بلاگ

مزایا و معایب توالت دیواری یا وال هنگ

مزایا و معایب توالت دیواری یا وال هنگ

بررسی مزایا و معایب توالت دیواری یا وال هنگ

زمانی که صحبت از انتخاب و خرید توالت فرنگی است، توالت های دیواری یا وال هنگ یکی از محبوب ترین گزینه های طراحان دکوراسیون داخلی است. چراکه توالت های وال هنگ، همانند بسیاری از تجهیزات منزل که به دیوار نصب می شوند، مشکل کمبود فضا را تا حد زیادی حل کرده اند. به علاوه با پنهان شدن تجهیزات جانبی سرویس توالت، به زیبایی و شیک شدن فضای سرویس بهداشتی افزوده شده است. اما اگر شما هم قصد تهیه توالت فرنگی برای فضای سرویس بهداشتی خود را دارید، ممکن است همچنان در خرید توالت وال هنگ یا توالت فرنگی معمولی مردد باشید. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی مزایا و معایب توالت دیواری یا وال هنگ در مقایسه با توالت فرنگی معمولی بپردازیم؛ تا شما با توجه به نکات ذکر شده خریدی مطمئن و آگاهانه داشته باشید.

مزایای خرید توالت دیواری یا وال هنگ

۱٫ بهینه سازی فضای سرویس بهداشتی: توالت وال هنگ، به دلیل نصب توکار تجهیزات در داخل دیوار (فلاش تانک یا استراکچر و پایه) و حذف شیر پرکن و شیلنگ از دید، مشکل همیشگی و اصلی کمبود فضا در خانه های آپارتمانی با متراژ کم را حل کرده است. با انتخاب توالت وال هنگ و حذف پایه های جا گیر با استفاده از لوله کشی، تجهیزات و فلاش تانک توکار، فضای محیط سرویس بهداشتی یا حمام جای بیشتری خواهد داشت.

مطالعه کنید
مزایا و معایب پکیج دیواری و آبگرمکن دیواری

۲٫ زیباسازی فضای سرویس بهداشتی: توالت دیوای یا وال هنگ، به دلیل از دید پنهان کردن تجهیزات جانبی، ظاهری خلوت، زیبا و شیک تری به فضای سرویس بهداشتی یا حمام شما می بخشد.

۳٫ بهینه سازی در مصرف: در سرویس توالت وال هنگ از روش‌های بهینه سازی گردش آب و فاضلاب استفاده می شود، در نتیجه در مصرف آب تا ۳۰ درصد صرفه جویی می شود.

۴٫ استحکام و مقاومت بالا: در توالت وال هنگ از کل محیط دیوار به عنوان تکیه گاه استفاده می شود، در نتیجه در قیاس با پایه در توالت های معمولی، استحکام بیشتری دارد. به علاوه در ساختار استراکچر توالت وال هنگ فلز به کار رفته است که به مقاومت بیشتر ساختاری آن در برابر ضربه و فشار اضافه می کند. توالت وال هنگ قابلیت تحمل وزن تا بالای ۴۰۰ کیلوگرم را دارد.

۵٫ کاهش سروصدا سرویس بهداشتی: هنگامی که از تجهیزات لوله کشی و فلاش تانک توکار در توالت وال هنگ استفاده می شود، صدای عبور آب به کمترین میزان خود می رسد. این مزیت به خصوص در خانه های کوچک که صدای استفاده از سرویس بهداشتی برای ساکنین مزاحمت ایجاد می کند؛ بسیار سودمند می باشد.

۶٫ شستشو و نظافت آسان تر سرویس بهداشتی: شستشوی توالت های فرنگی معمولی به دلیل وجود نقاط کور در سرویس بهداشتی و عدم دسترسی راحت به زیر پایه های نگهدارنده، پشت پایه ها و پشت فلاش تانک کار آسانی نیست. اما با داشتن توالت وال هنگ، به دلیل وجود فاصله از زمین و توکار بودن تجهیزات، نظافت و شستشو به مراتب بسیار راحت تر خواهد بود.

مطالعه کنید
روش تمیز کردن هود شومینه ای

۷٫ قابلیت تنظیم ارتفاع توالت دیواری: در توالت های فرنگی معمولی، ارتفاع توالت وابسته به ارتفاع پایه نگهدارنده و ثابت است. اما در توالت وال هنگ یا دیواری این ارتفاع قابل تنظیم متناسب با نیاز افراد است.

مزایا و معایب توالت دیواری یا وال هنگ

مزایا و معایب توالت دیواری یا وال هنگ

معایب خرید توالت دیواری یا وال هنگ

۱٫ نصب دشوارتر: برای نصب یا تعویض و تعمیر توالت وال هنگ، به افراد متخصص نیاز است. به علاوه به دلیل نصب توکار تجهیزات، لازم است پیش از کاشی کاری سرویس بهداشتی، مراحل اولیه نصب انجام پذیرد. اما سرویس توالت معمولی برای نصب یا تعویض به تجهیزات و تخصص کمتری نیاز دارد.

۲٫ نیاز به فضای کافی دیوار:اگرچه توالت وال هنگ در فضای بیرونی، جای کمتری را اشغال می کند و به فضای زیادی نیاز ندارد؛ اما برای نصب تجهیزات توکار مانند فلاش تانک در داخل دیوار، لازم است تا دیوار از ضخامت قابل قبولی برخوردار باشد. بنابراین توالت وال هنگ مناسب سرویس های بهداشتی با دیوارهای نازک و دارای قطر کم نیست.

مطالعه کنید
علت کم بودن شعله اجاق گاز رومیزی

۳٫ هزینه بالا: علاوه بر قیت بالاتر توالت وال هنگ، هزینه نصب و تعویض توالت وال هنگ یا دیواری نیز در مقایسه با توالت معمولی بیشتر است؛ چراکه به نصاب یا تعمیرکار متخصص نیازمند است.

۴٫ تعمیر دشوار: اگر تجهیزات بیرونی و روکار توالت وال هنگ خراب شود، هزینه تعمیر یا تعویض آن ها با تجهیزات توالت معمولی تفاوتی نخواهد داشت. اما در صورت خرابی تجهیزات توکار توالت وال هنگ، به دلیل نیاز به تخریب دیوار و هزینه بنایی، در کنار زمان بر بودن تعمیر، هزینه ای به مراتب بالاتر نسبت به توالت های فرنگی معمولی در پی خواهد داشت. البته توکار بودن اکثر تجهیزات اصلی توالت وال هنگ، احتمال خرابی و نیاز به تعویض آن‌ها را کمتر می کند.

مزایا و معایب توالت دیواری یا وال هنگ

مزایا و معایب توالت دیواری یا وال هنگ

معرفی محصول
با چشم پوشی از هزینه بالاتر توالت وال هنگ، می توان گفت با توجه به مزیت های بسیاری که دارد گزینه ی مناسب تری برای انتخاب در سرویس بهداشتی است. امروزه در بسیاری از خانه های مدرن و بازسازی شده از توالت های دیواری یا وال هنگ استفاده می شود. اگر شما قصد خرید توالت دیواری دارید، می توایند با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی مسترماکان، که عرضه کننده بهترین توالت های وال هنگ با تنوع بسیار و کیفیت عالی می باشد؛ با مشاوره و اطمینان، خریدی سودمند و رضایت بخش انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *