بلاگ

شیرآلات لوکس و لاکچری چه ویژگی هایی دارند؟

شیرآلات لوکس و لاکچری چه ویژگی هایی دارند

 

بعضی افراد دوست دارند جایی که زندگی می‌کنند پر از لوازم و تجهیزات مدرن باشد. شیرآلات لوکس و لاکچری از آن دسته تجهیزات ساختمانی هستند که زیبایی خاصی را به محیط پیرامون خود می‌بخشند. استفاده از شیرآلات با سبک قدیمی برای خانه‌های مجلل و مدرن، مناسب نیستند و همچنین استفاده از شیرآلات لوکس و لاکچری لذت و هیجان خاصی برای برخی افراد ایجاد می‌کنند. امروزه با پیشرفت علم صنعت و طراحی، شیرآلات لوکس و لاکچری در انواع مدل‌های متنوع تولید می‌شوند. شیرآلات لوکس و لاکچری را به‌راحتی می‌توان با دیگر لوازم آشپزخانه یا سرویس‌های بهداشتی هماهنگ کرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع شیرآلات لوکس و لاکچری و همچنین برخی از ویژگی‌های مهم آن‌ها بپردازیم. در ادامه با مسترماکان همراه باشید.

 

انواع شیرآلات لوکس و لاکچری

در سال‌های اخیر شیرآلات در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. برخی از انواع شیرآلات که به دلیل کیفیت جنس بالا یا داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد با نام شیرآلات لوکس و لاکچری شناخته می‌شوند عبارتند از:

شیرآلات اهرمی

شیرآلات اهرمی لوکس دارای یک دستگیره اهرمی هستند. با پایین و بالا بردن دستگیره اهرمی می‌توان جریان آب را قطع و وصل کرد. همچنین برای تعیین دمای آب، دستگیره اهرمی را به سمت راست یا چپ حرکت می‌دهند. شیرآلات اهرمی لاکچری استفاده بسیار آسانی دارند.

شیرآلات لوکس و لاکچری چه ویژگی هایی دارند

شیرآلات لوکس و لاکچری چه ویژگی هایی دارند

شیرآلات چشمی

این نوع شیرآلات لوکس، دارای حسگر یا سنسور هستند. با جلو آوردن دست این سنسورها فعال می‌شوند و جریان آب وصل می‌شود و با کنار کشیدن دست، جریان آب قطع می‌شود. شیرآلات چشمی لاکچری با نام شیرآلات هوشمند نیز شناخته می‌شوند. شیرآلات چشمی با استفاده از برق کار می‌کنند، ولی به همراه آن‌ها باتری نیز نصب شده است تا به هنگام قطع جریان برق، بتوان از آب استفاده کرد.

شیرآلات لوکس و لاکچری چه ویژگی هایی دارند

شیرآلات لوکس و لاکچری چه ویژگی هایی دارند

شیرآلات فشاری

شیرآلات فشاری لوکس شیرآلاتی هستند که روی آن‌ها دکمه‌هایی نصب شده است. با فشار دادن این دکمه‌ها، به راحتی و به سرعت جریان آب قطع و وصل می‌شود. همچنین دکمه‌هایی با علامت مثبت و منفی روی شیرآلات فشاری لاکچری نصب شده است که با استفاده از این دکمه‌ها درجه دمای آب را می‌توان کم یا زیاد کرد.

مطالعه کنید
مزایا و معایب آبگرمکن برقی

 

ویژگی های شیرآلات لوکس و لاکچری

  • بسیار شیک و زیبا و منحصربه‌فرد هستند.
  • به دلیل طراحی‌های هوشمندانه‌ای که دارند، جریان آب به سرعت قطع و وصل می‌شود؛ بنابراین در مصرف آب صرفه جویی بیشتری می‌توان کرد.
  • با طراحی‌های متنوعی که دارند، به راحتی می‌توان رنگ و مدل آن را با دیگر لوازم محیط پیرامون هماهنگ کرد.

 

طراحی شیرآلات لوکس و لاکچری

شیرآلات چراغ دار

این نوع شیرآلات مجهز به تکنولوژی نوری پیشرفته هستند. نوری که به هنگام وصل شدن جریان آب روشن می‌شود، لامپ‌های کوچک LED هستند. رنگ این لامپ‌ها را می‌توان طبق سلیقه، انتخاب کرد. شیرآلات چراغ دار معمولاً در شیرآلات آشپزخانه کاربرد بیشتری دارند.

شیرآلات لوکس و لاکچری چه ویژگی هایی دارند

شیرآلات لوکس و لاکچری چه ویژگی هایی دارند

شیرآلات آبشاری

جریان آب در شیرآلات آبشاری به صورت آبشار سرازیر می‌شود. این شیرآلات معمولاً برای ارتفاع‌های بالا مانند سر دوش حمام و شیر وان‌ها مناسب هستند. جریان آبشاری آب، جلوه‌ای زیبایی دارند که در بعضی از این شیرآلات از چراغ نیز استفاده می‌شود.

مطالعه کنید
فاکتورهای قیمت اجاق گاز سارگاتی

شیرآلات ملودی دار

طراحی شیرآلات ملودی دار به‌گونه‌ای است که به هنگام وصل شدن جریان آب، ملودی و موسیقی مشخصی از سمت شیرآلات به گوش می‌رسد. نوع این ملودی و آهنگ را می‌توان انتخاب کرد. با قطع شدن جریان آب، صدای ملودی نیز قطع می‌شود. بیشتری در سر دوش‌های حمام از این نوع شیرآلات استفاده می‌شود.

 

فاکتورهای مؤثر در قیمت شیرآلات لوکس و لاکچری

قیمت شیرآلات به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برخی از موارد مهم در تعیین قیمت شیرآلات لوکس عبارتند از:

جنس

شیرآلات لوکس و لاکچری در جنس‌های مختلف تهیه و تولید می‌شوند. جنس آن‌ها معمولاً از نیکل، کروم، مس، برنج و… است و گاهی اوقات از روکش طلا نیز در بعضی از شیرآلات استفاده می‌شود. هریک از این جنس‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. هرچه مزیت‌های جنس شیرآلات لوکس بیشتر باشد، آن جنس ارزش بیشتری دارد، بنابراین قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

طراحی

بزرگ‌ترین ارزش و مزیتی که شیرآلات لوکس و لاکچری بر دیگر شیرآلات دارند، طراحی لاکچری آن‌ها است. برای طراحی این شیرآلات هزینه‌های زیادی برای کارشناسان زمینه طراحی پرداخت می‌شود؛ بنابراین هرچه طراحی شیرآلات لوکس، خاص‌تر باشد بر قیمت تمام شده شیرآلات نیز تأثیر خواهد داشت.

شیرآلات لوکس و لاکچری چه ویژگی هایی دارند

شیرآلات لوکس و لاکچری چه ویژگی هایی دارند

کیفیت

تولیدکنندگان و برندهای معتبر برای تولید شیرآلات لوکس و لاکچری، کیفیت بالایی را در نظر می‌گیرند. این کیفیت هم از لحاظ مرغوبیت جنس و هم از لحاظ کارایی خوب شیرآلات در نظر گرفته می‌شوند. در نتیجه هرچه شیرآلات با کیفیت باشد و عمر مفید طولانی داشته باشند، قیمت آن‌ها بیشتر خواهد بود.

مطالعه کنید
ویژگی های شیرآلات شودر

رنگ

شیرآلات لوکس و لاکچری دارای رنگ بندی متنوعی هستند. بعضی رنگ‌های خاص به دلیل هزینه بالایی که در تولید آن‌ها مصرف می‌شود، قیمت بالایی دارند.

 

خرید شیرآلات لوکس و لاکچری

شما می‌توانید برای خرید انواع شیرآلات از محصولات مسترماکان دیدن کنید. هدف این فروشگاه اینترنتی ارائه محصولات با کیفیت با قیمت بسیار مناسب است. همچنین می‌توانید از کارشناسان بخش فروش جهت خرید یا استعلام قیمت مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *