در حال نمایش 9 نتیجه

توالت فرنگی آویسا چینی کرد

4,232,000 تومان

توالت فرنگی آوینا چینی کرد

4,232,000 تومان

توالت فرنگی ویکتوریا (کُرد)

3,668,000 تومان

توالت فرنگی طاووس (کُرد)

3,284,000 تومان

توالت فرنگی والریا (کُرد)

3,381,000 تومان

توالت فرنگی لوییزا (کُرد)

3,381,000 تومان

توالت فرنگی هلنا (کُرد)

2,821,000 تومان

توالت فرنگی دافنه (کرد)

2,681,000 تومان

توالت فرنگی آدنیس (کُرد)

3,012,000 تومان

چرا باید توالت فرنگی کرد را انتخاب کنیم؟

امروزه به دلیل مشکلات مربوط به ستون فقرات و زانو استفاده از توالت فرنگی بسیار رواج پیدا کرده است. توالت فرنگی علاوه بر راحتی در استفاده و نشستن و برخاستن باعث می‌شود فضای سرویس بهداشتی زیباتر و کامل‌تر باشد. با توجه به دلایل ذکر شده می‌توان نتیجه گرفت که نیاز به خرید توالت فرنگی برای هر منزلی احساس می‌شود. در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین برندهای تولید کننده سرویس‌های بهداشتی در ایران را معرفی کنیم. توالت فرنگی کرد یکی از زیباترین و راحت‌ترین توالت فرنگی‌های موجود در بازار است که در ادامه به آن پرداخته می‌شود. با مسترماکان همراه باشید.

ويژگی های کلی توالت فرنگی کرد

توالت‌های فرنگی کرد یا چینی کُـرد با طراحی خاص و زیبایی ساخته شده‌اند که زیبایی و جلوه سرویس بهداشتی شما را دوچندان می‌کند. این توالت‌ها به دلیل استانداردهای خاصی که دارند باعث حفظ حداکثری بهداشت افراد می‌شوند. همچنین توالت فرنگی کرد با استفاده از اجرای به‌روزترین استانداردهای جهان توانسته تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در مصرف آب شود و علاوه بر این دارای کیفیت و زیبایی منحصر به فردی است. کارخانه چینی کرد بزرگترین کارخانه تولیدکننده چینی‌آلات بهداشتی کشور است که در تولید توالت فرنگی از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند و محصولاتش دارای سه سال گارانتی بدنه و شش ماه گارانتی مکانیزم است.

در توالت‌های فرنگی کرد از انواع سیستم‌های تخلیه کلاسیک و نوین استفاده شده است که علاوه بر شستشوی کامل و تمیز باعث کاهش سر و صدا و تخلیه مناسب آب می‌شود. سیستم‌های تخلیه کلاسیک شامل؛ تخلیه ریزشی و گردابی و سیستم تخلیه نوین شامل؛ تخلیه واترجت و توربوجت می‌باشد. این برند دارای دو نمونه توالت فرنگی یک تکه و دو تکه است که قیمت نوع یک تکه از دو تکه بیشتر است. در ادامه به بررسی انواع توالت فرنگی کرد پرداخته می‌شود.

ويژگی های کلی توالت فرنگی کرد

ويژگی های کلی توالت فرنگی کرد

انواع توالت فرنگی کرد و ویژگی های آن ها

به طور کلی برند چینی کرد انواع مختلفی توالت فرنگی طراحی و تولید می‌کند که عبارت اند از:

توالت فرنگی کرد مدل ویکتوریا

این نوع توالت فرنگی بیضی شکل است و جز توالت فرنگی‌های زمینی و یک تکه می‌باشد. دلیل اینکه توالتی را یک تکه می‌نامند این است که مخزن و کاسه آن به هم متصل است. این مدل توالت فرنگی کرد چون یک تکه است درز و گوشه ندارد لذا راحت‌تر و بهتر تمیز می شود و از مدل‌های دو تکه گران‌تر می‌باشد. این توالت فرنگی بسیار زیبا و سفید رنگ است و برای لعاب آن از جنس درجه ۱ استفاده شده است. ابعاد توالت فرنگی کرد مدل ویکتوریا دارای سایز نسبتاً بزرگی به ابعاد 69.5*40*68.5 سانتی‌متر و وزن ۴۵ کیلوگرم است. آکس این مدل توالت فرنگی 22 سانتی‌متر و اندازه خروجی آن 10 سانتی‌متر است.

توالت فرنگی کرد مدل ویکتوریا

توالت فرنگی کرد مدل ویکتوریا

توالت فرنگی کرد مدل فلوریا

این توالت فرنگی نیز بیضی شکل و جز توالت فرنگی‌های زمینی و یک تکه است. رنگ آن سفید و لعابش از جنس درجه ۱ است که باعث زیبایی بیشتر آن شده است. ابعاد توالت فرنگی کرد مدل فلوریا 78.6*40*69.2 و وزنش ۵۶ کیلوگرم است. آکس این توالت فرنگی 22 سانتی‌متر است و خروجی آن 9.5 سانتی‌متر می‌باشد. قیمت این توالت فرنگی از مدل‌های دو تکه بیشتر است، اما به طور کلی انواع درجه ۱ آن از درجه ۲ و ۳ گران‌تر است.

توالت فرنگی کرد مدل فلوریا

توالت فرنگی کرد مدل فلوریا

توالت فرنگی کرد مدل آدنیس

توالت فرنگی آدنیس بیضوی، زمینی، یک تکه و سفید رنگ است. این توالت با ابعاد 71.۵*37*64.5 سانتی‌متر و وزن 42.5 کیلوگرم تولید می‌شود. اندازه آکس آن 22 سانتی‌متر و خروجی‌اش 9.5 سانتی‌متر می باشد. دارای انواع درجه ۱، ۲ و ۳ است که درجه ۱ آن مرغوب‌تر است و قیمت بیشتری نسبت به سایرین دارد.

توالت فرنگی کرد مدل آدنیس

توالت فرنگی کرد مدل آدنیس

توالت فرنگی کرد مدل کانسپت

این نوع توالت فرنگی به دیوار نصب می‌شود و دارای سیستم تخلیه ریزشی و فلاش دو زمانه است. درب نشیمن آن از سیستم آرام بند بهره می‌گیرد و اندازه آکس تخلیه آن 75 میلی‌متر است. به صورت سفید ساده و سفید دکور شده تولید می‌شود.

توالت فرنگی کرد مدل طاووس

این مدل توالت فرنگی کرد یک تکه است و دارای سیستم تخلیه واترجت و فلاش دو زمانه می‌باشد.
درب نشیمن آن دارای قابلیت آرام بند بوده و خروجی سیفون آن به کف متصل است. اندازه آکس تخلیه آن 295 میلی‌متر است و از سرعت تخلیه ۸ لیتر در هر تخلیه به مدت 7 ثانیه بهره‌مند است. با رنگ سفید ساده و سفید دکور شده عرضه می‌شود.

توالت فرنگی کرد مدل طاووس

توالت فرنگی کرد مدل طاووس

توالت فرنگی کرد مدل لوییزا

این مدل یک تکه می‌باشد و دارای سیستم تخلیه ریزشی و فلاش دو زمانه است که درب نشیمن آن به صورت آرام‌بند است. مجهز به سیستم خود شور بیده داخلی می‌باشد و اندازه آکس تخلیه‌اش 200 میلی‌متر است. با رنگ لعاب سفید ساده و سفید دکور شده در بازار عرضه می‌شود.

توالت فرنگی کرد مدل لوییزا

توالت فرنگی کرد مدل لوییزا

جمع بندی

در این مقاله تعدادی از پرطرف‌دارترین توالت‌های فرنگی چینی کرد معرفی شد. توالت‌های کرد بسته به نوع متریال و سیستمی که دارند دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. به طور کلی انواع درجه ۱ و یک تکه قیمت بیشتری نسبت به سایرین دارند. مهم‌ترین وجه تمایز توالت فرنگی کرد نسبت به سایر برندها این است که انواع مختلفی توالت فرنگی را در مدل‌ها و درجه‌های مختلف تولید می‌کند و برای هریک گارانتی در نظر گرفته است.