بلاگ

خرید سینک ظرفشویی سنگی

خرید سینک ظرفشویی سنگی

هنگام خرید سینک ظرفشویی سنگی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

سینک ظرفشویی یکی از مهم‌ترین نقاط هر آشپزخانه ای است که تمیزی و زیبایی آن تاثیر به سزایی بر روی تمیزی بیشتر ظرف ها و زیبایی کلی نمای داخلی آشپزخانه دارد. در سال‌های اخیر انواع مختلفی از سینک های ظرفشویی وارد بازار شده اند که در اکثر موارد از جنس های فلزی هستند، اما در برخی از موارد می توانید سینک ظرفشویی را از جنس سنگی نیز خریداری کنید که علاوه بر دارا بودن جلوه ویژه، میزان ماندگاری بالاتر و بیشتری نیز دارد. در این مقاله قصد داریم به برخی از نکات درباره خرید سینک ظرفشویی سنگی اشاره کنیم، بنابراین اگر به دنبال خرید محصولی ویژه و یونیک هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

رنگ های مختلف سینک ظرفشویی سنگی

به صورت کلی سینک ظرفشویی سنگی دارای دو رنگ زیر است:
• سفید: رنگ سفید به دلیل دارا بودن زیبایی و جلوه خاص می‌تواند فضای آشپزخانه شما را تا حدود زیادی بزرگتر نشان بدهد، به علاوه احتمال ایجاد رسوب بر روی آن بسیار کم است.
• مشکی: استفاده از سینک مشکی در فضاهای داخلی ساختمان زیبایی و جلوه خاص دارد، زیرا اگر آشپزخانه شما تماماً دارای رنگ سفید و یا رنگ های روشن باشد، استفاده از سینک ظرفشویی سنگی مشکی رنگ، در فضای داخلی آشپزخانه جلوه ای خیره کننده به شمار می رود.

مطالعه کنید
هود مخفی چیست؟

نکاتی برای خرید سینک ظرفشویی سنگی

• دقت به اندازه: یکی از مهم ترین نکاتی که برای خرید سینک ظرفشویی سنگی باید مورد توجه قرار گیرد، دقت به اندازه آن است؛ زیرا این سینک ظرفشویی در سایز های متفاوت مانند سایزهای تک لگن و دو لگن قابل خریداری است و افراد می‌توانند با توجه به میزان استفاده از سینک انواع متفاوت آن را استفاده کنند، اما در اکثر موارد استفاده از انواع دو لگن رواج بیشتری دارد.
• توجه به عمق سینک ظرفشویی: عمق سینک ظرفشویی در هنگام خرید این محصول یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد. به صورت کلی اگر این محصول بیش از اندازه عمیق باشد، امکان دسترسی به ظرف ها در داخل سینک تا حدود زیادی کمتر می شود و اگر این محصول از عمق خیلی کم برخوردار باشد باعث می شود آب به راحتی به محل‌های مختلف پاشیده شود و فضا را کثیف کند، به همین دلیل سعی کنید سینک هایی با عمق کاملا مناسب و مطابق با استاندارد خریداری کنید.
• شکل سینک ظرفشویی: سینک ظرفشویی سنگی در شکل های مختلف مانند مستطیلی، مربعی، دایره ای، بیضی و غیره در بازار وجود دارد. مشتریان می‌توانند با توجه به سلیقه خاص خود، محصول مورد نظر را انتخاب کنند؛ اما در اکثر موارد سینک های مستطیلی به دلیل سهولت بیشتر در شستشوی ظروف و همچنین پاشیده نشدن آب به اطراف، مشتریان بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند.

خرید سینک ظرفشویی سنگی

خرید سینک ظرفشویی سنگی

انواع مختلف سینک ظرفشویی سنگی

امروزه در بازار سینک ظرفشویی سنگی در دو نوع متفاوت در اختیار خریداران قرار می گیرد که عبارتند از:
۱٫ سینک ظرفشویی سنگ مصنوعی: این محصول همانطور که از نامش پیداست با استفاده از سنگ مصنوعی تولید شده است و به دست مصرف کنندگان می رسد. استفاده از این محصول به دلیل قیمت نسبتا پایین آن رواج بسیار زیادی پیدا کرده است.
۲٫ سینک ظرفشویی سنگ طبیعی: سینک ظرفشویی سنگ طبیعی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در اکثر موارد از سنگ هایی مانند گرانیت تولید می شود. گرانیت به کار رفته در این نوع سینک ظرفشویی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در برابر خط و خش و ضربات کاملاً مقاوم است. به همین دلیل می توان گفت با صرف هزینه های بیشتر برای خرید سینک ظرفشویی سنگ طبیعی می توانید محصولی با کیفیت بالا تر در اختیار داشته باشید.

مطالعه کنید
سینک ظرفشویی در آشپزخانه

عوامل موثر بر روی قیمت سینک ظرفشویی سنگی

• اندازه سینک ظرفشویی تاثیر به سزایی بر روی قیمت آن دارد برای مثال سینک یک لگنه دارای قیمت پایین تر نسبت به سینک دو لگنه و سینک دو لگنه دارای قیمت پایین تر نسبت به سینک های چند لگن است.
• سینک هایی که از سنگ طبیعی تولید شده باشند، همواره دارای قیمت بالاتر نسبت به سینک های سنگ مصنوعی هستند.
• اگر در ساختار سینک های سنگی از سنگ مرمر استفاده شود علاوه بر بالاتر رفتن کیفیت محصول، قیمت آن نیز تا حدود زیادی افزایش پیدا خواهد کرد.
• برخی از برندها در بازار قیمت بالاتری را به خود اختصاص می دهند. برای مثال سینک ظرفشویی در برندهای مختلف ایرانی و خارجی قابل خریداری است که بالاتر بودن قیمت انواع مختلف برندهای خارجی کاملاً بدیهی است.
• تحمل این محصول در برابر عوامل فیزیکی یکی دیگر از مسائل تاثیر گذار بر روی قیمت آن است، زیرا در هنگام شستشوی ظرف‌ها ممکن است شی سنگین از بالا بر روی سینک ظرفشویی سقوط کند و میزان تحمل این محصول در برابر عوامل فیزیکی یکی از فاکتورهای تاثیرگذار بر روی قیمت آن است.

خرید سینک ظرفشویی سنگی

خرید سینک ظرفشویی سنگی

سخن پایانی
در مطالب بالا پیرامون سینک ظرفشویی سنگی و انواع آن بررسی کردیم. فروشگاه اینترنتی مستر ماکان با ارائه بهترین سینک های ظرفشویی با برندهای برتر در خدمت مشتریان عزیز است. برای استعلام قیمت و ثبت سفارش می توانید به سایت مستر ماکان مراجعه نمایید و سفارش خود را در سریع ترین زمان و در آدرس مورد نظر در تمامی نقاط ایران دریافت نمایید.

مطالعه کنید
ویژگی های سینک ظرفشویی خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *