماید. تمامی محصولات شرکت استیل البرز از فاکتور زیبایی و کیفیت بهره مند هستند. محصولات این شرکت به قدری چشمگیر و زیبا هستند که نگاه هر خریداری را به سمت خود جلب می کنند. در ادامه با مسترماکان همراه باشید.

هود استیل البرز

هود استیل البرز

تاریخچه شرکت استیل البرز

شرکت صنایع استیل البرز با تجربه ای که طی گذر سالیان کسب کرده است، توانسته جایگاه خوبی را در بازار داخل کشور و خارج برای خود به دست آورد. این شرکت همچنین توانسته است تولیدات خود را به میزان چشمگیری افزایش دهد، برای مثال تولید محصولاتی همچون سینک، اجاق گاز و هود را به بیش از ۱۵۰۰۰۰۰ قطعه در سال ارتقا داده است. برای نشان دادن تلاش و پشتکار این شرکت می توان اعلام کرد که شرکت استیل البرز محصولات مذکور و تولیدات خود را در ۲۰۰ مدل مختلف و متنوع در داخل ایران و در ۴۰ کشور جهان از جمله در خاورمیانه، کانادا، جنوب آفریقا، اقیانوسیه و اروپا عرضه می کند.

صادرات محصولات با کیفیت این شرکت داخلی باعث شهرت بدون وصف آن در اقصا نقاط دنیا می شود. مشتریان عزیزی که تمایل به خرید از محصولات شرکت استیل البرز را دارند می توانند به فروشگاه اینترنتی این شرکت مراجعه کنند و فقط با ورود به این سامانه با صرفه جویی در وقت‌، انرژی و هزینه های قابل توجه تمامی محصولات را با ارائه تمام مشخصات و ویژگی های آن ها مشاهده کنند. همچنین خریداران می توانند به راحتی با خواندن این مشخصه ها خریدی به صرفه، مطمئن و راحت داشته باشند.

تاریخچه شرکت استیل البرز

تاریخچه شرکت استیل البرز

شرکت استیل البرز چه خدماتی را به مشتریان ارائه داده است؟

افرادی که تمایل دارند از محصولات این شرکت به خصوص هود استیل البرز خریداری کنند، می توانند با مشاهده سایت استیل البرز محصول مدنظر خود را انتخاب و خرید کند و به همراه آن از خدمات ارزنده این فروشگاه بهره مند شوند. این خدمات شامل موارد زیر است:

  • ارسال محصولات اورجینال از نمایندگی استیل البرز با بهترین بسته بندی صورت می گیرد.
  • محصولات منتخب با ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش به خریداران ارائه می شود.
  • ثبت سفارش کالای مد نظر خریداران به صورت شبانه روز انجام می شود و در عین حال مشاوره های لازم در اختیار آن ها قرار می گیرد.
  • بهره مند شدن از تخفیف های ویژه در خرید محصولات.
  • ارسال محصولات ثبت شده مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن.
  • پرداخت هزینه محصول درب منزل خریدار.
شرکت استیل البرز چه خدماتی را به مشتریان ارائه داده است؟

شرکت استیل البرز چه خدماتی را به مشتریان ارائه داده است؟

معرفی چند نمونه از هود استیل البرز

تمامی محصولات شرکت استیل البرز از جمله هود استیل البرز از بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها برخوردار هستند. این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش و تضمین محصول خود به شما اطمینان می دهد که با خرید از آن ها کاملاً راضی و خوشحال خواهید بود. در این بخش شما را با چند نمونه از مدل های هود استیل البرز آشنا می کنیم.

  • هود آشپزخانه استیل البرز مدل SA416 دارای نمای ظاهری زیبا از جنس شیشه و به رنگ مشکی است. همچنین از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موتور با سیستم پیشرفته اینورتر و کنترل جریان برق هود که باعث کاهش بسیاری در مصرف انرژی می شود اشاره کرد. این محصول دارای مکش بسیار قوی و کم است صدا که در کنار آن سیستم کاهنده صدا هم نصب شده است. این مدل از ۲۴ ماه ضمانت که از تاریخ نصب توسط خدمات نصب در سراسر کشور به طور رایگان انجام می‌شود برخوردار است.
  • هود مخفی استیل البرز مدل Sa504 دارای ویژگی هایی از جمله؛ صفحه کلید لمسی‌، ۸ سطح مختلف برای تنظیم قدرت، نمای ظاهری در دو مدل شیشه ای و استیل است. این محصول دارای مکش بسیار قوی به همراه صدای کم و سیستم کاهنده صدا است. این هودها همچنین از ۲۴ ماه ضمانت کارخانه پس از نصب توسط خدمات نصب ایاب و ذهاب برخوردار هستند.
  • هود استیل البرز مدل ۲۰۷ نمونه بسیار زیبایی از محصولات این شرکت است که با نمای استیل و پنل مشکی با عرض ۹۰ سانتی متر تولید می شود. این محصول دارای صفحه کلید تمام لمسی و موتور پیوسته فلزی است. این مدل جزو محصولات پرفروش شرکت استیل البرز محسوب می شود. از دیگر ویژگی های مثبت آن می توان به فیلتر آلومینیومی سه لایه قابل شستشو و ضد زنگ بودن استیل روکش بیرونی محصول اشاره کرد. همچنین ۲۴ ماه ضمانت معتبر این شرکت پس از نصب توسط خدمات نصب به تمامی مدل ها تعلق می گیرد.
معرفی چند نمونه از هود استیل البرز

معرفی چند نمونه از هود استیل البرز

چه زمانی باید برای تمیز کردن پنل لمسی هود اقدام کنیم؟

چربی و مواد غذایی که هنگام آشپزی ایجاد می شود با سطح پنل هود شما تماس برقرار می کند که این موضوع کارایی پنل لمسی را کاهش می دهد. به طور کلی این موضوع به میزان و سبک آشپزی و تا حدودی به سلیقه غذایی شما بستگی دارد. گاهی اوقات یکی از دلایل کار نکردن صفحه لمسی هود آشپزخانه جمع شدن مقدار زیادی چربی روی سطح پنل هود است. برای تمیز کردن آن می توانید از مواد شوینده مانند مایع ظرفشویی استفاده کنید، اما مراقب باشید پنل بیش از اندازه خیس نشود.

توصیه می شود اگر میزان پخت و پز غذاهای چرب در منزل شما زیاد است چند بار در ماه برای تمیز کاری اقدام کنید. بالعکس ممکن است در برخی منازل پخت و سرو غذا‌های روغنی و چرب بسیار کم اتفاق بیفتد که در این شرایط هر چند ماه یک بار انجام تمیزکاری در آشپزخانه کاملاً صحیح است. پس لطفاً دقت نمایید که قبل از اینکه پنل هود شما از کار بیفتد برای نظافت آن اقدامات لازم را انجام دهید تا طول عمر هود افزایش یابد.

چه زمانی باید برای تمیز کردن پنل لمسی هود اقدام کنیم؟

چه زمانی باید برای تمیز کردن پنل لمسی هود اقدام کنیم؟

قیمت هود استیل البرز

با توجه به اینکه شرکت استیل البرز مدل های مختلفی هود در طرح و رنگ های متفاوت و همچنین با قدرت مکش متنوع تولید و روانه بازار کرده است قیمت محصولات با یکدیگر فرق دارند؛ اما به طور کلی انواع هود استیل البرز از مواد مرغوب، موتور قوی، ظاهر زیبا و مجهز به تکنولوژی های جدید ساخته می شوند. هر چه هود از لحاظ کارایی و زیبایی برتر باشد از قیمت بالاتری برخوردار می شود.

قیمت هود استیل البرز

قیمت هود استیل البرز

خرید هود استیل البرز

هود استیل البرز نیز یکی از محصولات با کیفیت و مرغوب این شرکت است که به دلیل کارایی فوق العاده و طراحی زیبا نظر مشتریان زیادی را در سراسر دنیا به خود جلب کند و گزینه بسیار مناسبی برای خرید به شمار می رود. مسترماکان انواع هود استیل البرز را با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می کند. هدف مسترماکان ارائه محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی است. در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.