نمایش 1–12 از 14 نتیجه

روشویی کابینتی دیواری مدل زیراکس (KGC)

تماس بگیرید

روشویی کابینتی دیواری مدل افرا (KGC)

تماس بگیرید

روشویی کابینتی دیواری مدل شانلی (KGC)

تماس بگیرید

روشویی کابینتی دیواری مدل ابشار

تماس بگیرید

روشویی کابینتی دیواری مدل الیزه

تماس بگیرید

روشویی کابینتی دیواری مدل ویکتور

390,000 تومان1,900,000 تومان

روشویی کابینتی دیواری مدل میلان

250,000 تومان2,300,000 تومان

روشویی کابینتی دیواری مدل سورن

360,000 تومان2,385,000 تومان

روشویی کابینتی دیواری مدل موندیال

روشویی کابینتی طرح چوب فلورا گلسار

تماس بگیرید

روشویی کابینتی پی وی سی سفید طرح چوب با سنگ توکار سیمکان

تماس بگیرید

روشویی کابینت طرح چوب با سنگ سیمکان

تماس بگیرید

با انواع روشویی کابینتی آشنا شوید

امروزه روشویی کابینتی مدرن جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان لوازم بهداشتی دارد. روشویی یکی از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات ساختمانی است که استفاده از آن ارتباط مستقیمی با بهداشت فردی دارد. همچنین یکی از عوامل مهمی که در خرید یک روشویی خوب باید به آن توجه شود، برند روشویی است. روشویی گلسار از برندهای خوب و استاندارد ایران است و روشویی کابینتی گلسار از پرکاربردترین روشویی های گلسار محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع روشویی کابینت دار آشنا کنیم تا به هنگام خرید روشویی کابینت دار، اطلاعات لازم و کافی را داشته باشید. در ادامه با مسترماکان همراه باشید.

روشویی کابینتی گلسار

روشویی کابینتی

روشویی کابینتی

یکی از برندهای معروف و پرطرفدار محصولات سرویس بهداشتی، برند گلسار است. روشویی کابینتی گلسار از زیباترین و با کیفیت ترین روشویی های کابینتی محسوب می شود. جنس چینی روشویی کابینت دار گلسار از چینی مرغوب و با دوامی ساخته شده است. جنس روشویی کابینتی در سه درجه از چینی تولید می شوند. روشویی کابینتی در انواع و مدل های متنوعی تولید می شوند که هر یک از آن ها مشتریان به خصوص خود را دارند. روشویی کابینت دار همان طور که از نامش نیز مشخص است، علاوه بر روشویی، کابینتی نیز به همراه آن نصب می شود که مزایای بسیار زیادی دارد. کابینت های روشویی هم به صورت کشویی و هم به صورت کمدی طراحی شده است. از روشویی کابینتی بدون پایه، هم در توالت و هم در حمام می توان استفاده کرد.

اندازه روشویی کابینتی

سایزها و اندازه های مختلفی که روشویی کابینتی گلسار دارد، انتخاب را برای تمامی مکان های مورد نظر آسان کرده است. از روشویی کابینتی سایز کوچک به راحتی می توان در فضاهای بسته و کم حجم استفاده کرد. امروزه برخی آپارتمان ها متراژ بسیار پایینی دارند و به همین دلیل فضای استفاده شده برای سرویس های بهداشتی نیز کمتر است. روشویی کابینتی کوچک، مشکل کمبود فضا را حل می کند و زندگی ساده و آسانی را فراهم می کند. مدل روشویی کابینت دار کوچک، طرح های مختلفی دارد و در میان انواع طرح های آن، طرح های ساده محبوبیت بسیاری بین خریداران روشویی کابینتی کوچک دارد.

اندازه روشویی کابینتی گلسار

اندازه روشویی کابینتی

انواع روشویی کابینتی

روشویی کابینتی کلاسیک

از انواع روشویی کابینتی گلسار به روشویی کابینتی کلاسیک می توان اشاره کرد. این نوع از روشویی کابینتی گلسار به دیوار نصب می شود و نمایی کلاسیک و زیبایی دارد. روشویی کابینتی کلاسیک را در مدل روشویی کابینتی کوچک نیز می توان خریداری کرد.

روشویی روکابینتی

این نوع از روشویی دار به صورت جداگانه از خود کابینت نصب می شود. طرح های بسیار جذاب و مدرنی دارند و می توان گفت روشویی کابینتی لوکس و زیبایی هستند. در این نوع از روشویی کابینتی گلسار می تواند رنگ کابینت متفاوت تر از رنگ سفید روشویی روکابینتی باشد.

روشویی کابینتی PVC

جنس روشویی کابینتی PVC، از PVC است. به دلیل محبوبیتی که این نوع روشویی کابینتی درد، تولید روشویی کابینتی PVC بسیار بالا است. از ویژگی های روشویی کابینت دار PVC می توان به ضد آب بودن و ضد ضربه بودن در مقابل فشار و خراش اشاره کرد. در محیط مرطوبی مانند حمام مقاومت بسیار بالایی دارند. در میان روشویی های پرطرفدار کابینتی PVC، مدل روشویی کابینت دار کوچک نیز وجود دارد. همچنین تنوع رنگی بسیار زیادی دارند.

انواع روشویی کابینتی گلسار

انواع روشویی کابینتی گلسار

مزایای روشویی کابینتی

  • بزرگترین مزیتی که روشویی کابینت دار گلسار دارد، قفسه و کشوهای منظم و مرتب آن ها است. در این قفسه ها و کشوها، به راحتی می توان انواع وسایل بهداشتی مانند خمیردندان و حوله و… را به خوبی جاسازی کرد. در این صورت هم دسترسی آسان به وسایل مورد نیاز وجود دارد و هم وسایل اضافی تر را هم می توان در روشویی کابینتی گذاشت.
  • از دیگر مزیت های روشویی کابینتی گلسار، نصب راحت و آسان آن است. روشویی کابینتی زمینی و روشویی کابینتی بدون پایه را به وسیله پیچ و مهره های فلزی می توان به دیوار یا زمین نصب کرد.
  • روشویی کابینت دار گلسار در اندازه های مختلف تولید می شوند؛ بنابراین برای هر اندازه از فضای مورد نظر می توان روشویی کابینتی متناسب با آن فضا را به آسانی خریداری کرد. برای حمام ها و سرویس های بهداشتی کوچک، گزینه بسیار خوب و مناسبی هستند.
  • روشویی کابینت در مدل ها و طرح های زیبا و مختلفی تولید می شوند و این موضوع انتخاب خریداران روشویی کابینت دار را وسیع تر می کند.
  • دارای کیفیت و مقاومت مطلوبی هستند و عمر مفید طولانی دارند.
  • روشویی کابینت دار گلسار نظافت و مراحل تمیز کردن بسیار آسانی دارند و به راحتی لکه ها یا جرم های ایجاد شده، از بین می روند.
مزایای روشویی کابینتی گلسار

مزایای روشویی کابینتی گلسار

نحوه نصب روشویی کابینتی

روشویی کابینتی گلسار، نصب راحت و آسانی دارد. نحوه نصب روشویی کابینتی به دلیل وجود کابینت، شبیه نحوه نصب روشویی کابینتی بدون پایه است. برای نصب، ابتدا باید ابزارآلات دریل به همراه مته، متر، پیچ و روپلاک، پیچ گوشتی و تراز آماده و در دسترس باشند. در شروع کار باید محل شیرهای آب و گرم و محل دقیق نصب روشویی علامتگذاری شوند تا نصب درستی به دست آید. این کار را با استفاده از متر و تراز به راحتی می توان انجام داد. در ادامه محل های علامتگذاری شده به وسیله دریل و مته ای مناسب، سوراخ می شوند. باید دقت داشت وسط روشویی کابینت دار دقیقاً ما بین شیر آب گرم و سرد باشد. انتخاب ارتفاع روشویی کابینت دار باید درست و اصولی باشد تا استفاده از آن راحت باشد. ارتفاع استاندارد معمولاً ما بین 85 سانتی متر و 90 سانتی متر است. در صورتی که کاسه روشویی یا همان روکابینتی، رو کار باشد ارتفاع کاسه نیز باید در نظر گرفته شود. سپس روپلاک را به درون سوراخ ها می کوبند و در انتهای کار روشویی کابینتی را به محل های سوراخ شده نزدیک می کنند و با کمک پیچ و پیچ گوشتی به دیوار محکم می بندند.

نحوه نصب روشویی کابینتی گلسار

نحوه نصب روشویی کابینتی گلسار

قیمت روشویی کابینتی

قیمت روشویی کابینت دار گلسار به فاکتورهای مهمی بستگی دارد. به هنگام خریداری روشویی کابینتی گلسار حتماً باید به این فاکتورها توجه کافی شود.
• اندازه: قیمت تمام شده روشویی کابینتی گلسار به اندازه آن بستگی دارد. هر چه اندازه روشویی کابینتی بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. همچنین روشویی کابینتی کوچک ارزان، به دلیل قیمت مناسب طرفداران زیادی دارد.
• جنس: جنس چینی روشویی کابینتی گلسار در سه درجه تولید می شود. هر یک از این درجه های جنس، دارای قیمت به خصوصی هستند. جنس هایی با درجه یک، مرغوب تر هستند و قیمت بالاتری نسبت به جنس های دیگر دارند.
• مدل: روشویی کابینت دار گلسار در مدل های متنوعی تولید می شوند که طراحی هر یک از این مدل ها، هزینه به خصوصی دارند. به طوری که مدل های ساده تر نسبت به مدل های مدرن و لوکس، ارزان تر هستند. مدل روشویی کابینت دار کوچک، قیمت معقول تر و مناسب تری نسبت به دیگر مدل ها دارند.

خرید روشویی

برای خرید انواع روشویی با قیمت مناسب می توانید از محصولات فروشگاه مسترماکان دیدن کنید. هدف این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان است. در صورت نیاز به راهنمایی در ارتباط با خرید انواع روشویی می توانید از کارشناس فروش مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید.