بلاگ

قیمت گاز استیل البرز

قیمت گاز استیل البرز

قیمت گاز استیل البرز و ویژگی های آن

داشتن یک اجاق گاز مدرن می تواند لذت آشپزی را برای ما دو چندان کند و البته جلوه زیبایی را نیز به آشپزخانه ببخشد. سال های سال است که وجود اجاق گاز در آشپزخانه یک ضرورت محسوب می شود که با توجه به همین ضرورت، کارخانه های زیادی روزانه درصدد طراحی و تولید انواع اجاق گاز هستند تا بتوانند بهترین محصول را به بازار عرضه کنند و تمام نیازهای افراد را برطرف سازند. کارخانه صنایع استیل البرز یکی از کارخانه هایی است که دارای تجارب فراوانی در زمینه تولید انواع لوازم آشپزخانه است. همچنین دارای استاندارد های معتبر ایران و CE اروپا است که نشان از استاندارد بودن محصولات تولیدی آن است. کیفیت بالای تولیدات باعث شده است این کارخانه بتواند علاوه بر بازارهای داخلی، محصولات خود را به بیش از چهل کشور در جهان از جمله اروپا، کانادا، خاورمیانه، خاور دور و اقیانوسیه صادر کند و به برندی جهانی تبدیل شود. ما نیز در ادامه قصد داریم ویژگی های گاز استیل البرز را برای شما شرح داده تا بیشتر با این محصول آشنا شوید.

گاز استیل البرز

امروزه برای بهتر کردن دکوراسیون آشپزخانه و راحت تر کردن آشپزی اغلب گازهای رومیزی به دیگر اجاق گازها ترجیح داده می شود. به همین سبب گاز استیل البرز دارای طراحی بسیار زیبا و استاندارد است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند و هم اینکه کار با آن بسیار راحت است. اما برای آشنایی بهتر با گاز استیل البرز باید ویژگی های آن را به خوبی بررسی کنیم که اگر تا آخر این مقاله همراه ما باشید با تمام مشخصات این گاز رومیزی به خوبی آشنا خواهید شد و هنگام خرید آن به شما کمک خواهد کرد.

قیمت گاز استیل البرز

قیمت گاز استیل البرز

ویژگی های گاز استیل البرز

  • نمای بسیار شیک
مطالعه کنید
سینک ظرفشویی طرح سنگ

پس از اینکه وارد آشپزخانه می شویم اولین چیزی که می تواند نظر ما را به خود جلب کند اجاق گاز است و دارا بودن طراحی زیبا در گاز استیل رومیزی می تواند چهره آشپزخانه را به کلی تغییر داده و ظاهر شیکی به آن ببخشد. در طراحی گاز استیل البرز نیز از صفحه صاف و براقی استفاده شده است که نمای بسیار زیبایی به گاز بخشیده و چشم هر بیننده ای را به خود جذب خواهد نمود.

  • دارای شیشه بسیار مقاوم

برای ساخت شیشه این گاز، از شیشه سکوریت مشکی استفاده شده است که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و حرارت است و می تواند طول عمر محصول را تا حد زیادی بالا برده و باعث شود در طولانی مدت ظاهر آن تغییر نکرده و زیبایی خود را حفظ کند.

  • دارای فندک الکتریکی

گاز رومیزی استیل البرز برای روشن شدن دارای فندک الکتریکی است که کار با آن را بسیار راحت کرده است و مصرف کننده را از هر وسیله دیگری که شعله ایجاد کند بی نیاز کرده است.

  • توان حرارتی بالا

توان حرارتی بالا می تواند یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب یک گاز رومیزی باشد زیرا نشان دهنده قدرت پخت غذا است و می تواند زمان آماده شدن غذا را مشخص کند. هر قدر توان حرارتی یک گاز بالاتر باشد غذا برای پخت به زمان کمتری نیاز دارد و با توجه به همین مورد گاز استیل البرز دارای توان حرارتی بالا است و می توان انواع غذاها را از طریق آن در کوتاه ترین زمان ممکن آماده کرد.

  • دارای ترموکوبل سریع

در تولید گاز استیل البرز وجود امنیت یکی از مهم ترین فاکتور ها عنوان شده است. زیرا اجاق گاز در آشپزخانه جزو لوازم بسیار حساس و خطرناک بوده و باید امنیت بالایی داشته باشد. در همین راستا در این گاز نیز از ترموکوبل سریع TOP TIME استفاده شده است. ترموکوبل به میزان اکسیژن هوا بسیار حساس بوده و اهمیت وجود آن زمانی مشخص می شود که شعله گاز در اثر وزش باد یا سرریز شدن غذا یا هر عامل دیگری خاموش شود و مانع از پخش گاز در محیط شود. وجود ترموکوبل می تواند از این اتفاق جلوگیری کرده و جریان گاز را قطع کند و حوادث ناگوار جلوگیری خواهد کرد.

  • ابعاد استاندارد
مطالعه کنید
بهترین برندهای تولید کننده ایرانی اجاق گاز

گاز استیل البرز دارای ابعاد استانداردی با توجه به تعداد شعله ها است که می تواند برای آشپزخانه های مختلف که ابعاد مختلفی دارند مناسب باشد. اغلب این گاز ها علاوه بر ابعاد استاندارد بدنه، دارای مشعل های استانداردی نیز هستند و می توان به راحتی انواع غذا ها را روی آن ها پخت.

  • دارای شیر های آلومنیومی

برای قسمت شیرهای این گاز از شیر های آلومنیومی با زاویه چرخش ۱۶۰ درجه استفاده شده است که مصرف کننده در کم و زیاد کردن شعله با مشکلی مواجه نشود و بتواند به خوبی میزان شعله را با توجه به نیاز خود تنظیم کند.

  • قابل تنظیم با گاز شهری و گاز سیلندری

هنگام نصب گاز استیل البرز شما امکان متصل نمودن گاز شهری و گاز سیلندری مایع را خواهید داشت که امکان کار با آن را برای شما راحت تر خواهد کرد و اینکه امکان استفاده از آن را در شهر هایی که گاز شهری نیز وجود ندارد امکان پذیر خواهد کرد.

  • دارای مصرف انرژی A

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که می تواند در انتخاب گاز رومیزی بسیار تاثیر گذار واقع شود مصرف انرژی آن است. در گاز استیل البرز استاندارد مصرف انرژی A است؛ یعنی از پایین ترین حد مصرف با بالاترین کارایی برخوردار است و در برچسب انرژی توسط سبز پررنگ نمایش داده می شود.

  • امکان تمیزی راحت

صفحه استیل ضد خش به کار رفته روی این گاز رومیزی باعث می شود که مواد غذایی به آن نچسبیده و بتوان به راحتی آن را تمیز کرد و برای خانوم های خانه داری که دارای حساسیت بالایی هستند و به تمیزی و نظافت صفحه گاز اهمیت زیادی می دهند بسیار قابل توجه واقع می شود.

قیمت گاز استیل البرز

قیمت گاز استیل البرز

قیمت گاز استیل البرز

یکی از با کیفیت ترین محصولاتی که در بازار وجود دارد و به عنوان رقیبی بسیار جدی برای دیگر گاز های رومیزی محسوب می شود گاز استیل البزر است. نمی توان قیمت مشخصی را برای گاز استیل البرز در نظر گرفت زیرا این محصول نیز تحت تاثیر نوسانات بازار قرار گرفته و قیمت آن بالا و پایین می شود. اما حدود قیمت آن را می توان بین دو ملیون تا شش ملیون متغیر دانست که البته فاکتور های زیادی همچون تعداد شعله، ابعاد آن و … در قیمت تمام شده آن تاثیر گذار خواهند بود.

مطالعه کنید
راهنمای خرید سینک گوشه ای

سخن آخر
آشپزخانه قلب خانه است و یک آشپزخانه زیبا و مجهز می تواند در در دکوراسیون کلی منزل تاثیر بسزایی بگذارد. یکی از اجزای مهم یک آشپزخانه گاز آن است که هم در کیفیت آشپزی موثر بوده و هم در زیبایی محیط آشپزخانه تاثیر خواهد گذاشت. گاز استیل البرز یکی از بهترین انتخاب های شما با توجه به ویژگی های منحصر به فرد آن خواهد بود. مستر ماکان یکی از عرضه کنندگان انواع گاز استیل البرز است که می تواند این محصول را با بهترین قیمت بازار و بالاترین کیفیت موجود به شما ارائه کند. برای دسترسی به این فروشگاه می توانید از طریق مراجعه به سایت آن ها به محصولات دسترسی پیدا کنید. همچنین شرایط کرونایی حال جامعه که امکان خرید حضوری را برای همه افراد جامعه سخت کرده است خرید اینترنتی دارای بیشترین طرفدار است و سایت مستر ماکان نیز امکان خرید اینترنتی انواع اجاق گاز به خصوص گاز استیل را برای شما مهیا کرده است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *