در حال نمایش 6 نتیجه

تجربه راحتی و کیفیت با توالت گلسار

در معماری مدرن، دکوراسیون داخلی اهمیتی روزافزون پیدا کرده است. در این میان سرویس بهداشتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه محسوب می‌شود. برای داشتن یک سرویس بهداشتی شیک و در عین حال راحت، بهتر است از ست کامل سرویس بهداشتی استفاده شود. در هر ست سرویس بهداشتی، توالت فرنگی یک جزء اساسی به شمار می‌رود. در ادامه با هم بیشتر درمورد توالت فرنگی گلسار آگاهی کسب می‌کنیم. با مسترماکان همراه باشید.

انواع توالت فرنگی

با توجه به تنوع سلیقه‌ها و نیازها، در بازار امروز با طیف گسترده‌ای از فرم‌ها و طرح‌های توالت فرنگی مواجه هستیم. از لحاظ ظاهر محبوب‌ترین مدل‌ها، مدل مربع و گرد است. بعضی برندهای خوش‌سلیقه نیز شکل‌های مدرن و کلاسیک توالت فرنگی را طراحی و عرضه کرده‌اند. هر کدام از این توالت‌ها در نوع خود زیبا و در عین حال برطرف‌کننده انتظار افراد مختلف است.

ابعاد توالت‌های فرنگی نیز استاندارد و مشخص است؛ بنابراین می‌توان آنها را از نظر ابعاد و سایز نیز تقسیم‌بندی کرد. در حالت کلی و در سراسر دنیا عرض توالت‌های فرنگی حدود 37 سانتی‌متر است. طول آنها نیز بین 54 تا 72 سانتی‌متر طراحی شده که البته به نوع توالت فرنگی نیز بستگی دارد. ابعاد توالت فرنگی به دو عامل وابسته است؛ فضایی که قرار است در آن نصب شود و اشخاصی که می‌خواهند از آن استفاده کنند. این نکات کاربردی شما را راهنمایی می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

توالت فرنگی گلسار با تنوع بالا و اندازه‌های مختلف می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان گرامی باشد. این توالت‌ها با طراحی منحصر به فرد و مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شده است. در نظر گرفتن خواسته‎‌ها و سلایق مشتریان باعث عرضه طرح‌های مختلف؛ از وال هنگ یونیک گرفته تا طرح هلیا و دیبا شده است.

توالت فرنگی گلسار

توالت فرنگی گلسار

مشخصات توالت فرنگی گلسار

امروزه مدل‌هایی از توالت فرنگی در بازار موجود است که جهت آسایش و راحتی هر چه بیشتر مصرف‌کنندگان عرضه شده. ویژگی‌هایی مثل فلاش دو زمانه، درب آرام‌بند و خود شور این محصول را به کالایی پرفروش تبدیل کرده است. به علاوه همین مسائل باعث کاهش مصرف آب نیز شده است. تمامی این ویژگی‌ها در توالت فرنگی گلسار وجود دارد. همچنین این توالت دارای سیستم تخلیه واترجت، سیستم فلاش دو زمانه و خروجی به کف است. در این مدل در عرض 5 ثانیه، تخلیه اتفاق می‌افتد و نازل تخلیه نیز به صورت دکمه‌ای است.

مشخصات توالت فرنگی گلسار

مشخصات توالت فرنگی گلسار

کدام مدل مناسب‌تر است؟

توالت‌های فرنگی بسیار متنوع هستند اما کدام مدل مناسب شماست؟ جواب این سؤال به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل؛ سلیقه، ابعاد و وزن شخص مصرف‌کننده، فضای سرویس بهداشتی و… می‌شود. توالت فرنگی گلسار با تنوعی که در محصولات خود دارد، می‌تواند انتخاب مطمئنی باشد؛ زیرا تمامی محصولات این برند نام‌آشنا استاندارد بوده و علاوه بر کیفیت بالا، راحتی مشتریان را نیز در نظر گرفته است.

ساختار طراحی توالت فرنگی

همیشه هر محصولی که تولید و عرضه می‌شود، مصرف‌کنندگان خاص و عام دارد. توالت فرنگی نیز از این قاعده مستثنا نیست. بر این اساس برخی از توالت‌های فرنگی به صورت انبوه مورد استفاده قرار می‌گیرند و برخی مصرف‌کنندگان خاص دارد. به طور کلی دو طراحی برای توالت فرنگی موجود است؛

توالت های فرنگی دیواری

توالت فرنگی‌های دیواری یا (Wall hung) وال هنگ‌ها، امروزه به لحاظ ساختاری با استقبال بیشتری رو به رو هستند. این نوع هم ملاک زیبایی را در نظر گرفته‌اند و هم از حجم و ابعاد کوچکتری نسبت به توالت‌های زمینی برخوردار هستند. مخزن این توالت فرنگی‌ها، داخل دیوار سرویس بهداشتی قرار می‌گیرد. با این حساب شما فقط کاسه توالت را در سرویس مشاهده می‌کنید. این توالت‌ها از زمین فاصله دارند و به راحتی می‌توان به فضای زیر آن دسترسی پیدا کرد.

توالت های فرنگی دیواری

توالت های فرنگی دیواری

توالت های فرنگی زمینی

توالت‌های فرنگی زمینی به 3 دسته یک تکه، دو تکه و بک تو وال تقسیم می‌شوند. در نوع یک تکه، مخزن و پن به صورت یک تکه قالب‌گیری شده است. این نوع وزن بیشتری دارد و معمولاً آکس آنها ثابت است. در نوع دو تکه نیز مخزن و پن به صورت جدا گانه از هم قرار دارند و در موقع نصب به یکدیگر وصل می‌شوند. از این نظر این نوع از توالت فرنگی فضای کمتری را اشغال می‌کنند. توالت فرنگی گلسار تمامی این مدل‌ها را جهت سفارش و خرید به مشتریان گرامی عرضه می‌کند.

قیمت توالت های فرنگی

قیمت هر محصولی نقش مهمی در میزان فروش آن بازی می‌کند. توالت‌های فرنگی نیز با توجه به تنوع و گستردگی که دارند، دامنه قیمتی متفاوتی را پوشش می‌دهند. قیمت به عوامل مختلفی از جمله طراحی، سایز، جنس و مدل آن بستگی دارد. با این وجود تنوع بالا توالت فرنگی گلسار این امکان را فراهم کرده است که با توجه به نیاز و سلیقه شما، محصول دلخواه را پیدا کنید.

قیمت توالت های فرنگی

قیمت توالت های فرنگی

جمع بندی

توالت فرنگی گلسار تنوع و گستردگی بالایی دارد. انتخاب یک محصول مناسب و مطلوب به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال باید فاکتورهای ابعاد، وزن، جنس، نوع و تجهیزات گوناگون آن را در نظر بگیرید. برای خرید انواع توالت فرنگی درجه یک با قیمت مناسب می توانید از محصولات مسترماکان دیدن کنید. هدف ما در مستر ماکان ارائه محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی است.