بلاگ

بهترین برندهای روشویی ایرانی

بهترین برندهای روشویی ایرانی

معرفی بهترین برندهای روشویی ایرانی

روشویی یکی از اجزای کاربردی در هر خانه ای به شمار می رود که به صورت کلی روزانه چند بار مورد استفاده قرار می گیرد و شکل ظاهری آن تأثیر به سزایی بر روی دکوراسیون داخلی منزل دارد. امروزه برندهای مختلفی از روشویی ایرانی و خارجی در بازار موجود هستند؛ اما در تحقیقات انجام شده روشویی ایرانی میزان مشتریان بیشتری را در داخل کشور ایران به خود اختصاص می‌دهد. به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم به معرفی بهترین برندهای روشویی ایرانی بپردازیم. اگر به دنبال خرید روشویی با کیفیت ایرانی هستید، خواندن این مقاله به شما توصیه می شود.

بهترین برندهای روشویی ایرانی

بهترین برندهای روشویی ایرانی

روشویی ویتا

یکی از مهم ترین برند های روشویی ایرانی روشویی ویتا است که در بازار امروز مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. این روشویی از انواع روشویی های کابینتی به شمار می‌رود و در قسمت زیر خود دارای کابینت است که برای قرار دادن وسایل بسیار کارآمد است.
روشویی ویتا به دلیل دارا بودن زیبایی چشمگیر، قیمت مقرون به صرفه، طرح‌های مختلف و غیره در بازار امروز شناخته شده است و تولید کنندگان آن سعی نموده اند با استفاده از بهترین مواد اولیه و مواد اولیه دوستدار محیط زیست محصول را تولید نمایند تا به محیط زیست آسیبی وارد نشود.

مطالعه کنید
سینک ظرفشویی دوقلو

روشویی ورتا

برند ورتا را می توان یکی دیگر از برندهای مهم در زمینه تولید روشویی دانست. یکی از مهم ترین دلایل کیفیت بالای این برند از روشویی این است که در تولید آن از انواع مختلف رنگهای کوره ای استفاده شده است. رنگ ها با استفاده از کوره های داغ به خوبی بر روی این محصول تثبیت شده‌اند. به همین دلیل در هنگام استفاده طولانی مدت از روشویی رنگ آن به هیچ عنوان تغییر پیدا نخواهد کرد.‌
یکی دیگر از دلایلی که باعث محبوبیت روشویی برند ورتا شده است این است که این محصول دارای ضمانت نامه و گارانتی یک ساله است و در صورت ایجاد هرگونه مشکل در روشویی در طول یکسال می توانید آن را بازگشت دهید.

برند لوتوس

روشویی های برند لوتوس به دلیل تنوع بالا در شکل ظاهری و جنس در بازار امروزه شناخته شده هستند و انواع مختلف این محصول در جنس های مختلف سرامیکی، چوبی، آهنی و غیره به دست مصرف کنندگان می رسند.
اگر به دنبال خرید انواع مختلف روشویی مدرن، روشویی کلاسیک، روشویی چوبی و … هستید، تنوع بالای روشویی های برند لوتوس را از دست ندهید.

مطالعه کنید
چرا شیشه گاز صفحه ای می شکند

برند رزتی

روشویی هایی که از برند رزتی هستند، علاوه بر دارا بودن زیبایی، کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی دارند. در واقع هدف شرکت تولید کننده روشویی های برند رزتی ارائه محصولاتی با زیبایی چشمگیر و کیفیت بالا است.
یکی از مهم ترین دلایلی که باعث معرفی برند رزتی به عنوان برند برتر روشویی های ایرانی می شود این است که در شرکت رزتی به فضای داخلی منازل مختلف توجه ویژه شده است. روشویی ها در اندازه های متفاوت کوچک و بزرگ و در رنگ بندی های متفاوت به دست مصرف کنندگان می رسند.

برند هلا

این برند از روشویی ایرانی به تولید روشویی های لوکس و با کیفیت اشتغال دارد و رنگ های متفاوتی از این محصول را در اختیار خریداران قرار می دهد. یکی از زیباترین روشویی هایی که در برند هلا می توانید مشاهده کنید، روشویی های گلدن بلک هستند که دارای سنگ های تیره با رگه های طلایی رنگ هستند.
برند هلا انواع مختلف سینک های گرانیتی، سینک های سرامیکی و غیره را با کیفیت بالا به دست مشتریان می‌رساند و یکی دیگر از مزایای استفاده از این روشویی ها در کنار زیبایی و کیفیت بالا، قیمت اقتصادی آنها است.

انواع مختلف روشویی در برندهای ایرانی

در برندهای ایرانی روشویی در دو نوع متفاوت به دست مشتریان می رسد:
۱٫ روشویی کابینتی: روشویی کابینتی همانطور که از نامش پیداست در قسمت پایین خود دارای کابینت برای قرار دادن وسایل است. این نوع روشویی به دلیل دارا بودن جای زیاد برای قرار دادن وسایل مورد استقبال است؛ اما افرادی که سرویس بهداشتی منزلشان کوچک است نمی توانند از این محصول استفاده کنند.
۲٫ روشویی دیواری: این محصول بر روی دیوار نصب می شود و دیگر کابینت ندارد و در قسمت زیرین آن تنها یک لوله برای خارج کردن آب اضافی تعبیه شده است.

بهترین برندهای روشویی ایرانی

بهترین برندهای روشویی ایرانی

خرید روشویی از مستر ماکان

سایت اینترنتی مستر ماکان از سایت‌های اینترنتی همواره در دسترس در کشور ایران به شمار می رود که به راحتی با مراجعه به آن می توانید انواع مختلف روشویی های ایرانی را مشاهده نمایید و قیمت آنها و همچنین کیفیت محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید.
از جمله مهم ترین مزایای خرید روشویی از مستر ماکان می‌توان به قیمت مناسب و اقتصادی محصولات، تنوع بالای محصولات در بین سایر فروشگاه ها و همچنین امکان خرید غیر حضوری اشاره کرد که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های کلی می‌شود. به همین دلیل کافیست با چند کلیک ساده، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

مطالعه کنید
انواع آبکاری شیرآلات 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *