بلاگ

معایب، مزایا و قیمت سینک ظرفشویی توکار

قیمت سینک ظرفشویی توکار

یکی از لوازم اولیه و ضروری که در آشپزخانه به کار می رود، سینک ظرفشویی است. سینک ظرفشویی در سه نوع روکار، زیرکار و توکار در بازار موجود است. سینک ظرفشویی توکار به دلیل مزایای زیادی که دارد که نسبت به انواع دیگر سینک پر طرفدار است. خرید سینک ظرفشویی توکار اگر چه ممکن است آسان به نظر برسد، اما مستلزم شناخت کامل انواع سینک ظرفشویی توکار است. با توجه به همین مسئله ما تصمیم گرفتیم در این مطلب به بررسی مزایا، معایب و نکات مهم خرید سینک ظرف شویی توکار بپردازیم. با مستر ماکان در ادامه همراه باشید.

 

سینک ظرف شویی توکار

در حالت کلی سینک های ظرف شویی به سه دسته روکار، توکار و زیر کار تقسیم می شوند. سینک توکار، به سینکی گفته می شود که درون کابینت قرار می گیرد و لبه های سینک از کابینت خارج نشده است. این دسته از سینک ها به خاطر جذابیت و تنوع بالایی که دارند، بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است و در بیشتر منازل از این نوع سینک ظرف شویی استفاده می کنند.

قیمت سینک ظرفشویی توکار

قیمت سینک ظرفشویی توکار

 

مزایای سینک ظرف شویی توکار

امروزه در بیشتر منازل از سینک ظرف شویی توکار به جای سینک ظرف شویی روکار استفاده می کنند. این دسته از سینک ها به دلیل فروش بالایی که دارند، به راحتی در بازار یافت می شوند. در مزایای سینک ظرف شویی توکار نسبت به سایر سینک ها گفته شده است.

مطالعه کنید
انواع جنس سینک های ظرفشویی

• سینک ظرف شویی توکار به دلیل طراحی مدرن و جذاب که دارد باعث زیبایی دکوراسیون آشپزخانه می شود.

• این دسته از سینک ها، به دلیل فروش بالایی که دارند، از تنوع بالایی در طرح، رنگ و سایز برخوردار هستند.

قیمت سینک ظرفشویی توکار

قیمت سینک ظرفشویی توکار

نحوه نصب سینک توکار

با توجه به اینکه سینک های توکار درون کابینت قرار می‌گیرند و برای نصب آن ابعاد کابینت باید بسیار دقیق برش داده شوند، بهتر است برای نصب آن از افراد متخصص و خبره در این کار کمک گرفته شود.

برای نصب سینک توکار، ابتدا باید متناسب با اندازه سینک، کابینت ها توسط کابینت کار ماهر برش داده شوند. برش دادن کابینت ها بسیار پر اهمیت است زیرا در صورتی که کابینت ها به درستی برش داده نشوند، ممکن است سینک به درستی درون کابینت قرار نگیرد. پس از برش کابینت، سیفون و شیرآلات باید به طور کامل نصب شود تا اندازه دقیق و ارتفاع شیرآلات مشخص شود. در ادامه سینک ظرف شویی باید درون کابینت قرار داده شود و سپس اطراف آن توسط چسب های سیلیکونی مخصوص، محکم شود. در پایان سینک باید کاملا عایق کاری شود، در صورتی که سینک به درستی عایق کاری نشود، ممکن است آب از اطراف سینک نشتی دهد و موجب پوسیدگی کابینت شود.

 

معایب سینک ظرف شویی توکار

اگر چه سینک ظرفشویی توکار دارای مزایای بسیار زیادی است اما دارای برخی از معایب نیز است. افرادی که قصد خرید سینک ظرفشویی توکار را دارند باید با توجه به معایب و مزایای سینک توکار اقدام به خرید کنند. برخی از معایب سینک ظرفشویی توکار عبارتند از:

مطالعه کنید
چگونه از شیرآلات نگهداری کنیم؟

• سینک های توکار نسبت به سایز سینک های ظرف شویی قیمت بالاتری دارند.

• نصب سینک ظرف شویی توکار نیاز به دقت بالایی دارد و نصب آن نسبت به سینک ظرف شویی روکار سخت تر است.

• به دلیل تنوع بالای این دسته از سینک ها، امکان تولید برند های فیک زیاد است‌ و در هنگام خرید آن بهتر است حتما از یک برند معتبر خریداری شود.

• با توجه به اینکه لبه سینک و کابینت در یک راستا قرار دارد، در هنگام شست و شو، آب به بیرون پخش می شود و باعث پوسیدگی کابینت می شود.

• سینک های ظرف شویی توکار نیاز به مراقبت زیادی دارند.

قیمت سینک ظرفشویی توکار

قیمت سینک ظرفشویی توکار

نکات مهم در هنگام خرید سینک ظرف شویی توکار

بیشتر خریداران در ابتدا فکر می کنند، انتخاب شیرآلات کار بسیار آسانی است، اما هنگام خرید و پس از آن با مشکلاتی مواجه می شوند. در ادامه به نکات مهمی که در هنگام خرید سینک ظرف شویی توکار باید رعایت شود اشاره شده است. این نکات عبارتند از:

• سینک ظرف شویی توکار خود را از بهترین برند های خارجی و داخلی تهیه کنند.

• علاوه بر زیبایی به کیفیت و جنس سینک های توکار توجه شود.

مطالعه کنید
تأثیر رنگ شیرآلات بهداشتی در طراحی داخلی

• سینک ظرف شویی باید با شیرآلات کاملا مطابق باشد.

• در صورتی که سینک ظرف شویی توکار از جنس استیل است، از ضد زنگ بودن آن اطمینان حاصل کنند.

• ابعاد آشپز خانه و کابینت را اندازه گرفته و سینکی متناسب با سایز آشپزخانه خریداری کنند.

• قبل از خرید از مزایا و معایب سینک ظرف شویی توکار اطلاعات کاملی داشته باشند تا پس از خرید پشیمان نشوند.

 

قیمت سینک ظرف شویی توکار

سینک ظرف شویی توکار به دلیل تنوع بالا و جذابیت ظاهری که دارد، نسبت به سایر سینک های ظرف شویی قیمت بالاتری دارد. البته نوع برند، کیفیت، ابعاد، جنس و طرح و رنگ از جمله عواملی هستند که بر روی قیمت سینک ظرف شویی توکار تاثیر گذار هستند.

قیمت سینک ظرفشویی توکار

قیمت سینک ظرفشویی توکار

نتیجه گیری

با توجه به توضیحاتی که در متن بالا داده شده، امروزه بیشتر افراد به دلیل زیبایی و جذابیت که سینک های توکار به آشپزخانه می بخشند، از این نوع سینک بیشتر استقبال می کنند. بهتر است قبل از خرید سینک ظرف شویی علاوه بر زیبایی به نکات دیگری هم توجه شود تا بتوان سینکی مناسب با سبک آشپزخانه خریداری کرد. مستر ماکان در راستای مشتری مداری با هدف فروش اینترنتی اقدام به عرضه انواع سینک ظرفشویی با قیمت مناسب کرده است. برخی از خدمات مستر ماکان برای مشتریان عبارتند از: تحویل رایگان، خرید هوشمند، پرداخت در محل و ارسال سریع. در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانید از مشاوره رایگان قبل از خرید مستر ماکان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *