نمایش 1–12 از 30 نتیجه

سینک استیل البرز مدل ۲۱۵ روکار

تماس بگیرید

سینک ظرفشویی استیل البرز مدل ۲۱۴ روکار

تماس بگیرید

سینک استیل البرز مدل ۲۱۴ توکار

تماس بگیرید

سینک استیل البرز مدل ۲۱۵ توکار ( نیمه فانتزی)

تماس بگیرید

سینک استیل البرز مدل ۶۱۱ توکار

2,813,000 تومان

سینک استیل البرز مدل ۶۱۸ توکار

2,128,000 تومان

سینک ۷۳۴ توکار (استیل البرز)

3,074,000 تومان

سینک ۷۳۵ روکار (استیل البرز)

3,269,000 تومان

سینک ۷۳۵ توکار (استیل البرز)

3,074,000 تومان

سینک ۷۳۶ روکار (استیل البرز)

3,269,000 تومان

سینک ۷۳۶ توکار (استیل البرز)

3,073,000 تومان

سینک ۷۳۷ توکار (استیل البرز)

3,073,000 تومان

سینک استیل البرز

سینک ظرفشویی جزو پرکارترین وسایل هر آشپزخانه‌ای است که برای شستن ظروف و مواد غذایی استفاده می‌شود. به دلیل استفاده زیاد و روزانه از این وسیله باید در انتخاب آن دقت کنید و حتماً از تولیدات خوب، با کیفیت و با دوام استفاده کنید. سینک استیل البرز با سال‌ها دانش و تجربه در این زمینه توانسته است سینک ظرفشویی با تمام ویژگی‌های ذکر شده را به مشتریان عرضه کند. در ادامه با مسترماکان همراه باشید.

سینک استیل البرز

سینک استیل البرز

نگاهی به تاریخچه شرکت استیل البرز

گروه صنعتی استیل البرز در سال ۱۳۷۱ با همت نوید ایزد پناه شروع به کار کرد. صنایع استیل البرز با تکیه بر دانش و تجربه و به کار گیری نیروهای کار آزموده توانسته است. سهم بزرگی از بازار لوازم توکار آشپزخانه را از آن خود نماید. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید نام استیل البرز چه معنایی دارد و از چه چیزی گرفته شده است. در واقع این نام برگرفته از نمادها و اسطوره‌های ایران باستان است. البرز نام رشته کوهی در شمال ایران به معنای بالا، بلند، بزرگ و استوار است. این انتخاب به جا استواری و استقامت این برند را تداعی می‌کند.

صنایع استیل البرز در زمینه تولید و همچنین صادرات سینک ظرفشویی پیش‌گام بوده است و فعالیت خود را با استفاده از به‌روزترین ماشین آلات آغاز کرده است. در ادامه قصد داریم با یکی از بهترین محصولات این شرکت یعنی سینک استیل البرز آشنا شویم.

نگاهی به تاریخچه شرکت استیل البرز

نگاهی به تاریخچه شرکت استیل البرز

افتخارات مجموعه استیل البرز

  • این مجموعه جزو بیست برند برتر کشور در دو سال متوالی بوده است.
  • در سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ به عنوان صادرکننده نمونه انتخاب شده است.
  • محصولات خود را به بیشتر از ۴۰ کشور دنیا صادر می‌کند.
  • افتخار دریافت تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان را در کارنامه خود دارد.
  • به عنوان اولین و تنها دارنده نشان استاندارد سینک در ایران شناخته می‌شود.
  • دو گواهینامه برای سینک‌های فانتزی مدل ویدد از سری استاندارد ISO9001 را دریافت کرده است.
افتخارات مجموعه استیل البرز

افتخارات مجموعه استیل البرز

معرفی سینک استیل البرز

محصولات سینک استیل البرز را از نظر نصب به سه دسته توکار، روکار و زیر کورین تقسیم می‌کنند. این سینک‌ها را از جنس استنلس استیل 304 با کیفیت وارداتی به دو شکل مات و براق تولید می‌کنند. البته مدل‌های سینک شیشه‌ای نیز برای افزایش تنوع تولید می‌شود که در این سینک‌ها از شیشه‌های سفید و مشکی وارداتی استفاده شده است. سینک شیشه‌ای ظرافت و زیبایی بیشتری را در محیط ایجاد می‌کند و ویژگی عالی این نوع سینک ضد لک بودن آن است. این مدل سینک از نظر آبریز نیز به دو نوع آبریز از سینی و آبریز داخل لگن تقسیم می‌شوند.

علاوه بر این سینک‌ها شامل انواع تک لگن، دو لگن و در بعضی از محصولات لگن میوه شوی هستند. همچنین لگن این سینک‌ها در دو سمت چپ یا راست قرار گرفته است که خریدار می‌تواند با سلیقه خود هر کدام از آن ها را انتخاب کند. محصولات فانتزی توکار نیز نوار آب بند PU در زیر سینک دارند که باعث جلوگیری از نفوذ آب به کابینت می‌شود و این مسئله باعث افزایش طول عمر آن می‌شود.

معرفی سینک استیل البرز

معرفی سینک استیل البرز

تفاوت سینک روکار و توکار

تفاوت اصلی بین سینک توکار و روکار در روش نصب آن ها است. برای نصب سینک توکار ابتدا کابینت برش داده می‌شود و سپس به کمک سنگ و چوب، سینک در جای خود ثابت می‌شود. سینک توکار برای آشپزخانه‌های مدرن گزینه‌ای بسیار عالی محسوب می‌شود و سینک روکار برای آشپزخانه‌هایی به سبک قدیمی مناسب است. همچنین سینک روکار نصب بسیار راحت‌تری نسبت به توکار دارد.

سینک آشپزخانه توکار در طرحی‌های جدید تولید می‌شود از این رو طرفداران بیشتری دارد زیرا شیک‌تر به نظر می‌رسد و از تنوع بیشتری برخوردار است، سینک روکار نیز طرفداران خاص خود را دارد زیرا خشک نگه داشتن آن ساده‌تر است.

انواع مدل های سینک ظرفشویی استیل البرز

شرکت استیل البرز بیش از 60 مدل سینک در طرح‌ها و ابعاد مختلف طراحی و تولید کرده است که ما فقط چند مورد از آن ها را نام می‌بریم. برخی از مدل‌های سینک استیل البرز عبارت اند از:

  • سینک دو لگنه فانتزی 738 توکار
  • سینک دو لگنه فانتزی 738 روکار
  • سینک دو لگنه فانتزی 761 روکار
  • سینک دو لگنه فانتزی 762 توکار
  • سینک دو لگنه فانتزی 762 روکار
  • سینک دو لگنه فانتزی 765 توکار
  • سینک دو لگنه زیرکابینتی 905
  • سینک دو لگنه زیرکابینتی 935
انواع مدل های سینک ظرفشویی استیل البرز

انواع مدل های سینک ظرفشویی استیل البرز

هر کدام از این مدل‌ها ویژگی‌های عمومی دارند که این ویژگی‌ها به شرح زیر است.

  • جنس: جنس این سینک‌ها از استنلس‌استیل است که این جنس دارای ویژگی‌هایی مثل نگه داری ساده سینک، مقاوم در برابر فرورفتگی، شستشوی راحت با مواد شویند، کاملاً بهداشتی، مقاومت بالا و خاصیت ضدزنگ است.
  • زیر آب: پوشش زیر آب، کاملاً استیل است و با داشتن آب بند به صورت دستی باعث کنترل خروجی آب از سینک می‌شود.
  • لگن: لگن‌های سینک استیل البرز عمیق هستند و این موضوع باعث شستشوی آسان آن ها می‌شود و همچنین ظروف بیشتری در خود جای می‌دهد. از دیگر خصوصیات این لگن‌ها الکتروپولیش بودن آن ها است که از رشد و نمو باکتری‌های بیماری‌زا جلوگیری می‌کند. جنس این لگن‌ها از استنلس‌استیل 304 است که جزء معروف‌ترین ورق‌های استیل هستند و موجب استفاده حداکثری از فضا در طراحی لگن‌ها می‌شوند.
  • جا مایع توکار: جا‌ مایع توکار از جنس استیل است و قابلیت نصب آسان دارد همچنین پر کردن مایع شوینده در سینک ظرفشویی به راحتی صورت می‌گیرد.
  • سبد میوه شور: این سبد برای شستن و خشک شدن میوه‌ها داخل سینک تعبیه شده است و نیازی به آبکشی دوباره میوه‌ها نیست زیرا با فاصله از کف آن قرار می‌گیرد.
  • تخته کار آشپزخانه: این قطعه روی لبه‌های لگن سینک قرار دارد و سبد میوه شور نیز می‌تواند به آن وصل شود.
  • اکثر این مدل‌ها با کمترین عمق لگن یعنی 14 سانتی متر و بیشترین عمق لگن تا حدود 20 سانتی متر و با ابعاد 52* 116 ساخته می‌شوند و دارای 10 سال ضمانت شرکت استیل البرز هستند.

در انتخاب سینک استیل البرز باید به چه ویژگی هایی توجه شود؟

  • جنس سینک ظرفشویی: در انتخاب جنس سینک طرفشویی خود حساسیت به خرج دهید زیرا سینک شما در کنار زیبایی نسبی، باید ماندگاری بالایی نیز داشته باشد.
  • طرح سینک ظرفشویی: انواع سینک استیل البرز به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند، سینی در دو طرف و یا به صورت تکی در یک سمت داشته باشد. همچنین می‌تواند یک یا دو لگنه و گاهی سه لگنه باشد؛ لذا لازم است شما با توجه به کاربرد سینک و سلیقه شخصی خود اقدام به خرید کنید؛ اما به طور کلی سینک دو لگنه طرفداران بیشتری دارد.
  • ضخامت: معمولاً ضخامت استاندارد سینک‌ها بین 15 تا 18 میلی متر است. هر چقدر این سینک‌ها ضخامت بیشتری داشته باشند، طول عمر بیشتری نیز خواهند داشت.
  • ابعاد سینک: با توجه به فضای آشپزخانه، بزرگی و کوچکی آن و محل قرار گرفتن سینک می‌توانید سینک مورد نظر خود را خریداری کنید.
  • شیب سینک: سینک استیل البرز با رعایت اصول مهندسی، شیب لازم را در سینک‌ها ایجاد کرده است که با ایجاد شیارهای مختلف روی سینی سینک کمک بیشتری به هدایت آب می‌کند.
در انتخاب سینک استیل البرز باید به چه ویژگی هایی توجه شود؟

در انتخاب سینک استیل البرز باید به چه ویژگی هایی توجه شود؟

خرید سینک استیل البرز

استیل البرز تنوع زیادی از این محصول را در بازار تولید و عرضه کرده است. پرفروش‌ترین مدل‌های این شرکت، سینک کریستال استیل البرز است که گران‌ترین مدل سینک استیل البرز محسوب می‌شود. در نهایت این شما هستید که با توجه به کاربرد سینک، فضا و بودجه خود می‌توانید محصولات متنوع بازار و انواع سینک استیل البرز را بررسی نمایید و با در نظر گرفتن ویژگی سینک‌ها و قیمت آن ها گزینه مناسب را انتخاب کنید.
مسترماکان انواع سینک استیل البرز را با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می‌کند. هدف مسترماکان ارائه محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی است. در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.