بلاگ

بهترین ست سرویس بهداشتی

بهترین ست سرویس بهداشتی

راهنمای انتخاب بهترین ست سرویس بهداشتی

یکی از مهم ترین و پر رفت وآمدترین مکان های هر خانه، سرویس بهداشتی و توالت است. امروزه علاوه بر قواعدی که در راستای حفظ بهداشت و نظافت سرویس بهداشتی می بایست مد نظر گرفت، مسئله زیبایی و تناسب متریال و رنگ عناصر داخلی با هم نیز اهمیت زیادی در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی دارد. ست سرویس بهداشتی نیز به عنوان یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین عناصر موجود در سرویس های بهداشتی در زیبایی و تناسب فضای داخلی نقش چشمگیری دارد. اما ویژگی های بهترین ست سرویس بهداشتی متناسب با محیط داخلی چیست؟ در انتخاب ست سرویس بهداشتی به چه مواردی می بایست توجه کرد؟ این مقاله قصد دارد تا با ارائه نکاتی در رابطه با انتخاب بهترین ست سرویس بهداشتی، شما را در خرید این وسایل مهم در دکور توالت و سرویس بهداشتی، راهنمایی کند. در ادامه با مسترماکان همراه باشید.

ست سرویس بهداشتی چیست؟

سرویس بهداشتی، نقطه حساس و پراهمیتی در معماری هر فضای داخلی به حساب می‌آید. از طرفی عناصر مختلفی می توانند بر زیبایی فضای سرویس بهداشتی منازل تأثیرگذار باشند. برای مثال طراحی کاشی ها، رنگ و مدل شیرآلات از جمله این موارد هستند به دلیل رعایت بهداشت، مصرف آب و شستشوی مرتب این فضا ، لازم است تا تجهیزات موجود در سرویس بهداشتی اعم از شیرآلات و ست بهداشتی، از مقاومت و کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند تا در اثر تماس با آب و رطوبت موجود دچار خرابی و پوسیدگی زود هنگام نشوند.
به علاوه زیبایی ست سرویس بهداشتی تأثیر بسزایی در زیبایی فضای سرویس بهداشتی دارد. ست سرویس بهداشتی در مقایسه با سایر تجهیزات سرویس بهداشتی مانند شیرآلات و روشویی، معمولاً قیمت کمتری دارند. اما این عامل سبب نمی شود که از اهمیت و کارایی آن ها در فضای توالت و سرویس بهداشتی کاسته شود.
با در نظر گرفتن فاکتور هایی که در این مقاله به آن ها اشاره می شود، می‌توانید انتخاب بهتری برای خرید ست سرویس بهداشتی داشته باشید.

مطالعه کنید
نشانه های مهم در فر و اجاق گاز

هر ست سرویس بهداشتی شامل چه مواردی است؟

تعداد اقلام ست سرویس بهداشتی معمولاً بین ۳ تا ۸ مورد می باشد. شما می توانید از این بین، مهم ترین موارد مورد نیاز را انتخاب کنید.
این اقلام شامل موارد زیر است:
• سطل درب دار
• برس و فرچه مخصوص توالت
• جا صابون مایع
• جا صابون جامد
• جا مسواکی
• آویز حوله
• جا پنبه
• لیوان

بهترین ست سرویس بهداشتی

بهترین ست سرویس بهداشتی

بهترین ست سرویس بهداشتی چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی در انتخاب ست سرویس بهداشتی به سه عامل اصلی باید توجه کرد:
۱- کارایی و عملکرد مناسب
هر یک از اجزای ست سرویس بهداشتی، با وجود سادگی طراحی، بایستی کارایی مد نظر خود را با طور کامل و با کیفیت بالا داشته باشند. درست است که در نگاه اول تمام اقلام انواع ست بهداشتی شبیه به هم هستند، اما رعایت نکات کوچکی در طراحی این اجزا تأثیرات بزرگی در سهولت در استفاده و افزایش کارآیی آن ها خواهد داشت. برای مثال سطل ست سرویس بهداشتی می بایست دارای دربی باشد که به آسانی و بدون نیاز تماس مستقیم با دست، باز و بسته شود. یا حجم مخزن مایع دستشویی در حالت استاندار طراحی شود. بنابراین در هنگام انتخاب ست سرویس بهداشتی به طراحی و نحوه کار هر یک از اجزا توجه کنید. و گزینه ای را انتخاب کنید که در سهولت و نگهداری راحت و بهینه باشد.
۲- کیفیت و طول عمر بالا
ست سرویس بهداشتی از جنس‌های مختلفی از جمله فلزات، سرامیک، استیل، میناکاری چدن، پلاستیک، آکریلیک و شیشه ساخته می شود. برخی از ارقام ست سرویس بهداشتی نیز از ترکیب چندین جنس با هم تشکیل می شود. هم چنین تنوع در رنگ بندی ست سرویس بهداشتی زیاد است اما معمولاً اکثر ست های سرویس بهداشتی به خاطر رعایت نظافت و پاکیزگی در رنگ های روشن به خصوص روشن ساخته و عرضه می شوند.
یکی از مهم ترین نکات در انتخاب محصولات ست سرویس بهداشتی، ضد آب بودن مواد آن است. زیرا در صورتی که ست سرویس بهداشتی ضدآب نباشد، به دلیل وجود رطوبت و شستشوی منظمی که در فضای سرویس بهداشتی وجود دارد، به‌مرور زمان دچار پوسیدگی و کهنگی می شود. از طرفی ست سرویس بهداشتی باید در برابر مواد ضد عفونی و شوینده نیز که در سرویس بهداشتی و توالت زیاد مصرف می شود، مقاوم باشد.
۳- زیبایی و تناسب با دکوراسیون
ست سرویس بهداشتی در انواع رنگ ها و مدل های مختلف طراحی می شود. برای خلق زیبایی در فضای سرویس بهداشتی بایستی اول به تناسب حجم محیط با اندازه های ست سرویس بهداشتی دقت کرد. شما می توانید با توجه به حجم فضای سرویس بهداشتی و نیاز، تنها اقلام ضروری ست سرویس بهداشتی خود را تهیه کنید.
تنوع رنگی ست سرویس بهداشتی سبب شده که برای ست کردن آن‌ها با سایر عناصر فضای سرویس بهداشتی، انتخاب های زیادی داشته باشید. مثلا اگر شیرآلات و دستگیره های طلایی در سرویس بهداشتی دارید، انتخاب تم رنگی مشکی-طلایی ست سرویس بهداشتی برای دو چندان کردن زیبایی بسیار مناسب است. برای تهیه یک ست سرویس بهداشتی که با تم دکوراسیون سرویس بهداشتی شما متناسب باشد، لازم است آگاهی نسبی درباره رنگ های مکمل و متضاد که در کنار هم زیبایی محیط را بیشتر می کنند داشته باشید.
توجه داشته باشید که انتخاب رنگ ‌های تیره برای ست سرویس بهداشتی در مقایسه با رنگ‌ های روشن لک بیشتری می‌گیرند و نیاز به نظافت و تمیزی بیشتر دارند.

بهترین ست سرویس بهداشتی

بهترین ست سرویس بهداشتی

معرفی محصول
در این مقاله سعی کردیم تا به شما درباره اهمیت کیفیت ست سرویس بهداشتی در دوام و کارایی آن و هم چنین نقشی که در زیبایی دکوراسیون سرویس بهداشتی دارد، مطالبی ارائه دهیم. تنوع بسیار زیادی در طراحی و مدل و رنگ بندی انواع ست سرویس بهداشتی وجود دارد که به شما اجازه می دهد دستتان در انتخاب بهترین و مناسب ترین گزینه باز باشد. فروشگاه اینترنتی مستر ماکان یکی از بهترین فروشگاه های کشور به روش آنلاین می باشد که شما می توانید انواع متفاوتی از مرغوب ترین و بهترین اقلام ست سرویس بهداشتی را در این فروشگاه مشاهده کنید، محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت خرید سودمند و مطمئنی داشته باشید.

مطالعه کنید
هود مخفی سنسوردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *