در حال نمایش 11 نتیجه

روشویی تک پایه سیمکان (وانیلی)

تماس بگیرید

روشویی سنگی توپی

تماس بگیرید

روشویی تک پایه مرمر مشکی

تماس بگیرید

روشویی تک پایه پرطاووسی

تماس بگیرید

روشویی تکپایه کرکره مرمر پرتقالی

روشویی سنگی دوپایه گلدار مرمر سفید

روشویی تکپایه کرکره مرمر نارنجی

روشویی سنگی دو پایه هرسین

روشویی دو پایه گلدار هرسین

روشویی دوپایه مرمر پرتقالی

سنگ دوپایه پرشین

2,700,000 تومان2,750,000 تومان

قبل از خرید روشویی سنگی بخوانید

روشویی یکی از مهم‌ترین اجزای سرویس بهداشتی است که امروزه در طرح و جنس‌های متنوعی تولید می‌شود. انتخاب روشویی تأثیر بسیاری در زیبایی فضای سرویس بهداشتی و بهداشت محیط آن دارد. روشویی سنگی یکی از جدیدترین انواع روشویی است که با استفاده سنگ طبیعی تولید می‌شود. روشویی سنگی جدید علاوه بر زیبایی از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار است. استفاده از روشویی سنگی برای سرویس بهداشتی باعث ایجاد فضای بصری و ایجاد محیطی مدرن نیز می‌شود. در این مقاله به بررسی روشویی سنگی، انواع آن، ویژگی‌ها، مزایا و قیمت آن می‌پردازیم. در ادامه با مستر ماکان همراه باشید.

انواع روشویی سنگی

روشویی‌هایی که با استفاده از سنگ ساخته می‌شوند از تنوع بالایی برخوردار هستند. روشویی سنگی با توجه به سلیقه مشتری در سایزهای مختلفی و به صورت بیضی، مربع، دایره، چند ضلعی و سلطنتی ساخته می‌شوند. برای ساخت روشویی‌های سنگی از دو نوع پایه یا بدنه استفاده می‌شود که عبارتند از:

روشویی سنگی با پایه سنگی: روشویی‌های تمام سنگ یکی از انواع روشویی‌هایی سنگی هستند که در ساختار آن‌ها تنها از سنگ استفاده شده است. این دسته از روشویی‌ها معمولاً به صورت یکپارچه ساخته می‌شوند و برای خانه‌هایی که دارای فضای سلطنتی و قدیمی هستند، کاربرد دارند. قیمت این دسته از روشویی‌های سنگی نسبت به سایر روشویی‌ها بالاتر است زیرا در ساختار آن‌ها از مقدار زیادی سنگ نیز استفاده می‌شود.

روشویی سنگی با پایه ام دی اف: روشویی‌هایی با پایه ام دی اف نوع دیگری از روشویی‌های سنگی هستند که به صورت مجزا ساخته می‌شوند. در این روشویی‌ها تنها جنس کاسه از سنگ است و پایه روشویی با استفاده از چوب یا ام دی اف نیز ساخته می‌شود. روشویی‌هایی با پایه ام دی اف برای خانه‌هایی به سبک مدرن و مینیمال کاربرد دارند. این دسته از روشویی‌ها نسبت به روشویی‌هایی با پایه سنگی سبک‌تر هستند و جابه‌جایی آن‌ها نیز راحت‌تر است. پایه ام دی اف معمولاً به عنوان کمد در سرویس بهداشتی استفاده می‌شود.

انواع روشویی سنگی

انواع روشویی سنگی

انواع سنگ روشویی

تنوع بالای روشویی سنگی باعث شده است که امروزه طراحان دکوراسیون داخلی برای ایجاد فضایی لوکس در سرویس بهداشتی از روشویی سنگی در سایز و طرح‌های متفاوت استفاده کنند. برای ساخت سنگ روشویی از سنگ‌هایی که دارای مقاومت بالایی هستند استفاده می‌کنند. این سنگ‌ها علاوه بر استحکام از زیبایی خاصی برخوردار هستند. سنگ‌هایی که برای ساخت روشویی سنگی استفاده می‌شود عبارتند از:

سنگ روشویی مرمر

سنگ روشویی مرمر با استفاده از سنگ مرمر نیز ساخته می‌شود. سنگ مرمر به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد برای ساخت اشیاء تزئینی و ایجاد نمای لوکس در خانه‌ها استفاده می‌شود. امروزه برای ساخت روشویی مدرن از سنگ مرمر در کیفیت و طرح‌های متنوع استفاده می‌شود. سنگ روشویی مرمر قیمت‌های متنوعی دارد و هر کسی می‌تواند با توجه به بودجه مورد نظر خود، نمونه‌های مختلفی از این روشویی سنگی مدرن را تهیه کند. سنگ‌های مرمر اگرچه بسیار زیبا و مقاوم هستند اما در برابر مواد اسیدی زیاد مقاوم نیستند.

سنگ روشویی کوارتز

کوارتز یکی از انواع سنگ‌های تزئینی است که به دلیل زیبایی و مقاومت بالا، برای ساخت روشویی سنگی استفاده می‌شود. سنگ کوارتز در طرح و رنگ‌های متفاوتی در طبیعت وجود دارد. برای ساخت روشویی از سنگ کوارتز بافت دار و بدون بافت استفاده می‌شود. سنگ کوارتز بافت دار ممکن است به دلیل جذب کثیفی در معرض لکه‌های بیشتری باشد. با این وجود تمام سنگ‌های کوارتز در برابر باکتری و انواع قارچ مقاوم هستند و مانع از رشد آن‌ها در محیط سرویس بهداشتی می‌شوند.

سنگ روشویی گرانیت

نمونه‌ای دیگر از سنگ‌هایی برای ساخت روشویی استفاده می‌شود، سنگ گرانیت است. سنگ گرانیت از تنوع بالایی برخوردار است و در طرح و رنگ‌های متفاوتی در بازار یافت می‌شود. این سنگ‌ها از مقاومت بالایی در برابر حرارت و ضربه برخوردار هستند. روشویی‌هایی که با استفاده از سنگ گرانیت ساخته می‌شوند، نسبت به سایر روشویی‌ها فروش بیشتری دارند. زیرا سنگ گرانیت علاوه بر زیبایی و تنوع بالا از قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر روشویی‌های سنگی برخوردار است.

سنگ روشویی مصنوعی

سنگ‌های مصنوعی در طبیعت یافت نمی‌شوند و به واسطه انسان ساخته می‌شوند. این سنگ‌ها مانند سنگ‌های طبیعی بسیار مقاوم هستند و برای ساخت ابزارهای مختلفی استفاده می‌شوند. این سنگ‌های با توجه به سلیقه مشتری در رنگ و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند. کسانی که علاقه‌مند به داشتن روشویی سنگی جدید با رنگی دلخواه هستند، می‌توانند از سنگ روشویی مصنوعی استفاده کنند. روشویی سنگی طوسی یکی از پر طرف‌دارترین روشویی‌های موجود در بازار است که با استفاده از سنگ مصنوعی ساخته می‌شود و برای سرویس بهداشتی با سبک مدرن و مینیمال نیز استفاده می‌شود.

انواع سنگ روشویی

انواع سنگ روشویی

مزایای روشویی سنگی

روشویی سنگی به دلیل استفاده از سنگ در ساختارش باعث زیبایی فضای سرویس بهداشتی می‌شود. روشویی‌های سنگی برای افرادی که علاقه‌مند به داشتن خانه‌ای به سبک مدرن و مینیمال هستند بسیار مناسب است. استفاده اجسام طبیعی مانند سنگ‌ها و گیاهان در فضای منزل باعث شادابی و ایجاد فضایی آرامش بخش نیز می‌شود. استفاده از روشویی سنگی مدرن از مزایایی برخوردار است که عبارتند از:

جلوگیری از رشد انواع باکتری: روشویی‌های سنگی در برابر انواع باکتری و قارچ مقاوم هستند و از رشد آن‌ها در فضای سرویس بهداشتی جلوگیری می‌کنند. به همین دلیل مانع از بروز بسیاری از بیماری‌های عفونی و پوستی می‌شوند.

رسیدگی کمتر: روشویی‌های سنگی لکه‌های کمتری را به خود جذب می‌کنند و نیاز به رسیدگی کمتری دارند. همچنین این دسته از روشویی‌ها به‌راحتی با استفاده از دستمال مرطوب تمیز می‌شوند.

زیبایی محیط: روشویی سنگی جدید باعث زیبایی و مدرن دیده شدن دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی می‌شود. به همین دلیل کسانی که علاقه‌مند به داشتن خانه‌هایی لوکس و مدرن هستند، از روشویی سنگی برای سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند.

طول عمر بالا: روشویی‌هایی که با استفاده از سنگ ساخته می‌شوند نسبت به سایر روشویی‌ها از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار هستند و طول عمر بالایی دارند. این دسته از روشویی‌ها وزن بیشتری را نیز تحمل می‌کنند.

عدم ایجاد خط و خش: لعابی که برای روشویی‌های سنگی استفاده می‌شود بسیار با کیفیت و مقاوم است. به همین دلیل روشویی‌های سنگی کمتر در معرض خط و خش و لکه قرار دارند.

مزایای روشویی سنگی

مزایای روشویی سنگی

قیمت روشویی سنگی

روشویی‌هایی که با استفاده از سنگ ساخته می‌شوند، نرخ مشخصی ندارند. در واقع قیمت روشویی سنگی با توجه به نوع سنگ، طرح روشویی، میزان استفاده از سنگ، ابعاد آن و موارد دیگر تعیین می‌شود. روشویی سنگی مرمر قیمت بالاتری نسبت به سایر سنگ‌های روشویی دارد. همچنین هر چه میزان استفاده از سنگ در ساخت روشویی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است.

مقایسه روشویی سنگی و سرامیکی

در گذشته بسیاری از روشویی‌های بهداشتی با استفاده از سرامیک و در ابعاد بزرگ ساخته می‌شد. امروزه با کوچک‌تر شدن فضای خانه‌ها، بسیاری از تولید کنندگان اقدام به تولید انواع سنگ روشویی در سایزهای کوچک‌تر و با استفاده از سنگ طبیعی کرده اند. سنگ طبیعی نسبت به سرامیک استحکام بیشتری دارد و احتمال شکستن آن بسیار کم است. سنگ روشویی سرامیکی ممکن است در اثر ضربه محکم شکسته شود. سنگ روشویی سرامیکی معمولاً در رنگ سفید و طرح‌های ساده ساخته می‌شود و تأثیر زیادی در زیبایی و دکوراسیون فضای سرویس بهداشتی ندارد. روشویی سنگی به دلیل استفاده از سنگ طبیعی در ساختارش باعث ایجاد فضایی لوکس و مدرن می‌شود. روشویی سنگی نسبت به روشویی سرامیکی کثیفی کمتری را به خود جذب می‌کنند.

مقایسه روشویی سنگی و سرامیکی

مقایسه روشویی سنگی و سرامیکی

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی روشویی سنگی پرداختیم. امروزه بسیاری از مردم به دنبال خرید محصولاتی هستند که علاوه بر کیفیت بالا، از زیبایی منحصر به فردی برخوردار باشد. استفاده از روشویی سنگی یکی از عواملی است که باعث زیبایی و مدرن دیده شدن فضای سرویس بهداشتی می‌شود. روشویی‌های سنگی در طرح‌های مختلفی با استفاده از سنگ‌های گرانیتی، مصنوعی، کوارتز و مرمر ساخته می‌شوند. استفاده از روشویی‌های سنگی تأثیر زیادی در بهداشت محیط دارد و مانع از رشد انواع باکتری و قارچ می‌شوند. اگرچه روشویی سنگی دارای شکل ظاهری زیبایی است اما بهتر است در هنگام خرید آن علاوه بر شکل ظاهری به نوع سنگ، طرح، سایز و دیگر ویژگی‌های آن نیز توجه شود.