در حال نمایش 8 نتیجه

توالت فرنگی چینی رز مدل آلفا

تماس بگیرید

توالت فرنگی چینی رز مدل میلانو

تماس بگیرید

توالت فرنگی چینی رز مدل بیتا

تماس بگیرید

توالت فرنگی چینی رز مدل باران ۵ شوتینگ

تماس بگیرید

توالت فرنگی چینی رز مدل باران خروجی ۱۰

تماس بگیرید

توالت فرنگی چینی رز مدل وندا

تماس بگیرید

توالت فرنگی چینی رز مدل کلاسیک

تماس بگیرید

توالت فرنگی چینی رز مدل گلوریا

تماس بگیرید

توالت فرنگی رز

یکی از تجهیزات بسیار ضروری در سرویس‌ های بهداشتی منازل امروزی توالت فرنگی است. تولیدکنندگان این محصول تلاش می ‌کنند تمام معیارهای مورد نظر مشتریان را در نظر بگیرند و محصولی با کیفیت و عالی را در اختیار آن ‌ها بگذارند. در واقع توالت‌ ها علت اصلی به وجود آمدن سرویس‌ های بهداشتی هستند پس هنگام خرید این محصول باید بسیار دقت کنید و عواملی همچون کیفیت بالا، ظاهری زیبا، مقاومت بالا و ابعاد مناسب با توجه به نیاز مصرف کننده، فضای کلی سرویس بهداشتی، قدرت تخلیه، استحکام بدنه و قیمت به صرفه و اقتصادی را در نظر بگیرید.
یکی از مهم ‌ترین نکاتی که هنگام خرید توالت فرنگی باید به آن توجه کنید این است که توالت انتخابی شما باید از یک سیفون و تخلیه کارآمد برخوردار باشد. بهترین توالت فرنگی ‌ها در بازار امروزه مدل ‌هایی هستند که با مصرف بهینه آب و استفاده از متریال ‌های مرغوب به حفظ محیط زیست کمک می‌ کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با محصولات با کیفیت و توالت فرنگی رز آشنا کنیم و به بررسی یک توالت فرنگی ایده ‌آل بپردازیم. در ادامه با مسترماکان همراه باشید.

توالت فرنگی رز

تاریخچه مجتمع صنعتی رز

مجتمع صنعتی اردکان، در واقع با نام تجاری چینی رز اولین کارخانه مدرن چینی بهداشتی در ایران معرفی شده است. این مجتمع بزرگ در شهرستان اردکان یزد به مساحت۱۷۰۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۳۵۰۰۰ متر مربع احداث شده است. با توجه به سخنان افراد شاغل در این کارخانه، هدف از احداث و ساخت این مجتمع صنعتی بزرگ وارد کردن محصولات با کیفیت به بازار جهانی و داشتن رقابتی مثبت در زمینه تولید چینی ‌های بهداشتی است.
برای دست یافتن به چنین هدف ملی و مهمی باید جلسات مشاوره‌ ای با شرکت‌ های معتبر آلمانی برگزار شود تا نتایج این گفتمان ‌ها به تهیه نقشه سالن ها، انتخاب ماشین آلات و تاسیسات زیر نظر متخصصین سرامیک ختم شود. این مجتمع عظیم و صنعتی متعهد است که محصولات تولیدی خود را با استانداردهای اروپایی ارائه دهد و برای عمل به چنین قولی موظف است که از آخرین فناوری و دانش فنی در صنعت چینی سازی بهداشتی استفاده کند.

شرکت چینی بهداشتی رز در تولید چه محصولاتی فعالیت دارد؟

برند معتبر رز یک برند تولید چینی آلات بهداشتی است که تا کنون توانسته است جایگاه قابل توجهی در بین مشتریان خود کسب کند. این شرکت همواره به فکر ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب به مشتریان است و تلاش می‌کند با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا محصولاتی با کیفیت بالاتر و با صرفه جویی در مصرف آب تولید کند. در نمایندگی‌ های شیراز و یزد می ‌توانید انواع محصولات این شرکت را به راحتی مشاهده کنید و مدل مورد نظر خود را خریداری کنید.
همچنین قیمت محصولات چینی بهداشتی رز که اولویت ما توالت فرنگی رز است به نوسانات بازار و به جنس و ظاهر آن ها بستگی دارد. این کارخانه در زمینه‌ تولید محصولات مختلفی فعالیت دارد که برای آشنایی با محصولات اصلی چینی رز می ‌توان به روشویی مدل کابینتی رز، توالت فرنگی رز، توالت ‌های زمینی رز، سرشویی رز، زیرسنگی رز و روکابینتی رز اشاره کرد.

توالت فرنگی رز

معرفی مدل‌ های توالت فرنگی رز

• توالت فرنگی درجه یک چینی رز مدل باران با طول ۶۳۰ میلی‌ متر و عرض ۳۶۰ میلی ‌متر دارای مکانیزم تخلیه تک شوتینگ یا واترجت به همراه سیستم فلاش دو زمانه است. نوع درب این محصول آرام بند است و لعاب آن به رنگ سفید مشاهده می ‌شود.
• توالت فرنگی درجه یک چینی رز مدل وندا با طول ۶۵۵ و عرض ۳۸۵ میلی‌ متر و با مکانیزم تخلیه تک شوتینگ یا واترجت همچنین با سیستم فلاش دو زمانه ساخته شده است. نوع درب این نمونه آرام بند و لعاب آن به رنگ سفید است.
• توالت فرنگی درجه یک چینی رز مدل کلاسیک که امروزه در بازار بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است، با مکانیزم تک شوتینگ یا واترجت و همچنین با سیستم فلاش دو زمانه ساخته شده است. طول این محصول ۶۸۰ میلی‌ متر و عرض آن ۳۵۵ میلی ‌متر است . نوع درب نشیمن این مدل از نوع آرام بند بوده و اندازه خروجی آن ۶ سانتی ‌متر است.

چه معیارهایی را باید هنگام انتخاب بهترین توالت در نظر بگیرید؟

قطعا برای هر خریداری معیار کیفیت و قیمت در اولویت قرار دارد، اما همانطور که می ‌دانید داشتن اطلاعات کافی در مورد محصول به مشتریان کمک می ‌کند خریدی درست و به‌ صرفه داشته باشند.
معیار‌های متفاوتی برای خرید توالت فرنگی رز و سایر برندها وجود دارد که در این بخش هر کدام از آن ها را به طور خلاصه بازگو می ‌کنیم.
1. کیفیت لعاب توالت فرنگی: استفاده از لعابی باکیفیت بالا، محیط بهداشتی تری را برای مصرف کنندگان به ارمغان می ‌آورد، زیرا لعاب خوب باعث عدم نفوذ آب، فضولات و هر گونه آلودگی به داخل توالت فرنگی می ‌شود. در نتیجه امکان رشد قارچ ‌ها، باکتری ‌ها و میکروب ‌ها را به حداقل می ‌رساند و یا کاملا از بین می ‌برد.
2. عدم موج دار بودن لعاب: عدم وجود موج و برآمدگی در سطح توالت فرنگی علاوه بر ایجاد تاثیرات منفی روی زیبایی محصول باعث هدایت نشدن آب به مسیر درست و خروجی توالت می شود. این موضوع باعث لکه گرفتن لعاب و سطح توالت و همچنین ایجاد عوامل غیر بهداشتی روی محصول می‌ شود که برای مصرف کننده بسیار ناخوشایند است.
3. وجود ترک روی بدنه: احتمال شکستن بدنه توالتی که ترک دارد بسیار بالا است و همچنین قسمت‌ های ترک خورده محلی مناسب برای رشد قارچ ‌ها، باکتری ‌ها و انواع بیماری ‌ها را به وجود می آورند.
4. تفاوت سیستم تخلیه آبشاری با شوتینگ: اندازه قطر دهانه خروجی توالت فرنگی با سیستم تخلیه آبشاری ۸ یا ۱۰ سانتی‌ متر است. اما قطر دهانه همان خروجی در سیستم تخلیه شوتینگ ۶ سانتی ‌متر است. در سیستم تخلیه آبشاری آب به میزان بیشتری مصرف می ‌شود اما نکته مثبت این است که گرفتگی توالت فرنگی بسیار کمتر رخ می ‌دهد، اما به طور کلی در سیستم تخلیه شوتنیگ آب مصرفی بسیار کمتر است؛ زیرا شست و شو با فشار آب انجام می ‌شود.

خرید توالت فرنگی رز

اگر به دنبال یک توالت فرنگی باکیفیت و بادوام به همراه زیبایی چشم‌ گیر برای تکمیل سرویس بهداشتی خود هستید ما محصولات چینی رز را به شما عزیزان توصیه می‌ کنیم. توالت فرنگی رز در مدل ‌های مختلفی با توجه به نیاز و سلیقه مصرف کنندگان طراحی و ساخته می‌ شوند و در نهایت به بازار منتقل می‌ شوند. مسترماکان انواع توالت فرنگی رز را با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می کند. هدف مسترماکان ارائه محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی است. در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.