نمایش 1–12 از 15 نتیجه

توالت فرنگی مروارید مدل پارمیدا

5,314,000 تومان

توالت فرنگی مروارید مدل رومینا

5,231,000 تومان

توالت فرنگی ورونا ۶۱ (مروارید)

4,463,000 تومان

توالت فرنگی کاتیا ۷۱ (مروارید)

5,231,000 تومان

توالت فرنگی کرون ۷۰ (مروارید)

5,398,000 تومان

توالت فرنگی مگا ۶۹ (مروارید)

5,653,000 تومان

توالت فرنگی پارمیدا ۷۲ (مروارید)

5,653,000 تومان

توالت فرنگی یاریس ۶۷ (مروارید)

5,015,000 تومان

توالت فرنگی ولگا ۶۸ (مروارید)

5,101,000 تومان

توالت فرنگی رومینا ۶۹ (مروارید)

5,232,000 تومان

توالت فرنگی والنتینا ۶۵ (مروارید)

تماس بگیرید

توالت فرنگی دیاموند ۶۶ (مروارید)

5,144,000 تومان

توالت فرنگی مروارید

توالت فرنگی یکی از تجهیزات بهداشتی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. دلیل استقبال از توالت های فرنگی ایجاد فضایی زیبا و تکمیل سرویس بهداشتی، تأثیرات مثبت بر روی ستون فقرات و زانوها و همچنین بهداشت و سلامت خانواده است. در حال حاضر برندهای داخلی و خارجی بسیاری توالت های فرنگی را در جنس و مدل های مختلفی طراحی و تولید می کنند. در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی توالت فرنگی مروارید که از بهترین برندهای داخلی است، بپردازیم. در ادامه با مسترماکان همراه باشید.

توالت فرنگی مروارید

توالت فرنگی مروارید

در هنگام خرید توالت فرنگی باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

جهت خرید توالت فرنگی باید نکات خاصی را در نظر بگیرید و سپس بر اساس نیاز و سلیقه خود و طبق این نکات خریدی مطمئن انجام دهید. این نکات و ویژگی ها به شرح زیر است:

  • چندین سیستم تخلیه برای توالت فرنگی وجود دارد. بعضی از توالت‌های فرنگی از مکانیزم تخلیه قدیمی یعنی سیستم تخلیه ریزشی و گردابی و برخی نیز از سیستم های جدید واترجت و توربوجت بهره می‌گیرند. اگر قصد دارید مدل به‌روزتری خریداری کنید سیستم واترجت و توربوجت انتخاب مناسبی است.
  • ساختار توالت فرنگی می‌تواند به سه صورت یک تکه، دو تکه یا وال هنگ طراحی شود. البته جدیدترین مدل ها دارای ساختار وال هنگ (دیواری یا توکار) هستند که به دلیل نصب شدن درون دیوار فضای کمتری اشغال می کنند.
  • توالت های فرنگی در ابعاد مختلفی تولید می شوند. باید دقت کنید مساحت سرویس بهداشتی شما چقدر است و با توجه به فضا و محل اتصالات، توالت فرنگی مورد نظر خود را انتخاب کنید. طبق استاندارد طول چینی توالت فرنگی معمولاً ۵۵ الی ۷۵ سانتی متر است. برای مورد آکس نیز باید آکسی را انتخاب کنید که اندازه آن کمتر یا مساوی با فضا و چینی توالت شما باشد.
  • سنگ توالت فرنگی با دو شکل بیضی و مستطیلی طراحی و تولید می شود که سطح آن را با لعاب به صورت یکنواخت و بدون هیچ شکاف و خراشی پوشش می دهند.

مدل های مختلفی از توالت فرنگی مروارید در بازار وجود دارد، که هر کدام از آن ها متناسب با مدلی که دارند از ویژگی های گفته شده برخوردار هستند. در ادامه به طور اجمالی ویژگی توالت‌های فرنگی مروارید مورد بررسی قرار می گیرد.

در هنگام خرید توالت فرنگی باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

در هنگام خرید توالت فرنگی باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

توالت فرنگی مروارید چه ویژگی هایی دارد و چرا از نوع بهترین های بازار است؟

کارخانه چینی بهداشتی مروارید در سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات سرویس بهداشتی آغاز کرده است. در این شرکت از تکنولوژی روز و مواد اولیه مرغوب برای ساخت محصولات استفاده می شود و به این ترتیب یکی از مطرح ترین برندهای کشور است. این کارخانه انواع توالت فرنگی، توالت ایرانی و روشویی را با مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. توالت فرنگی مروارید از مرغوب‌ترین توالت های موجود در بازار است که در سه نوع یک تکه، دو تکه و وال هنگ تولید می‌شود. ویژگی های توالت فرنگی مروارید به شرح زیر است:

  • توالت فرنگی مروارید در انواع روکار و توکار (دیواری و زمینی) تولید می شود.
  • لعاب استفاده شده در توالت های فرنگی مروارید آنتی باکتریال و ضد جرم است، لذا بسیار مرغوب، یکدست و کاملاً شفاف و براق هستند.
  • در تمام مدل های توالت فرنگی مروارید از درب های آرام بند استفاده شده است که از کارایی و مقاومت بالایی برخوردار هستند.
  • عملیات ریخته گری و قالب گیری در این نوع توالت فرنگی با استفاده از ماشین آلات اتوماتیک انجام می شود که این امر موجب ایجاد سطحی صاف با کمترین موج می شود.
  • مخازن فلاش تانک توالت های فرنگی مروارید بسته به مدلشان بین ۴ تا ۸ لیتر حجم دارند.
  • در ساخت توالت های فرنگی مروارید از انواع سیستم های تخلیه مانند؛ سیستم تخلیه آبشاری، گردابی، واترجت و توربوجت استفاده می شود.
  • در طراحی و تولید توالت فرنگی مروارید از آکس های متفاوت و زیبایی استفاده شده است که گزینه های بیشتری برای انتخاب در اختیار مشتری قرار می دهد.
  • نگهداری و تعمیر توالت فرنگی مروارید آسان است و دارای کارایی و طول عمر بالایی است.
  • توالت های فرنگی مروارید کیفیت بالایی دارند، به همین دلیل ۵ سال گارانتی و خدمات پس از فروش برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.
  • به طور کلی محصولات و توالت های فرنگی مروارید دارای گواهینامه های بین المللی ISO9001 ISO14001, OHSAS18001 و استاندارد CE اروپا هستند.
توالت فرنگی مروارید چه ویژگی هایی دارد و چرا از نوع بهترین های بازار است؟

توالت فرنگی مروارید چه ویژگی هایی دارد و چرا از نوع بهترین های بازار است؟

انواع مد‌ل های توالت فرنگی مروارید و قیمت آن ها

توالت فرنگی مروارید در مدل های مختلفی همچون گالگانت، پارمیدا، تانیا، الگا، دیاموند، رومینا، سیلویا، کاتیا، کرون، مگا، والنتینا، ولگا، ویستا، یاریس و spa و همچنین انواع طبی تولید می‌شوند. توالت های فرنگی طبی دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها هستند، در صورتی که مدل یک تکه از دو تکه و دیواری گران‌تر است. توالت فرنگی مروارید با جنس‌های درجه ۱، ۲ و ۳ تولید می‌شود که توالت فرنگی درجه ۱ به دلیل داشتن کیفیت بهتر نسبت به بقیه از قیمت بیشتری برخوردار است.

انواع مد‌ل های توالت فرنگی مروارید و قیمت آن ها

انواع مد‌ل های توالت فرنگی مروارید و قیمت آن ها

صحبت نهایی

توالت فرنگی مروارید یکی از بهترین برند‌های توالت فرنگی در ایران است که در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شود. شما می توانید برای خرید توالت فرنگی مروارید و مشاهده مدل های مختلف آن به از محصولات مسترماکان دیدن کنید. هدف ما ارائه محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی است.