نمایش 1–12 از 30 نتیجه

شیرآلات زرشام مدل گلوریا

1,491,000 تومان2,070,000 تومان

شیر بامبو رزگلد (زرشام)

شیر کهربا طلایی (زرشام)

882,000 تومان3,961,000 تومان

شیر کتیبه طلایی (زرشام)

954,000 تومان2,611,000 تومان

شیر سورنا سفید کروم (زرشام)

882,000 تومان4,411,000 تومان

شیر آرچر سفید طلایی (زرشام)

811,000 تومان3,465,000 تومان

شیر بامبو سفید کروم (زرشام)

855,000 تومان4,541,000 تومان

شیر آماتیس طلایی (زرشام)

792,000 تومان3,465,000 تومان

شیر ونیز طلایی (زرشام)

1,574,000 تومان7,381,000 تومان

شیر آماتیس سفید طلایی (زرشام)

738,000 تومان3,285,000 تومان

شیر مینی تنسو سفید طلا (زرشام)

675,000 تومان3,015,000 تومان

شیر ونیز کروم (زرشام)

1,495,000 تومان6,976,000 تومان

شیرآلات زرشام

شیرآلات بهداشتی جز وسایلی هستند که هر روز با آن‌ها سر و کار داریم. از این رو انتخاب شیرآلات زیبا و باکیفیت یکی از دغدغه‌های فعالان ساخت و ساز محسوب می شود و تأثیر به سزایی در زیبایی دکوراسیون منازل دارد. جنس و کارایی شیرآلات مورد استفاده در لوله کشی ساختمان بسیار حائز اهمیت است لذا عدم توجه به این موضوع موجب تحمیل هزینه های اضافی می شود و مشکلات بسیاری به وجود می‌آورد. امروزه در بازار شاهد سبک ها و برندهای مختلفی از انواع شیرآلات داخلی و خارجی هستیم. یکی از برند‌های معروف و محبوب داخلی شیرآلات زرشام است که در این مقاله سعی داریم به توصیف و بررسی ویژگی های آن بپردازیم. در ادامه با مسترماکان همراه باشید.

انواع شیرآلات زرشام

گروه صنعتی شیرآلات زرشام با تولید محصولات متنوع و باکیفیت توانسته است باعث جلب اعتماد و رضایتمندی مشتریان با انواع سلیقه ها شود. محصولات تولیدی این شرکت شامل موارد زیر است.

  • ست های شیرآلات: این شیرآلات شامل شیر دوش، شیر آفتابه، شیر روشویی و شیر ظرفشویی است که در رنگ‌های طلایی، کروم و سفید طلایی موجود هستند. همچنین این ست ها دارای طرح های مختلفی همچون؛ ونیز، کتیبه، سورنا، بامبو، آماتیس، کهربا، فلت، سه گوش، آرچر، کمند، مینی تنسو، یاقوت، زمرد، اونیکس، مرجان و صدف هستند.
  • شیر روشویی بلند پایه: این محصول در طرح های بامبو، سورنا، دلسا و درسا و در رنگ‌های کروم، سفید کروم، طلایی، سفید طلایی و رزگلد طراحی و تولید می شود.
  • شیر ظرفشویی شاوری یا فنری: این شیرها قابلیت تصفیه آب دارند و شامل طرح های فلت، دیبا، سلنا و لیانا هستند.
  • علم دوش یونیکا و یونیورست: شامل مدل های کروم مربعی، کروم گرد، طلایی گرد، طلایی مربعی، سفید گرد، سفید طلا گرد، طلا مات گرد و کروم مات گرد است.
  • لوازم جانبی: گروه تولیدی زرشام محصولات و لوازم جانبی بسیاری از قبیل شلنگ توالت، شیر لباسشویی، فلاش تانک، شیر پیسوار، شیر حیاط و. را تولید و روانه بازار می کند.
انواع شیرآلات زرشام

انواع شیرآلات زرشام

ویژگی شیرآلات زرشام

یکی از مهم ترین ویژگی ها برای شیرآلات خوب و با کیفیت امکان صرفه جویی در مصرف آب است که شیرآلات زرشام به خوبی این نقش را ایفا می‌کنند. این شیرآلات بدون کم کردن فشار آب با داشتن آب فشان قوی و کارتریج سرامیکی مقاوم در برابر سرما و گرما از چکه کردن آب و اتلاف آن جلوگیری می‌کند. این محصولات متناسب با سلیقه ایرانی و از آلیاژی مرغوب تولید شده اند که این امر پاک سازی و نگهداری از این محصولات را بسیار راحت کرده است. آلیاژ این شیرآلات شامل دو بخش پوسته داخلی و پوسته خارجی است که پوسته داخلی آن از جنس برنجی است و برخلاف سایر شیرآلات موجود در بازار درصد بسیار ناچیزی سرب دارد. سرب یک ماده سمی است که در صورت پوسیدگی شیرآلات وارد آب شده و ایجاد مسمومیت می‌کند. پوسته خارجی شیرآلات زرشام با بهترین روش ها و مواد موجود در بازار آبکاری می شود که به PVD معروف است. این پوسته طی فرایندی به نام رسوب سازی بخار، توسط اتم های باردار فلز، بمب باران می شود و بدین گونه سطح فلز پایه به روش شیمیایی با فلز مورد نظر پوشانده می‌شود. همین امر موجب شده است که این محصولات مقاومت بالایی در مقابل ساییدگی، پوسیدگی و زنگ زدگی داشته باشند و در نتیجه کیفیت آن ها کاملاً تضمین شود.

ویژگی شیرآلات زرشام

ویژگی شیرآلات زرشام

قیمت شیر آلات زرشام

یکی از نکاتی که همواره برای خریداران شیرآلات اهمیت دارد، قیمت آن است. قیمت این محصولات با توجه به کیفیت و کارایی که دارند بسیار مقرون به صرفه است و افراد با توانایی مالی مختلف قادر به تهیه این شیرآلات هستند. تنها با داشتن بودجه ۱ الی ۸ میلیون تومانی قادر به تهیه ست شیرآلات زرشام خواهید بود که علاوه بر اطمینان از کیفیت فوق العاده آن می توانید فضایی زیبا را برای منزل و سرویس بهداشتی خود به ارمغان بیاورید.

قیمت شیر آلات زرشام

قیمت شیر آلات زرشام

جمع بندی

با توجه به مطالب گفته شده درمی‌یابیم که شیرآلات مناسب تأثیر به سزایی در سلامت افراد خانواده، زیبایی منازل و حفظ محیط زیست دارند. آب منبعی است که بدون آن قادر به ادامه زندگی نیستیم بنابراین وظیفه داریم که در حفظ منابع آبی کوشا باشیم و از اتلاف آن جلوگیری کنیم. شیرآلات زرشام دارای یک گروه متخصص، متعهد و نوآور است که بر پایه دانش مهندسی خود محصولات مرغوب و با کیفیتی تولید می کند. شیرآلات زرشام در مسترماکان موجود هستند و شما می توانید با قیمت مناسب آن ها را تهیه کنید.