در حال نمایش 9 نتیجه

فلاش تانک ایران مدل اولترا اسلیم طرح ساده

823,000 تومان

فلاش تانک ایران مدل (ساحل)

546,000 تومان

فلاش تانک توالت فرنگی/استراکچر والهنگ توکار ایران

3,859,000 تومان

فلش تانک توکار ایران

2,568,000 تومان

فلاش تانک اولترااسلیم طرح ترام

822,000 تومان

فلاش تانک ایران مدل اولترا اسلیم طرح ابر و باد

822,000 تومان

فلاش تانک ۸٫۵ لیتری ونیز | Venice

607,000 تومان

‏فلاش تانک ایران مدل بلک اسلیم ساده

822,000 تومان

فلاش تانک قاصدک ایران مدل ultra slim

822,000 تومان

فلاش تانک ایران

سرویس بهداشتی بخشی کوچک اما در عین حال مهم برای هر محیط مسکونی، اداری و … است که تأثیر مستقیم با سلامت انسان دارد؛ بنابراین باید در انتخاب وسایل و مواد بهداشتی آن دقت لازم را به عمل آورد. ست سرویس بهداشتی از وسایل کاربردی است که علاوه بر زیبایی کاربردهای گسترده ای نیز در توالت ها دارند. این ست ممکن است جنس های مختلفی اعم از پلاستیک، آهن، استیل و … و یا مخلوطی از چند نوع باشد و از آنجا که ممکن است منبع انتقال میکروب و ویروس نیز باشند همواره باید در جهت نظافت آن ها کوشا بود. یکی از وسایل ضروری برای هر سرویس بهداشتی وجود فلاش تانک است که در ادامه مبحث به توضیح بیشتر در این باره و معرفی فلاش تانک ایران می پردازیم. در ادامه با مسترماکان همراه باشید.

فلاش تانک ایران

فلاش تانک ایران

فلاش تانک چیست؟

در کل می توان بیان داشت که فلاش تانک محفظه ای با ابعاد متفاوت است که درون خود مقداری آب ذخیره می کند و با فشردن دکمه یا کشیدن اهرم مقداری آب با فشار زیاد را برای تمیز کردن کاسه توالت آزاد می کند. در گذشته از آفتابه به جای این وسیله استفاده می شد اما امروزه با پیشرفت علم و مدرنیته شدن محیط ها این فلاش تانک ها جای ابزار قدیمی را گرفته اند و برای انواع محیط ها، توالت فرنگی، یا سنتی با توجه به کاربردشان قابل استفاده هستند. چند مزیت فلاش تانک با تخلیه پرفشار این است که علاوه بر شیک بودن و زیبایی بیشتر محیط، با مصرف کمتر آب باعث تمیزی بیشتر همه درز‌ها نیز می شود و همچنین کم بودن فشار آب داخل ساختمان را نیز جبران می کند.

فلاش تانک چیست؟

فلاش تانک چیست؟

تفاوت فلاش تانک و سیفون

زمانی که می گوییم برای استفاده از فلاش تانک اهرم را می کشیم ناخودآگاه سیفون به یادمان می آید، اما این دو با هم متفاوت هستند. سیفون یک لوله خمیده در سیستم لوله کشی فاضلاب است که مقداری آب را درون این خمیدگی حفظ می کند و برای از بین بردن بوی بد فاضلاب از آن استفاده می شود؛ اما فلاش تانک یک مخزن ذخیره آب است که حجم زیادی دارد.

تفاوت فلاش تانک و سیفون

تفاوت فلاش تانک و سیفون

انواع مختلف فلاش تانک ایران

به طور کلی فلاش تانک ها در دو دسته کلی تو کار و روکار قابل استفاده هستند. انواع مختلفی از این وسیله وجود دارد که عبارت اند از؛ دکمه‌ای، آنتی‌باکتریال، اتوماتیک، وال هنگ و…؛ اما این مدل ها در یکی از دو دسته اصلی توکار و روکار قرار می گیرند و در اصل زیر مجموعه ای از این دو نوع به حساب می آیند که با توجه به مکان و نوع استفاده می توان از آن ها بهره جست. فلاش تانک ایران دارای تمام مدل‌های عنوان شده است که کیفیت بالایی دارند. هنگام خرید فلاش تانک ممکن است سردرگم شوید و بپرسید که انواع مختلف آن چه تفاوتی با یکدیگر دارند لذا در ادامه به توضیح مختصری درباره انواع فلاش تانک ایران می پردازیم.

فلاش تانک روکار

یکی از انواع قدیمی تر فلاش تانک است که نسبت به نوع جدید آن امکانات کمتری دارد اما شرکت های تولیدی آن از جمله فلاش تانک ایران همواره انواع زیبای آن با طرح ها و کاربرد‌های متنوع را تولید می کند. این مدل یک محفظه است که روی دیوار نصب می شود و با کشیدن اهرم مقداری آب را با فشار آزاد می کند و قیمت آن از انواع دیگر کمتر است. مزیتی که این نوع فلاش تانک دارد این است که برای تعمیر یا تعویض آن مشکلی وجود ندارد و رو کار بودن آن این موضوع را آسان تر کرده است. این نوع فلاش کارت بیشتر در منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد لذا مشکل اشغال فضا و ایجاد سر و صدا یکی از معایب آن محسوب می شود.

فلاش تانک توکار

این مدل از فلاش تانک ایران درون دیوار قرار می گیرد و تنها یک دکمه جهت تخلیه از کل اجزای آن قابل مشاهده است. با توجه به این که فلاش تانک توکار درون دیوار نصب می شود پس برای فضاهای کوچک و مدرن قابل استفاده است و همچنین مکان قرار گیری آن باعث می شود صدای کمتری از آن شنیده شود. اشکالی که در انواع قدیمی تر آن وجود دارد این است که اگر به تعمیر نیاز پیدا کنند باید دیوار تخریب شود البته در نوع جدید آن این اشکال بر طرف شده است و از پشت دارای دکمه قابل دسترسی و تعمیر هستند.

فلاش تانک دارای تخلیه دو زمانه

در این نوع فلاش تانک دو حجم متفاوت از آب مثلاً ۴ و ۸ لیتری در دسترس است و بنا به نیاز می توان میزان آب را انتخاب کرد که این موضوع برای صرفه جویی در مصرف آب و استفاده از میزان آب مورد نیاز بسیار مهم است.

فلاش تانک اتوماتیک

این نوع فلاش تانک ایران بدون نیاز به استفاده از دست پس از باز کردن درب، به صورت اتوماتیک اقدام به عمل تخلیه آب می کند، لذا این سیستم برای مکان های عمومی بسیار پر کاربرد است.

فلاش تاک آنتی باکتریال

ساختار متفاوتی ندارد فقط در تمام سطوح آن از مواد آنتی باکتریال استفاده شده است و باعث افزایش سطح ایمنی و بهداشت محیط می شود.

شرکت های تولیدی فلاش تانک

برندهای متفاوتی فلاش تانک تولید می کنند که چند نمونه از شرکت های تولیدی آن عبارت اند از: فلاش تانک ایران، سنی پلاستیک، فرپود، پارت، دوریکا، ایمن آب و …؛ که ما بیشتر به معرفی برند فلاش تانک ایران می پردازیم.

انواع مختلف فلاش تانک ایران

انواع مختلف فلاش تانک ایران

فلاش تانک ایران

در اصل نام این شرکت هدیه باران ایرانیان است که فعالیت خود را از سال ۶۷ در استان تهران آغاز کرد. از مزیت های این برند قیمت مناسب، خدمات پس از فروش، کیفیت بالا، تنوع زیاد و تولید انواع مختلف فلاش تانک را می توان نام برد. داشتن بیش از ۳ دهه فعالیت مستمر و با نتیجه خوب و همچنین داشتن خلاقیت و نوآوری و فناوری باعث شده است که به سرعت به رقابت های جهانی بپیوندد و از بزرگ ترین مراکز تولید کننده فلاش تانک در ایران شناخته شود.
ارائه خدمات پس از فروش مانند ۱۰ سال گارانتی و گارانتی مادام العمر برای تمامی محصولات تولیدی این شرکت محبوبیت آن را نزد مشتریان بیشتر کرده است‌. از مشهورترین انواع فلاش تانک ایران می توان به مدل اولترا اسلیم اشاره داشت که فلاش تانک روکار فوق باریکی است و علاوه بر زیبایی کاربرد وسیعی نیز دارد.

هنگام خرید فلاش تانک ایران به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • انتخاب نوع فلاش تانک مهم است که با توجه به محیط استفاده از آن و نیز نوع کاربردی که دارد متفاوت و قابل تعیین است.
  • باید به برند سازنده آن توجه داشت که همواره عوامل متفاوتی از جمله: کیفیت، قیمت، خدمات پس از فروش، زیبایی و شناخت عوامل تأثیرگذار دیگر در انتخاب برند مورد استفاده دخیل هستند.
  • با توجه به میزان آب مورد استفاده در محیط اداری یا مسکونی باید به گنجایش و حداکثر ظرفیت حجم مخزن آب توجه نمود.
  • باید ابعاد فلاش تانک با محیط مورد استفاده از آن هماهنگی داشته باشد و همواره به این موضوع دقت شود.
  • بهتر است جهت صرفه جویی در مصرف آب از مدل دو زمانه آن استفاده شود تا بتوان میزان آب خروجی را تعیین کرد.
  • اگر به نظافت و تمیزی محیط خیلی اهمیت می دهید بهتر است از نوع آنتی باکتریال آن استفاده کنید.
  • باید کیفیت و استحکام فلاش تانک حتماً از قبل چک شوند تا بعداً مشکلی را به وجود نیاورد.
هنگام خرید فلاش تانک ایران به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید فلاش تانک ایران به چه نکاتی توجه کنیم؟

قیمت انواع فلاش تانک ها

عوامل متفاوتی در تعیین قیمت فلاش تانک ها مؤثر هستند. از جمله عوامل تعیین کننده قیمت می توان به نوع برند مورد استفاده که بیانگر کیفیت کار است اشاره داشت. با توجه به استفاده از انواع مختلف فلاش تانک با کارایی متفاوت و داشتن ابزار جانبی، انواع طرح و زیبایی هر کدام، استحکام و محیط مورد استفاده از آن، خدمات پس از فروش و … این قیمت ها متفاوت هستند. فلاش تانک ایران با توجه به ارائه یک محصول عالی با مزایای بسیار زیاد و داشتن تنوع بالا یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید این نوع از محصول است. فلاش تانک ایران با توجه به خدمات گسترده ای که دارد قیمت آن بسیار متعادل به نظر می رسد، همچنین باید در نظر داشت که سابقه بالای این شرکت تضمین خرید محصولات آن است.

قیمت انواع فلاش تانک ها

قیمت انواع فلاش تانک ها

جمع بندی

سرویس بهداشتی همواره از عوامل بسیار مهم در مکان های عمومی و خصوصی است و انتخاب ابزار کاربردی و مفید برای این مکان بسیار مهم است. همچنین همواره باید در جهت حفظ نظافت آن کوشا بود، یکی از این ابزارها که برای این هدف ساخته شده است فلاش تانک ها هستند که انواع مختلف آن توسط شرکت های مختلفی ساخته می شود. فلاش تانک ایران که محصول شرکت هدیه باران ایرانیان است، دارای تنوع زیادی است و با توجه به عوامل متفاوت ذکر شده می توان فهمید که قیمت آن متفاوت و در عین حال میانه است. برای خرید فلاش تانک ایران می توانید از محصولات مسترماکان دیدن کنید.