بلاگ

آینه گرد یا مربعی برای سرویس بهداشتی بهتر است

آینه گرد یا مربعی برای سرویس بهداشتی بهتر است

آینه گرد یا مربعی برای سرویس بهداشتی بهتر است؟

آینه یکی از ضروری ترین لوازمی است که در سرویس بهداشتی مانند بالای روشویی و حمام نصب می شود. آینه وسیله ای ساده به نظر می رسد؛ ولی همین وسیله ساده در مدل ها، طرح و اندازه های متنوعی تولید می شود. انتخاب درست در خرید آینه سرویس بهداشتی نیاز به آموزش یک سری نکات کلیدی دارد. رایج ترین ابعاد طراحی شده برای آینه سرویس بهداشتی، آینه های گرد و مربعی شکل هستند که هر کدام ویژگی های خاصی دارند. در این مقاله قصد داریم با توضیح پیرامون ویژگی های این آینه ها، به این سوال پاسخ دهیم که آینه گرد یا مربعی برای سرویس بهداشتی بهتر است؟

آینه گرد یا مربعی برای سرویس بهداشتی بهتر است

آینه گرد یا مربعی برای سرویس بهداشتی بهتر است

ویژگی های آینه مربعی برای سرویس بهداشتی

آینه های مربعی و مستطیلی شکل به عنوان رایج ترین آینه های مورد استفاده در سرویس بهداشتی شناخته می شوند. این نوع آینه ها مورد پسند و سلیقه هر دو گروه افراد با سیلقه های کلاسیک و مدرن قرار می گیرند. افرادی که در سرویس های بهداشتی خود از کابینت های دیواری برای قرار دادن انواع وسیله ها استفاده می کنند، آینه های مربعی و مستطیلی گزینه مناسب تری خواهد بود. این آینه ها اغلب به صورت کشویی در مقابل کابینت ها نصب می شوند و استفاده راحت و ساده ای دارند. از آن جایی که ابعاد کاشی ها و سرامیک ها نیز مربعی یا مستطیلی شکل هستند، این نوع آینه ها می توانند به خوبی با سرامیک و کاشی ست شوند.

مطالعه کنید
آشنایی با شیرآلات دکوراتیو

ویژگی های آینه گرد برای سرویس یهداشتی

از مدرن ترین و خاص ترین ابعاد آینه های سرویس بهداشتی می توان به آینه های گرد یا بیضی شکل اشاره داشت. این نوع آینه ها علیرغم داشتن سادگی و طرح هندسی ساده، جلوه زیبا و خاصی به محیط پیرامون خود می بخشد. به طوری که در صورت وجود هر نوع اشکال کوچکی در فضای اطراف، زیبایی و چشم گیری آینه گرد آن را به چشم نمی زند. حتماً لازم نیست که ابعاد روشویی و آینه، هر دو از یک نوع باشند. برای روشویی های مستطیلی و مربعی شکل می توان از آینه های گرد یا بیضی شکل استفاده کرد. این نوع آینه ها به دلیل جلوه خاصی که دارند اغلب مورد پسند جوانان قرار می گیرند. آینه های گرد به فضا عمق بیشتری می دهند.

مناسب ترین آینه برای سرویس بهداشتی

اولین گزینه قابل توجه در انتخاب آینه برای سرویس بهداشتی، کیفیت و مرغوبیت جنس آینه است. آینه مورد استفاده در این مکان نباید مقعر یا محدب باشد و آینه های ساده مناسب ترین آینه ها برای دیدن تصویر خود هستند. همچنین آینه های بی کیفیت دارای موج های کوچک و بزرگی هستند که تصویر را بزرگتر یا کوچکتر از اندازه واقعی نشان می دهند. انتخاب نوع هندسی آینه از عوامل بعدی در انتخاب مناسب ترین آینه برای سرویس بهداشتی است. گرد یا مربعی بودن آینه علاوه بر سلیقه خریدار، به سبک و طراحی سرویس بهداشتی و همچنین مدل سایر لوازم آن بستگی دارد. در طراحی های کلاسیک اغلب از آینه مربعی و در طراحی های مدرن اغلب از آینه گرد استفاده می کنند.

مطالعه کنید
لوازم جانبی سرویس بهداشتی

قاب آینه سرویس بهداشتی

آینه های گرد در اغلب موارد نیاز به قاب ندارند؛ ولی در آینه های مربعی در برخی موارد می توان از قاب های مناسب برای اطراف آن استفاده کرد. رنگ قاب آینه متناسب با رنگ کابینت یا در سرویس بهداشتی انتخاب می شود. باتوجه به روشن بودن رنگ آینه، انتخاب رنگ تیره برای قاب اطراف آن، زیبایی خاصی خواهد داشت. قاب آینه را می توان از جنس های چوبی یا پلاستیک سفت شده انتخاب کرد. بهتر است برای سرویس بهداشتی هایی که فضای بزرگتری دارند، از قاب آینه استفاده شود.

آینه گرد یا مربعی برای سرویس بهداشتی بهتر است

آینه گرد یا مربعی برای سرویس بهداشتی بهتر است

سخن پایانی
در مطالب بالا به بررسی ویژگی های آینه های گرد و مربعی برای نصب در سرویس بهداشتی پرداخته شد. آینه های مربعی محبوبیت و کاربردهای زیادی دارند و آینه های گرد زیبایی خاصی به فضای اطراف خود می بخشند و همیشه خاص و تک هستند. فروشگاه اینترنتی مستر ماکان با ارائه بهترین تجهیزات و لوازم سرویس بهداشتی مانند آن های مربعی و گرد با برندهای معتبر در خدمت مشتریان عزیز است. برای استعلام قیمت و ثبت سفارش می توانید به سایت مستر ماکان مراجعه نمایید و سفارش خود را در سریع ترین زمان و در آدرس مورد نظر در تمامی نقاط ایران دریافت نمایید.

مطالعه کنید
افزایش عمر شیرآلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *