بلاگ

اکسسوری سرویس بهداشتی

اکسسوری سرویس بهداشتی

اکسسوری سرویس بهداشتی

برای زیباتر کردن سرویس بهداشتی از کدام اکسسوری ها می توان استفاده کرد؟

امروزه سرویس های بهداشتی یکی از فضاهای مهم در معماری داخلی هستند که به زیبایی آن توجه زیادی می شود. اکسسوری های زیادی وجود دارند که شما می توانید با کمک گرفتن از آن ها سرویس بهداشتی خود را تزیین کنید.
در این مقاله از مسترماکان می خواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم که شما چطور می توانید سرویس بهداشتی خود را زیباتر کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

اکسسوری سرویس بهداشتی

اکسسوری سرویس بهداشتی

اکسسوری های مهم برای سرویس بهداشتی

قرار دادن برخی وسایل در سرویس بهداشتی باعث می شود که فضای داخلی سرویس چشم نوازتر شود. برخی از مهم ترین وسایلی که می توانید از آن ها کمک بگیرید عبارتند از:

  • کمد، کابینت و شلف

یکی از وسایل بسیار کاربردی که در سرویس بهداشتی قرار می گیرد کمد، شلف یا کابینت است. شما می توانید با قرار دادن انواع شوینده  ها، حوله‌ ها، دستمال‌کاغذی و دیگر وسایل ریز و درشت لازم حمام و دستشویی در کمد، کابینت و یا شلف، استفاده از فضا بهینه ‌تر استفاده کنید و در جلوگیری از شلوغی و پراکندگی وسایل نقش مهمی ایفا می‌کند.
در حال حاضر انواع مختلفی از کمدها در بازار وجود دارد که باید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی خود از آن ها استفاده کنید. اگر ایده خاصی برای خرید کمد، کابینت و شلف ندارید کافی است نگاهی به اینترنت بکنید و از عکس های موجود الهام بگیرید. البته هنگام خرید، حتما به فضای در دسترس دقت کنید. در صورتی که در سرویس بهداشتی فضای زیادی ندارید شاید خرید کمد، کابینت و شلف برای شما مناسب نباشد و شما باید به سراغ گزینه های دیگر بروید.

  • پرده حمام
مطالعه کنید
شیر چشمی چیست

یکی دیگر از وسایلی که در حمام برای زیباتر شدن فضا و جداسازی قسمت های مختلف آن بسیار مناسب است پرده است. هنگام خرید پرده حمام باید به جنس آن دقت کنید. زیرا پرده حمام باید ضد آب باشد. در مورد رنگ نیز رنگ های روشن، بهترین گزینه به حساب می‌آیند، اما اگر مطابق سلیقه شما نیست از رنگ های موردپسندتان استفاده کنید. از لحاظ اندازه نیز دو نوع تمام‌قد و نیمه‌قد از پرده حمام وجود دارد.

  • اکسسوری‌های زینتی

ما برای تزیین فضاهای مختلف خانه از اکسسوری های زیادی استفاده می کنیم. اما شاید سرویس بهداشتی مورد بی توجهی قرار می گیرد. در حالی که می توان زیباتر شدن فضای سرویس بهداشتی از اکسسوری‌های زینتی مانند شمع و روغن بودار، مجسمه ها و… استفاده کنید. بنا بر سلیقه خودتان می توانید به انتخاب‌های دیگری نیز دست بزنید. برخی از این اکسسوری ها ظاهری مدرن دارند که صد در صد باعث ایجاد تغییرات بسیار مهمی در سرویس بهداشتی شما خواهد شد.

  • گل و گیاه
مطالعه کنید
تأثیر رنگ شیرآلات بهداشتی در طراحی داخلی

شاید تعجب کنید. اما بله باید بگوییم می توانید از گل و گیاه برای زیباتر شدن سرویس بهداشتی خود استفاده کنید. البته در شرایطی که دستشویی و حمام شما نورگیر است. مطمئن باشید که قرار دادن گل و گیاه در این فضاها کاری بسیار خاص و منحصربه‌فرد است.
شما می توانید از گیاهانی با اندازه های مختلف استفاده کنید تا دکوراسیون حمام و دستشویی خود را متمایز کنید. مرطوب بودن این فضاها کمک بسیاری به رشد گیاهان خواهد کرد، پس حتماً برای یک ‌بار هم که شده از گیاهان در فضای حمام و دستشویی استفاده کنید و لذت ببرید. البته توجه داشته باشید که تمام گیاهان برای محیط سرویس بهداشتی مناسب نیست و ممکن است پس از مدت کوتاهی پژمرده شوند. پس حتما هنگام خرید از فروشنده در مورد گل و گیاهان مناسب سوال بپرسید.

اکسسوری سرویس بهداشتی

اکسسوری سرویس بهداشتی

  • آیینه

از عناصری است که اغلب در حمام و دستشویی قرار داده می شود، آیینه است. آیینه نه تنها کاربرد زیادی دارد در سرویس بهداشتی دارد بلکه باعث می شود فضای سرویس بهداشتی زیباتر شود. یکی از مزیت های مهم آیینه این است که در مواردی که فضا کوچک باشد، آن را بزرگ‌ تر و روشن‌تر نشان خواهد داد.
آیینه هایی که می توانید برای سرویس بهداشتی انتخاب کنید بسیار متفاوت است. آیینه های گرد، چهارگوش، با قاب و بدون قاب تنها برخی از مدل هایی هستند که شما می توانید برای سرویس بهداشتی انتخاب کنید.

  • لوازم بهداشتی
مطالعه کنید
بهترین برند تولید کننده سینک ظرفشویی

از دیگر مواردی که تاثیر زیادی در زیباسازی سرویس بهداشتی دارد، لوازم بهداشتی است. این لوازم می تواند شامل جا دستمالی، جا صابونی، جا مسواکی و … باشد. شما با توجه به نیاز خود می توانید تعدادی از این لوازم را تهیه کنید. اغلب افراد ترجیح می دهند که این لوازم را به صورت ست بخرند اما شما می توانید طرح های مختلف را از مدل های مختلف با هم ست کنید و از نتیجه لذت ببرید.
برای خرید لوازم بهداشتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید از محصولات مسترماکان دیدن کنید. کافی است به بخش محصولات رفته و وارد منوی لوازم بهداشتی شوید تا بتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. فروشگاه مستر ماکان با هدف فروش به صورت اینترنتی شروع به فعالیت کرده تا بتواند در صنعت ساختمان یکی از پیشگامان باشد که فروش مجازی را در صنعت ساختمان در ایران پایه گذاری کند و در امر خرید بهترین گزینه مورد نظر را به مشتری ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *