بلاگ

هود مخفی سنسوردار

هود مخفی سنسوردار

هود مخفی سنسوردار

هود مخفی سنسوردار بعد از خرید اجاق گاز نقش اساسی در آشپزخانه شما خواهد داشت. به طور کلی وجود هود در هر محیطی که اجاق گاز وجود دارد، ضروری است. ممکن است در انتخاب مدل هود کمی دچار تردید شوید؛ زیرا امروزه در بازار انواع هودهای مختلف با برندهای گوناگون موجود است که انتخاب را کمی برایتان دشوار خواهد کرد. در ادامه ما قصد داریم در مورد هود مخفی سنسوردار و هودهای هوشمند صحبت کنیم. اگر قصد خرید هود دارید، در ادامه محتوا همراه ما باشید تا بتوانید با آگاهی بیشتری برای خرید هود مخفی اقدام نمایید.

هود مخفی چیست؟

هود مخفی همان طور که از نامش مشخص است، از دید کاملاً پنهان شده و به صورت توکار داخل کابینت بالای اجاق گاز تعبیه و نصب می شود و تنها قسمت پنل کنترل آن قابل مشاهده است. زمانی که اجاق گاز روشن است هود مخفی به صورت افقی تمام دود و بوی موجود را جذب می کند.

هود هوشمند (سنسوردار) چیست؟

امروزه هودهای هوشمند و سنسوردار جای خود را در بازار باز کرده و توانستند طرفداران زیادی را جذب نمایند. این هودهای هوشمند مجهز به سنسورهای حرارتی، صوتی و تشخیص انواع بو نظیر بوی سوختگی، بوی غذا، بوی دود و غیره هستند؛ بنابراین چنانچه با هر کدام از این موارد مواجه شوند با هشدار صوتی یا زنگ خطر اهالی منزل را آگاه می کند.
هودهای سنسور دار به راحتی می توانند دستورات صوتی را اجرا نمایند؛ یعنی ابتدا صدا را تشخیص داده و سپس دستورات را گرفته و اجرا می کنند. مثلاً برای خاموش یا روشن کردن هود اعضای خانواده می توانند با دستور صوتی به راحتی این کار را انجام دهند و دیگر حتی نیازی به زدن دکمه یا استفاده از ریموت کنترل نخواهد بود.
به طور کلی اگر بخواهیم هود هوشمند یا سنسوردار را معرفی کنیم، باید بگوییم هود هوشمند مجهز به خصوصیات هوش مصنوعی بوده که می توان تنظیمات و کنترل آن را از راه دور نیز انجام داد.

هود مخفی سنسوردار

هود مخفی سنسوردار

ویژگی های هود سنسوردار

در ادامه برخی از ویژگی های هود هوشمند را بررسی خواهیم کرد.

  • قابلیت تصفیه هوای هود
مطالعه کنید
تغییر دکوراسیون حمام

یکی از کاربردهای بسیار مهم هود هوشمند تصفیه هوا است. فیلترهایی که در این هود به کار رفته به راحتی می توانند انواع گرد و خاک، انواع بو، دود، ویروس ها و میکروب ها را جذب نمایند و فضای آشپزخانه را از هر نوع آلودگی تمیز کنند. این هودهای هوشمند در جذب ذرات معلق نیز حساسیت بسیار بالایی دارند.

  • تایمر هود

اخیراً گزینه تایمر و زمان سنج به هودهای هوشمند اضافه شده است که این قابلیت را در اختیار اهالی خانه قرار می دهد تا بتوانند زمان خاموش شدن هود را از پیش تعیین کنند. با وجود ریموت کنترل می توان از راه دور یا هر نقطه ای در منزل به آسانی تنظیمات هود را انجام داد. در صفحه نمایش هود سنسوردار تمامی اخطارها و اعلان ها مشخص می شود؛ مثلاً در هنگام نشت گاز سریعاً هشدار می دهد.

  • سنسور سوختن غذا

علاوه بر تمامی قابلیت هایی که در بخش های فوق ذکر شد، هودهای هوشمند مجهز به سنسور دما و سنسور حرارت هستند که در کمترین زمان ممکن می توانند بوی سوختگی غذا را تشخیص داده و با هشدار اهالی خانه را آگاه کنند.

مطالعه کنید
جنس شیشه اجاق گاز رومیزی

ویژگی هود مخفی سنسوردار

همان طور که گفته شد هودهای مخفی سنسوردار به خاطر مزایای بی شماری که دارند، مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفتند. برخی از مزایای هود مخفی سنسوردار را در ادامه ذکر می کنیم:
• با توجه به نحوه نصب و تعبیه هود مخفی که کاملاً از دید پنهان است، دکوراسیون آشپزخانه را تحت تأثیر قرار نمی دهد؛ بنابراین از هودهای مخفی سنسوردار می توان در هر آشپزخانه ای با دکوراسیون های مختلف استفاده کرد. هود مخفی به خاطر نحوه تعبیه هیچگونه لطمه ای به یکپارچگی کابینت ها وارد نخواهد کرد.
• از نظر ابعاد و اندازه هودهای مخفی سنسوردار فضای بسیار کمی نسبت به سایر هودها اشغال می کنند؛ بنابراین در آشپزخانه های کوچک نیز می توان از این نوع هودها استفاده کرد.
• مزیت دیگر هودهای مخفی سنسوردار این است که قیمت آن ها نسبت به کارایی و ویژگی هایی که دارد بسیار مقرون به صرفه است.
• از مزایای دیگر هودهای مخفی سنسوردار می توان به نحوه نصب آن ها اشاره کرد که کاملاً موازی با صفحه اجاق گاز قرار می گیرند و به سرعت می توانند تمام ذرات چربی، دود و حرارت ناشی از آشپزی را جذب نمایند.

هود مخفی بی صدای سنسوردار

با وجود پیشرفت تکنولوژی در اکثر هودهای آشپزخانه از موتورهای بسیار قوی و فن های پیشرفته استفاده می شود که علاوه بر افزایش قدرت مکش آن ها، صدای هود نیز تا حد زیادی کاهش یافته است. هود مخفی سنسوردار نیز مجهز به این امکانات بوده به همین خاطر در هنگام فعالیت دیگر صداهای آزاردهنده ایجاد نمی کند.

مطالعه کنید
بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی و خارجی

بهترین مدل هود مخفی بازار

هودهای مخفی دارای تنوع بسیار زیادی در بازار هستند. برندهای ایرانی بسیار زیادی نیز اقدام به تولید انواع هودهای مخفی می کنند که برخی از آن ها عبارتند از:
• هود اخوان
• هود بیمکث
• هود کن
• هود مستر پلاس
• هود داتیس
• هود آلتون

هود مخفی سنسوردار

هود مخفی سنسوردار

قیمت هود مخفی سنسوردار

همان طور که احتمالاً می دانید عوامل بسیار متنوعی در تعیین قیمت محصولات مختلف تأثیر می گذارند که با توجه به آن ها نمی توان یک قیمت مشخص برای تمامی محصولات مشابه اعلام کرد. در تعیین قیمت هود مخفی سنسوردار نیز مانند سایر محصولات عوامل متعددی تأثیرگذار هستند. به عنوان مثال عوامل داخلی یا خارجی بودن هود مخفی، برند تولید کننده، متریال بکار رفته در ساخت، جنس بدنه هود و همچنین امکانات موجود آن همگی می توانند به نوعی در تعیین قیمت نهایی نقش داشته باشند.
با توجه به مزایا و امکانات موجود در هودهای مخفی سنسوردار قیمت آن ها بسیار مقرون به صرفه بوده و در واقع همه افراد می توانند نسبت به بودجه و شرایط آشپزخانه خود از میان مدل های متنوع این نوع هود بهترین گزینه را انتخاب کرده و برای خرید آن اقدام نمایند.

سخن پایانی
فروشگاه مستر ماکان با سال ها سابقه در زمینه فروش انواع هود آشپزخانه، هودهای مخفی سنسوردار را با برندهای مختلف عرضه می کند. برای خرید این نوع هودها کافیست به سایت مسترماکان مراجعه کرده و محصول موردنظر خود را ثبت سفارش نمایید.