نمایش 1–12 از 20 نتیجه

شیرآلات فلت رویال قهرمان

شیرآلات یاقوت قهرمان

شیرآلات موج قهرمان

شیر آلات مروارید قهرمان

شیرآلات فلت قهرمان

1,154,000 تومان4,991,000 تومان

شیرآلات صدف قهرمان

1,043,000 تومان5,599,000 تومان

شیرآلات سهند قهرمان

756,000 تومان10,101,000 تومان

شیرآلات تنسو رویال قهرمان

872,000 تومان3,805,000 تومان

شیر آلات تتراس قهرمان

1,008,000 تومان4,005,000 تومان

شیر آلات بهادر قهرمان

791,000 تومان4,896,000 تومان

شیر آلات ایتالیایی قهرمان

801,000 تومان3,856,000 تومان

شیر آلات برسام قهرمان

1,476,000 تومان4,734,000 تومان

شیرآلات قهرمان

با توجه به گسترش جمعیت و افزایش ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری، نیاز به تأسیساتی ازجمله شیرآلات بهداشتی و ساختمانی مدرن، روز به روز بیشتر می‌شود. تمام افراد جامعه در زمینه خرید این محصولات تجربه و اطلاعی در دست ندارند و نشانه های مرغوبیت این کالاها را نمی شناسند؛ بنابراین برای انتخاب شیرآلات، بهتر است به برند آن توجه شود.

برند تولیدکنندگانی که در این زمینه دارای اعتبار هستند و استانداردهای لازم را رعایت می‌کنند، بهترین برندها هستند و یکی از این برندها، شیرآلات قهرمان است. این برند بزرگ ترین و معتبرترین برند در ایران شناخته شده است. ما در این مقاله قصد معرفی برند قهرمان را داریم. در ادامه با مستر ماکان همراه باشید.

شیرآلات قهرمان

شیرآلات قهرمان

معرفی شرکت قهرمان

قهرمان یکی از مشهورترین و بزرگ ترین تولیدکنندگان شیرآلات در ایران و خاورمیانه است. کمتر کسی است که نام آن را نشنیده باشد و اولین برند شیرآلات است که به ذهن هر کسی می رسد. این شرکت معتبر حدود ۵۰ سال پیش با هدف ایجاد شغل در مناطق محروم در روستای بلداشی شهر گرمی دشت مغان در استان اردبیل تأسیس شد. قهرمان با استفاده از فناوری های جدید، نیروی کار ماهر و متخصص، ماشین‌ آلات پیشرفته روز و استانداردهای جهانی، در حال پیشرفت و فعالیت است.

احترام به حقوق مشتری، کیفیت و اصالت از ویژگی های این شرکت است. کارخانه قهرمان با ۳۰ هکتار مساحت و زیر ساخت 100 هزار متر مربعی، متشکل از کارخانه، سوله های کارگاهی و همچنین ساختمان اداری است. این کارخانه ظرفیت 3000 هزار نیروی کارگر را دارد و محصولات خود را به بیش از ۳۰ کشور صادر می‌کند. این شرکت افتخار کسب برترین برند سال در تنوع و کیفیت شیرآلات ساختمانی در سال 1398 را دارد.

معرفی شرکت قهرمان

معرفی شرکت قهرمان

اهداف شرکت قهرمان

از اهداف بزرگ این شرکت رقابت با شیرآلات جهانی به خصوص برندهای آلمانی است. شرکت قهرمان با گسترش فعالیت های خود و حمایت داخلی از سوی مصرف کنندگان، میل به تأمین نیاز بازار کشور و عرضه صادرات به کشورهای دیگر به منظور ارتقای سربلندی نام ایران را دارد.

شرکت قهرمان چه خدماتی ارائه می دهد؟

تمامی محصولات شرکت قهرمان دارای ۵ سال گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش است. در زمان گارانتی بابت تعمیرات کالا، هزینه ای از مشتری دریافت نمی شود و پس از پایان گارانتی، کالاها دارای ۱۵ سال خدمات پس از فروش هستند که در این دوران، مشتری موظف به پرداخت هزینه تعمیرات است.

شیرآلات قهرمان چه ویژگی هایی دارند؟

محصولات این شرکت با دستگاه های استاندارد جهانی، بررسی و آنالیز می شوند. قطعه بسیار مهم کارتریج شیرآلات قهرمان از اسپانیا و شرکت بزرگ سدال، شلنگ های آن از آلمان و برخی قطعات از ایتالیا وارد می شوند. قطعات وارد شده دارای بهترین کیفیت و بهترین درجه استاندارد در اروپا و دارای استانداردهای بهداشتی بین المللی هستند. علاوه بر کارتریج های اسپانیایی سدال، بهترین آبکاری نیکل کروم را استفاده می کند.

تنوع در مدل های تولیدی این شرکت در قیمت شیرآلات تأثیر گذار است و تقریباً تمام سلیقه ها را راضی می کند. تمامی شیرآلات دارای بسته بندی مطمئن و استاندارد، جهت پیشگیری از صدمه دیدن محصولات است. شیرآلات این شرکت مدل های خلاقانه، لوکس و مدرنی دارد که نگاه خریداران را جذب می کند.

شیرآلات قهرمان چه ویژگی هایی دارند؟

شیرآلات قهرمان چه ویژگی هایی دارند؟

جنس شیرآلات قهرمان

آلیاژ برنج آلیاژی است که در ساخت شیرآلات امروزی استفاده می شود. این آلیاژ شامل مس و برنج است. به خاطر همین قیمت شیرآلات مدرن امروزی از مدل های قدیمی گران تر است. البته کیفیت شیرآلات قهرمان در یک درجه قرار دارد اما با تغییر وزن و تفاوت در طراحی، گاهی قیمت‌ها تغییر می‌کند. وزن و طراحی شیرآلات، دو اصل مهم در تعیین قیمت آنها محسوب می شود.

بررسی پوشش شیرآلات قهرمان

این شرکت شیرآلات خود را به دو روش آبکاری و رنگ الکترواستاتیک ارائه می دهد. روش آبکاری در دو نوع طلایی و کروم است و نوع آبکاری طلایی بعضی از مدل ها، به صورت آبکاری مات یا ضد لکه انجام می‌شود. رنگ الکترواستاتیک شیرآلات این شرکت در دو رنگ مشکی و سفید به صورت ترکیب با آبکاری طلایی ارائه می شود.

انواع شیرآلات شرکت قهرمان

شرکت شیرآلات قهرمان در ساخت انواع شیرآلات ساختمانی روکار، توکار، چشمی، بیمارستانی، تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی و… فعال است. گستره این تولیدات شامل شیر ظرفشویی، آفتابه، روشویی، تک پایه، شیر دیواری، لوازم جانبی و تجهیزاتی چون انواع پیسوار، علمک و فلاش تانک ها است. هر کدام از این شیرآلات در دسته بندی ها و مدل های متنوعی قرار می گیرد.

انواع شیرآلات شرکت قهرمان

انواع شیرآلات شرکت قهرمان

معرفی مدل ها و دسته بندی های شیرآلات قهرمان

شیر مدل آبشار

این شیر از به صرفه ترین شیرهای قهرمان است که دارای مدل های آبشار یک، آبشار دو و آبشار رویال بوده و در دو رنگ طلایی و کروم ارائه می‌شود. کارتریج این مدل ۳۵ سدال و بدنه از جنس برنج است. دارای ۵ مدل شیر آفتابه ای، روشویی، دوش، روشویی متحرک و شیر ظرفشویی است.

مدل اسپانیا

از شیرهای محبوب قهرمان و مورد پسند بازار است که قیمت مناسب و طراحی زیبایی دارد. دارای کارتریج 35 اسپانیا سدال است. شلنگ های پیسوار روشویی و ظرفشویی این مدل آلمانی است و با بدنه برنجی و آبکاری کروم تولید می شود.

شیر مدل ایتالیا

از پرمتقاضی ترین شیرهای قهرمان که دارای کیفیت بالا و طراحی فوق العاده ظریف و زیبا است. بدنه این شیر برنجی با آبکاری نیکل کروم بوده و شیرهای روشویی، ظرفشویی و حمام این مدل دارای پرلاتور است که باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود.

شیر مدل فلت

از شیرهای گران قیمت و از مدل های ابداعی تولید شده در شرکت قهرمان محسوب می‌شود. شکل فلت و مربعی دارد و نسبت به دیگر شیرها سنگین تر است. در ساختار آن متریال بیشتری به کار رفته است؛ بنابراین از نظر قیمت گران تر است و در دو رنگ کروم و طلایی عرضه می شود.

شیر مدل یاقوت

از شیر های مشابه فلت و فلت رویال با ساختار مربعی شکل است. با این تفاوت که در گوشه ها، حالت گرد شدن زاویه ها جلوه بیشتری به این نوع شیر داده است. این نوع شیرآلات در رنگ های سفید و کروم عرضه می شود و دارای کارتریج ۳۵ سدال و جنس بدنه برنجی است. پرلاتور و شلنگ آلمانی باعث افزایش کیفیت این نوع شیر شده است. در چهار نوع شیر ظرفشویی ثابت، روشویی، حمام و شیر آفتابه تولید می شود.

شیر مدل نگین

این نوع شیرآلات قهرمان به خاطر طراحی ویژه، مقدار متریال ساختاری بیشتر، آبکاری طلایی و سنگینی وزن در رده شیرهای گران قیمت قرار دارد. دارای کارتریج ۳۵ سدال، شلنگ پیسوار آلمانی و پرلاتور است.

شیر مدل ارکیده

بدنه این شیر مشابه زئوس kwc است. از جنس برنج بوده و حالت استوانه ای دارد. آبکاری آن نیکل کروم است و چهار نوع مدل شیر آفتابه، روشویی، ظرفشویی و حمام را شامل می‌شود. شامل پرلاتور و شلنگ آلمانی و کارتریج ۳۵ سرامیکی سدال نیز هست.

شیر مدل موج

دارای بدنه ای سنگین و قیمت بالا، با آبکاری کروم، کروم سفید و کروم مات و شامل مدل های شیر روشویی و ظرفشویی است. کارتریج ۳۵ اسپانیا را دارد و دارای پرلاتور برای کاهش مصرف آب و شلنگ پیسوار آلمانی است.

شیر مدل آنتیک

در رنگ های طلایی، طلایی خش دار و کروم تولید می شود. دارای جنس برنج و طراحی ویژه کلاسیک با کارتریج ۳۵ اسپانیایی، پرلاتور و شلنگ پیسوار آلمانی است.

شیر مدل بهادر

جنس بدنه برنجی و آبکاری نیکل کروم و طلایی دارد. این مدل در رنگ های سفارشی نیز ارائه می‌شود. دارای مدل های شیر روشویی، حمام، توالت و ظرفشویی است.

شیر مدل مروارید

این شیر، بسیار زیبا طراحی شده و دارای ساختاری از جنس آلیاژ برنج و آبکاری نیکل کروم با کارتریج ۳۵ است.

شیر مدل آلمانی

از شیرهای خاص به حساب می آید. بدنه مقاوم از جنس برنج، آبکاری کروم و کارتریج 35 اسپانیایی هم دارد. این نوع شیرآلات قهرمان شامل شیر آفتابه، روشویی، حمام، ظرفشویی ثابت، دیواری و علم قویی است.

شیر مدل کاستا

از شیرهای کلاسیک و اولیه قهرمان هستند. با نام مدل فلکه ای نیز شناخته می شوند. این شیرها با قیمت مناسب، کاربرد آسان، هزینه پایین و عمر طولانی مشتریان خاص خود را دارد و در دو مدل کله کاستا و سوپرا کرم ارائه می شود.

شیر مدل سهند

از شیر های به صرفه با قیمت مناسب و طراحی زیبا است. شامل مدل های شیر آفتابه، روشویی، حمام و شیر ظرفشویی ثابت می شود.

شیر مدل ارس

طراحی فوق العاده، بدنه مقاوم، ساده و زیبا با قیمت مناسب و تنوع در رنگ باعث محبوبیت این نوع شیر شده است. در دو رنگ کروم و طلایی موجود است و بدنه برنجی، کارتریج ۳۵ سدال اسپانیا، شلنگ پیسوار آلمانی و آبکاری دقیق دارد.

شیر مدل دریا

این شیر اهرمی در رنگ های طلایی، کروم و طلایی مات با ظاهری شکیل ساخته می شود. کارتریج آن ۳۵ سدال ساخت اسپانیا بوده و بدنه ای سنگین و از جنس برنج دارد.

معرفی مدل ها و دسته بندی های شیرآلات قهرمان

معرفی مدل ها و دسته بندی های شیرآلات قهرمان

خرید شیرآلات قهرمان

اگر قصد تعویض وسایل و شیرآلات خانه خود را دارید و یا می خواهید خانه جدیدی بسازید و در انتخاب برند شیرآلات و مدل آنها تردید دارید، شیرآلات قهرمان را که در انواع مدل های زیبا و در طراحی های مدرن و لوکس ساخته می شوند را امتحان کنید. با خرید سرویس شیرآلات شرکت قهرمان برای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، زیبایی را به خانه خود بیاورید.

مسترماکان انواع شیرآلات قهرمان را با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می کند. هدف مسترماکان ارائه محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی است. در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.