بلاگ

جنس کابینت روشویی

جنس کابینت روشویی

جنس کابینت روشویی

یکی از قسمت های مهم هر خانه ای، سرویس بهداشتی آن است و لوازمی که داخل آن چیده می شود دارای اهمیت زیادی است. یکی از این لوازم، روشویی است که امروزه به آن اهمیت زیادی داده می شود زیرا می تواند در دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل شما تاثیر زیادی بگذارد. در گذشته اغلب روشویی ها در بازار به صورت پایه دار و از جنس فلزی طراحی و تولید می شد اما امروزه روشویی در طرح ها و جنس های مختلفی همچون روشویی کابینتی تولید شده و به بازار عرضه می شود. جنس کابینت روشویی دارای اهمیت بسیار بالایی است زیرا می تواند در کیفیت و طول عمر آن تاثیرگذار باشد. مستر ماکان فروشگاه اینترنتی لوازم خانه و آشپزخانه است که با ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. یکی از محصولات این فروشگاه کابینت روشویی است که در جنس ها و طرح های مختلفی عرضه می شود که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

انواع جنس کابینت روشویی

کابینت های روشویی از لحاظ جنس در انواع مختلف هستند. عبارتند از:

  • کابینت روشویی چینی

یکی از بهترین و با کیفیت ترین جنس کابینت روشویی که در بازار موجود است و از طرفداران زیادی برخوردار است، جنس چینی است. این کابینت روشویی از لحاظ کیفیت دارای سه درجه است که در قیمت و طول عمر آن تاثیر خود را خواهد گذاشت. یعنی اگر کابینت روشویی شما دارای جنس درجه یک باشد قیمت بالاتری نسبت به درجه سه آن دارد. همچنین کابینت روشویی چینی دارای استحکام بالایی است که به راحتی در برابر آب آسیب نخواهد دید و ظاهر زیبای خود را پس از چند سال نیز حفظ خواهد کرد. از دیگر مزایای کابینت روشویی چینی امکان نظافت آن به راحتی است زیرا این کابینت در مکانی قرار دارد که ممکن است در طول روز کثیف شود و نیاز به تمیز کردن داشته باشد.

جنس کابینت روشویی

جنس کابینت روشویی

  • کابینت روشویی PVC

یکی از پرطرفدار ترین جنس کابینت روشویی، پلیمر پلاستیک پی وی سی است زیرا دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی همچون رطوبت، ضربه، خراش و … است که باعث خواهد شد در طولانی مدت آسیبی نبیند و ظاهر زیبای خود را از دست ندهد. این کابینت روشویی دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ است و می توان با توجه به دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل خود آن را انتخاب کرد. ضد آب بودن این کابینت امکان نظافت آن را با هر ماده شستشویی برای شما فراهم خواهد کرد و برای خانوم های خانه دار که نظافت و تمیزی برایشان اهمیت زیادی دارد گزینه خوبی می باشد. این کابینت روشویی امکان نصب خیلی راحتی نیز دارد و می توان در مواقعی که نیاز داشت آن را به سادگی جابه جا و اقدام به نظافت آن کرد.

مطالعه کنید
مشکلات رایج اجاق گازها

انواع مدل کابینت روشویی

کابینت روشویی در سبک طراحی نیز دارای انواع مختلفی است که باید با توجه به متراژ و دکوراسیون سرویس بهداشتی انتخاب شود و ما در ادامه چند نمونه از پر طرفدارترین مدل های کابینت روشویی را برای شما بازگو خواهیم کرد.
• کابینت روشویی سلطنتی: یکی از مدل های بسیار محبوب کابینت روشویی مدل سلطنتی آن است که برای منازلی که دارای متراژ بالایی هستند و دکوراسیون کلی وسایل خانه سلطنتی است گزینه ای بسیار عالی محسوب می شود. در این کابینت روشویی از متریال گران قیمتی استفاده می شود که هم جلوه بسیار زیبایی به آن می بخشد و هم در قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت.
• کابینت روشویی کلاسیک: از دیگر مدل های کابینت روشویی که از گذشته تاکنون دارای طرفداران زیادی بوده کابینت روشویی کلاسیک است که طراحی این کابینت به گونه ای است به دیوار نصب می شود و اغلب اوقات بدون پایه است. این کابینت روشویی می تواند چهره کلاسیک و زیبایی را به سرویس بهداشتی شما ببخشد و با طبقه بندی مناسبی که داراست نظم و ترتیب زیادی را به محیط می بخشد. این کابینت روشویی در ابعاد مختلفی طراحی و تولید می شود که می توانید مناسب ترین ابعاد آن را با توجه به متراژی که در اختیار دارید انتخاب و خریداری کنید.
• کابینت روشویی مدرن: استفاده از طرح های مدرن در دکوراسیون منزل دارای طرفداران زیادی است زیرا هم می تواند چهره بسیار زیبا و شیکی به منزل ببخشد هم اینکه برای فضاهایی که دارای متراژ کوچکی هستند بسیار مناسب است. آپارتمان های امروزی نیز دارای متراژ های کوچکی مخصوصاً در سرویس بهداشتی هستند و استفاده از کابینت روشویی مدرن می تواند گزینه ای عالی برای آن ها محسوب شود. این کابینت روشویی فضای بسیار کمی را در منزل اشغال می کنند و همچنین دارای رنگ بندی بسیار متنوعی هستند که می توان با توجه به رنگ دکوراسیون منزل آن را انتخاب کرد.
• کابینت روشویی دیواری: کابینت روشویی دیواری نیز یکی از مدل های کابینت روشویی است که طراحی این محصول به گونه ای است که توسط پیچ و مهره به دیوار متصل می شود. این کابینت روشویی امکان استفاده از فضای پایین را نیز برای مصرف کننده فراهم می کند و برای کسانی که در سرویس بهداشتی خود فضای بسیار کمی را در اختیار دارند بهترین انتخاب محسوب می شود. اغلب برای ساخت این کابینت روشویی از پی وی سی یا ام دی اف استفاده می شود زیرا احتمال رطوبت رسیدن به آن وجود دارد و باید از متریال با کیفیت استفاده شود تا عمر محصول بالاتر رود.

جنس کابینت روشویی

جنس کابینت روشویی

سخن آخر
وقتی حرف از دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی یک منزل می شود شاید مهم ترین چیزی که بتواند تاثیر زیادی بگذارد کابینت روشویی است. طراحی، رنگ و جنس این کابینت دارای اهمیت زیادی است زیرا می تواند زیبایی فضا را دو چندان کرده و همچنین در طول عمر محصول تاثیر بسزایی بگذارد. هنگام انتخاب یک کابینت روشویی حتماً به جادار بودن داخل ان نیز توجه کنید زیرا طبقه بندی و قفسه های داخل آن باعث ایجاد نظم در فضا خواهد شد و شما را از هر کابینت دیگری بی نیاز خواهد کرد. در همین راستا فروشگاه اینترنتی مستر ماکان اقدام به ارائه انواع مدل های کابینت روشویی در ابعاد و کیفیت های مختلف کرده است و شما می توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه از مدل های موجود دیدن کرده و اقدام به خرید کنید.

مطالعه کنید
راهنمای خرید روشویی سنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *